آدام شیف، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت که هیئت 6 ژانویه شواهدی را نشان خواهد داد که نشان می دهد ترامپ در طرح انتصاب انتخاب کنندگان قلابی دست داشته است.

ایمیلی که در اوایل ماه جاری توسط واشنگتن پست و سی ان ان به دست آمد نشان داد که کمپین ترامپ در جورجیا دستورالعمل های صریحی را در مورد اینکه چگونه انتخاب کنندگان طرفدار ترامپ می توانند خود را برای دادن آرای کالج های الکترال به ترامپ قرار دهند، علیرغم اینکه بایدن رای مردمی ایالت را به دست آورد، ارائه کرده است.

دفاتر ترامپ و شیف بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link آدام شیف، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت شواهدی وجود دارد که ترامپ خود در توطئه انتخاب کنندگان جعلی دست داشته است.

  • شیف، یکی از اعضای کمیته، در جریان حضور در شبکه سی ان ان گفت: «بله، ما شواهدی از دخالت رئیس جمهور در این طرح نشان خواهیم داد.

    جورجیا یکی از هفت ایالت میدان نبرد بود که متحدان ترامپ گواهی‌های جعلی را به آرشیو ملی ارسال کردند و اعلام کردند که او برنده ایالت‌هایی شده است که واقعاً به بایدن شکست خورده است، در تلاشی برای جایگزینی انتخاب‌کنندگان قانونی با انتخاب‌کنندگانی که آرای کالج الکترال را به ترامپ اعطا می‌کنند.

    ما همچنین شواهدی را در مورد اینکه وکلای خودش درباره این طرح فکر می‌کنند نشان خواهیم داد. و به مقامات دولتی شجاع نشان خواهیم داد که ایستادند و گفتند که با این طرح همراهی نمی‌کنند تا مجالس مقننه را دوباره به جلسه دعوت کنند یا به جلسه دعوت کنند. شیف، یک دموکرات کالیفرنیا، ادامه داد: نتایج را برای جو بایدن تایید کنید.

    آدام شیف، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا یکشنبه گفت که کمیته بررسی شورش کنگره شواهدی را نشان خواهد داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در تلاشی ناموفق برای لغو انتخابات با انتصاب انتخاب کنندگان طرفدار ترامپ در ایالت هایی که جو بایدن به دست آورده بود، دست داشته است.

    وقتی از شیف پرسیده شد که آیا کمیته شواهدی دارد که نشان دهد ترامپ این توطئه را هدایت کرده است یا خیر، شیف گفت: «نمی‌خواهم جلوتر از جلسه استماع ما پیشی بگیرم».

    دونالد ترامپ
    قرار است جلسات بعدی 6 ژانویه در 21 و 23 ژوئن برگزار شود.

    گزارش های قبلی نشان می داد که کمپین ترامپ در این طرح دخیل بوده است.

  • دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، سخنرانی اصلی را در ائتلاف ایمان و آزادی در کنفرانس سالانه آنها در 17 ژوئن 2022 در نشویل، تنسی ایراد می کند.ست هرالد/گتی ایماژ