آدام کینزینگر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید برخی از اسناد به دست آمده در حمله به مار-آلاگو ترامپ ممکن است «آنقدر محرمانه» باشند که نمی‌توان آنها را فاش کرد.

قاضی پرونده تا روز پنجشنبه به وزارت دادگستری مهلت داده است تا به دادگاه اطلاع دهد که در صورت انتشار این پرونده چه تغییراتی را می خواهند انجام دهند.

او گفت: “اگر اینطور باشد، مطمئناً، ما باید مطمئن شویم که هیچ یک از آن‌ها را فاش نمی‌کنیم، حتی در یک سوگندنامه. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که جان کسی را به خطر نمی‌اندازیم.” همه چیز اصلاح شده است، نباید به گونه ای انجام شود که مردم بتوانند از آن به عنوان سوخت برای تئوری های توطئه استفاده کنند.

وزارت دادگستری در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ سه قانون فدرال از جمله قانون جاسوسی مربوط به رسیدگی به سوابق دولتی را نقض کرده است یا خیر.

نماینده آدام کینزینگر (R-Ill.) در طی یک کمیته منتخب مجلس برای بررسی جلسه استماع 6 ژانویه در ساختمان اداری کانن هاوس در روز پنجشنبه 16 ژوئن 2022 در واشنگتن دی سی.

جیک تاپر مجری برنامه از کینزینگر پرسید که آیا خطری وجود دارد که “مخفی کردن اطلاعات بیش از حد” بتواند “باور عمومی را به وزارت دادگستری بیش از پیش تضعیف کند.”

کینزینگر گفت که به نفع امنیت ملی و سیاست داخلی، شفافیت خوب است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که «چیزهایی وجود دارند که آنقدر طبقه‌بندی شده‌اند که حتی نمی‌توانید بگویید چیست».

کینزینگر گفت: «این واقعاً ناامیدکننده و غم انگیز است که می بینم حزب من چنین مسیر تاریکی را طی کرده است.

نماینده آدام کینزینگر در مورد درخواست ها برای انتشار سوگندنامه Mar-a-Lago برای عموم اظهار نظر کرد.

  • آدام کینزینگر، نماینده پارلمان گفت که برخی از اسناد حمله به مار-آلاگو ممکن است “آنقدر طبقه بندی شده” باشند که نمی توان آنها را فاش کرد.

    کینزینگر روز جمعه در سی‌ان‌ان حاضر شد تا درباره تفتیش اف‌بی‌آی از اقامتگاه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق فلوریدا که طی آن 11 مجموعه اسناد طبقه‌بندی شده کشف و ضبط شد، صحبت کند. در پاسخ، ترامپ و متحدانش خواستار انتشار سوگندنامه استفاده شده در جست و جو برای عموم شده اند.

    یک مجموعه از مواد طبقه بندی شده کشف شده از مار-آ-لاگو به عنوان اطلاعات محفظه حساس تعیین شد، که طبق حکم جستجو، بالاترین سطح حساسیتی است که یک سند طبقه بندی شده می تواند دریافت کند.

    نماینده آدام کینزینگر (R-Ill.) در طی یک کمیته منتخب مجلس برای بررسی جلسه استماع 6 ژانویه در ساختمان اداری کانن هاوس در روز پنجشنبه 16 ژوئن 2022 در واشنگتن دی سی.کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    کینزینگر در کمیته منتخب مجلس که در مورد شورش کنگره تحقیق می کند، خدمت می کند. او گفت صرف نظر از اینکه در نهایت چه اطلاعاتی از توقیف منتشر می شود “احتمالاً نظر برخی افراد تغییر نخواهد کرد.”

    بر اساس سوابق دادگاه، اسناد طبقه بندی شده از جمله موادی بود که در خانه ترامپ کشف و ضبط شد.

    کینزینگر گفت که اگر برخی از اطلاعات زندگی را در معرض خطر قرار دهد، نباید منتشر شود.

  • نماینده کنگره همچنین به برخی از تئوری های همکاران جمهوری خواه خود، مانند مایک ترنر، نماینده مجلس، که حمله به مار-آلاگو را پیشنهاد کرد، پرداخت. ممکن است انگیزه سیاسی داشته باشد.