آخرین مهلت برای الک بالدوین در فیلمبرداری مجموعه فیلم مرگبار نزدیک است

دادستان منطقه از طریق یک سخنگوی روز دوشنبه گفت که دفتر او اسناد اتهام و بیانیه ای از دلایل احتمالی را منتشر خواهد کرد که شواهد را مشخص می کند. مرگ هاچینز قبلاً به اقدامات احتیاطی جدیدی در صنعت فیلم منجر شده است.

قتل غیر عمد مرتبط با سهل انگاری یک جنایت درجه چهارم است که طبق قانون نیومکزیکو تا 18 ماه حبس و 5000 دلار جریمه دارد. دسته دوم از اتهامات قتل عمد، بی احتیاطی را با مقرراتی که می تواند منجر به پنج سال زندان اجباری شود، به دلیل اینکه جرم با اسلحه انجام شده است، نشان می دهد.

جیسون بولز، وکیل مدافع، که وکالت گوتیرز-رید را بر عهده دارد، گفت که این اتهامات نتیجه “تحقیقات ناقص” و “درک نادرست از حقایق کامل” است.

آنها گفتند که هالز پذیرفته است که در استفاده سهل‌آمیز از یک سلاح مرگبار به گناه خود اعتراف کند.

قتل غیر عمد می تواند شامل قتلی باشد که در حالی اتفاق می افتد که متهم در حال انجام کاری قانونی اما خطرناک است و از روی سهل انگاری یا بدون احتیاط عمل می کند. آندریا ریب، دادستان ویژه، از الگوی «بی‌توجهی جنایی به ایمنی» در مجموعه فیلم «زنگ» یاد کرده است.

هالینا هاچینز، فیلمبردار سینما، اندکی پس از مجروح شدن در مزرعه‌ای در حومه سانتافه، نیومکزیکو، در 21 اکتبر 2021 جان باخت. .

بالدوین، همچنین یکی از تهیه کنندگان فیلم «زنگ»، این قتل را یک حادثه غم انگیز توصیف کرده است. این بازیگر 64 ساله گفت که به او گفته شده اسلحه سالم است و با شکایت از افرادی که در حمل و نقل و تهیه هفت تیر پر شده با کالیبر 45 دخیل بودند، به دنبال پاک کردن نام خود بوده است.

سانتا فی، NM (AP) – دادستان ها قصد داشتند سه شنبه به قتل غیرعمد در تیراندازی مرگبار به یک فیلمبردار توسط الک بالدوین بازیگر در حین تمرین سر صحنه یک فیلم وسترن در سال 2021، اتهامات جنایتکارانه ارائه کنند.

متهمان می توانند از راه دور در بسیاری از مراحل اولیه دادگاه شرکت کنند یا از اولین حضور خود صرف نظر کنند.

تصمیم برای متهم کردن بالدوین یک چرخش خیره کننده از وقایع را برای یک بازیگر لیست A رقم می زند که کارنامه ۴۰ ساله او شامل فیلم پرفروش اولیه «شکار اکتبر سرخ» و نقش اصلی در کمدی کمدی «۳۰ راک» و همچنین حضور نمادین بود. در فیلم «رفتگان» مارتین اسکورسیزی و اقتباسی سینمایی از «گلنگری گلن راس» دیوید مامت. در سال‌های اخیر، بالدوین به خاطر برداشتی که از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در برنامه «شنبه‌شب زنده» داشت، شهرت داشت.



منبع

بالدوین در دادخواست خود گفت که در حین کار بر روی زوایای دوربین با هاچینز، اسلحه را به سمت او گرفته و چکش اسلحه را عقب کشیده و رها کرده است.

دادستان ها همچنین گفتند که مفاد توافق نامه امضا شده با دستیار کارگردان، دیوید هالز، که بر ایمنی مجموعه نظارت داشت، منتشر خواهند کرد. شرکت کنندگان در تمرین فیلمبرداری نشده روایت های متناقضی از اینکه چه کسی اسلحه را به بالدوین داده است.

در هفته‌های اخیر، مری کارمک-آلتویس، دادستان منطقه سانتافه، دو مجموعه اتهام قتل غیرعمد را در ارتباط با تیراندازی به بالدوین و ناظر سلاح‌های مجموعه فیلم، هانا گوتیرز-رید، تشریح کرده است.

هدر بروئر، سخنگوی دفتر دادستانی منطقه، روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت که دادستان‌ها “کاملاً بر تامین عدالت برای هالینا هاچینز متمرکز هستند” و “شواهد و حقایق خود گویای آن هستند.”