آدام اسکات بدون ایجاد دشمن منطقی است

خارج از رسوبات چه چیزی برای صحبت وجود دارد؟

مک ایلروی در دبی گفت: «هیچ کس قرار نیست صحبت کند، مگر اینکه یک بزرگسال در اتاق باشد که واقعاً بتواند نرده ها را تعمیر کند.

___

گلف AP: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

NASSAU، باهاما (AP) – بازیکنی که همه تصور می‌کردند قفلی برای پیوستن به LIV Golf است هنوز هم عضو تور PGA است و ممکن است تنها بازیکنی باشد که بدون ایجاد دشمن می‌تواند معنا پیدا کند.

اسکات در ماه گذشته گوش کرده است که دو قوی‌ترین صداها، تایگر وودز و روری مک‌ایلروی، به نوبت می‌گویند تا زمانی که گرگ نورمن چهره LIV Golf باشد، گلف نمی‌تواند با هم جمع شود.

بنابراین او به جلو می‌رود و بیشتر از مکالمه دوری می‌کند و بیشتر کنجکاو می‌شود که چگونه این موضوع از بین می‌رود. او دو هفته را در هاوایی خواهد گذراند. هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.

اما نظرات او در آستانه مسابقات آزاد استرالیا ارزش هضم را دارد.

مذاکرات با تصمیم گیری یک طرف برای طرف مقابل شروع نمی شود. کنجکاوترین ایده برای اسکات ایده هر گونه مذاکرات صلح بود. LIV Golf 2 میلیارد دلار برای جذب نام های بزرگ و راه اندازی یک لیگ رقیب هزینه کرده است و تور PGA با تعلیق بازیکنانی که ترک کرده بودند دو برابر شد. LIV Golf شکایت کرد و PGA Tour شکایت کرد.

در همین حال، رفت و برگشت بدون هیچ پایانی ادامه دارد. تاریخ محاکمه شکایت ضد تراست LIV در حال حاضر ژانویه 2024 تعیین شده است.

او برای LIV مناسب به نظر می رسید. اسکات، قهرمان سابق مسابقات مسترز، 42 سال دارد. او از 32 سالگی برنامه محدودی را ترجیح داده است. پول بیشتر، سفر کمتر. چه چیزی را دوست ندارد؟

گلف، اما بلندتر؟ لطفا ساکت.

او در ماه فوریه گفت: “بسته به اهداف شما در گلف، من فکر می کنم برنامه بسیار جذاب است.” از آن طرف کارها، مطمئناً به انجام آن فکر می کنم. از جنبه سبک زندگی، بله.»

وودز در باهاما گفت: “من فکر می کنم گرگ باید اول از همه برود.”

این هیچ تفاوتی با تور PGA ندارد که اعضای آن باید حداقل 15 تورنمنت را انجام دهند، به جز اینکه آنها باید کدام یک را انتخاب کنند. معنای واقعی یک پیمانکار مستقل چنین است. فیل میکلسون یک بار مسابقات قهرمانی تور را نادیده گرفت تا با بچه هایش هالووین را از دست ندهد.

«زیرا حضور در تور PGA برای من مناسب است. به همین سادگی است.» او در سپتامبر در جام پرزیدنت ها گفت. تنها چیزی که فکر می‌کنم متوجه نشده‌ام این است که تمام زندگی حرفه‌ای خود را رها کرده و تلاش می‌کنم تا به این چیزها در اینجا دست پیدا کنم و آن را پشت سر بگذارم.

اسکات در همه این‌ها سوئیس بوده است، از آنجایی که خانه‌اش را آنجا می‌سازد.

اسکات هفته گذشته در ملبورن گفت: “من نمی دانم این جمع شدن چیست.” “نمی دانم، آیا کسی این را می سازد؟ آیا این یک احتمال است؟ من نمی دانم. من واقعاً اصلاً در آن سطح درگیر نیستم و به نظر من همه حدس و گمان است.

ای کاش به این آسانی بود.

و سپس سرخیو گارسیا از طرف LIV در مصاحبه با وب سایت اسپانیایی مارکا وزنه زد. آنها می گویند گرگ نورمن باید برود. و (جی کمیسر تور PGA) موناهان باید بماند یا برود؟ خیلی آسان است که بگوییم طرف مقابل باید برود. و آنهایی که در کنار شما هستند؟»

اما این سوال را مطرح می کند که بازیکنان LIV Golf از همه اینها چه می خواهند.

تور PGA از سال 2023 ماه آینده در هاوایی (اسکات در آنجا خواهد بود) و LIV Golf در اواخر فوریه در مکزیک آغاز می شود. طرفداران گلف شرکت خواهند کرد یا نخواهند آمد. آنها از تلویزیون تماشا خواهند کرد (اگر LIV Golf تا آن زمان شریک تلویزیونی داشته باشد) یا نخواهند کرد.

پس چرا او نرفته است؟

او گفت: “واقعاً احساس می‌کنم که LIV باید به کاری که آنها انجام می‌دهند ادامه دهد و تور PGA باید به کاری که آنها انجام می‌دهند ادامه دهد و همه چیز حل خواهد شد.” . اما لزوماً فکر نمی‌کنم که برای صلاح بازی باید با هم باشند یا نباشند. فکر می‌کنم خوب بازی پیروز خواهد شد، اما این یک تغییر بزرگ است و ما به آن عادت نداریم.»

آدام اسکات بدون دستور کار صحبت می کند، و در این دوران سخت، تشخیص اینکه دقیقاً کجا ایستاده است را دشوار می کند. اعمال بلندتر از کلمات باقی می مانند.

زندگی کن و بگذار زندگی کند.

ناصادق ترین Norman و LIV Golf خواستار مفهوم آژانس رایگان است، که فهرست LIV باید بتواند هر کجا که می خواهد بازی کند. البته این کار با ملزم به انجام تمام 14 رویداد در برنامه LIV در سال آینده شروع می شود.

بازیکنان نخبه ای که واجد شرایط شرکت در مسابقات بزرگ هستند، در حال حاضر 18 رویداد را در برنامه خود خواهند داشت. چند نفر را می خواهند گیلاس بچینند؟ احتمالاً استفاده از مزیت برتر تور PGA – FedEx Cup – بدون رسیدن به حداقل تعداد مسابقات برای عضویت کافی نیست.

موناهان ممکن است این را در خلال هوندا کلاسیک در فوریه، زمانی که LIV بیشتر شایعه بود تا واقعیت، گفته باشد. او گفت: “من به بازیکنان گفتم که در حال حرکت هستیم و هر کسی که در حصار است باید تصمیم بگیرد.”

مرغ‌ها و باغی‌ها اکنون صحنه را با درخواست‌ها و احکام به لطف دعواهایی که در آن وکلا ممکن است بیشتر از پت پرز درآمد کسب کنند، به اشتراک می‌گذارند.