آخرین حمله تاکر کارلسون به جان فترمن دموکرات برای گاز گرفتن او بازمی گردد.

کارلسون استفاده فترمن از این دستگاه را برای فراانسان‌گرایان «هیجان‌انگیز» می‌دانست.

برنز ادعا کردواضح نبودفترمن در حالی که قبل از مصاحبه مشغول گفتگوی کوچک بود، مکالمه را درک می کرد.

کارلسون بعدا متذکر شد تا زمانی که قطعی برق در کنگره وجود نداشته باشد، اوضاع در سنا “خوب” خواهد بود.

“اما برای بقیه، برای رای دهندگان پنسیلوانیا، برای مثال، برخی از سوالات واضح را ایجاد می کند. به عنوان مثال، دقیقاً نرم افزار به کجا ختم می شود و هوشیاری جان فترمن از کجا شروع می شود؟ کارلسون پرسید.

تاکر کارلسون، که سابقه حمله به جان فترمن، نامزد سنای ایالات متحده را دارد، در حال طرح تئوری جدیدی است که پس از دموکرات پنسیلوانیا در مصاحبه ای با ان بی سی نیوز در مورد وضعیت سلامتی او پس از سکته مغزی مطرح می شود.

آسوشیتدپرس خاطرنشان کرد که اظهارات خبرنگار انتقادهایی را برانگیخت، و BuzzFeed News که متعلق به شرکت مادر HuffPost است، گزارش داد که طرفداران ناتوانی از پوشش NBC به عنوان “عمیقا ناراحت کننده” و انگ یاد می کنند.

ما نمی دانیم، نمی توانیم بدانیم. اما بدیهی است که پنسیلوانیا به خوبی می تواند یک برنامه کامپیوتری را به سنای ایالات متحده بفرستد که به ناچار هک شود.

کاربران توییتر از نظرات “برنامه کامپیوتری” کارلسون در روز چهارشنبه انتقاد کردند و برخی اشاره کردند که مجری فاکس نیوز در حال خواندن یک تله پرومتر است.

مجری فاکس نیوز که در گذشته برنامه های خود را با تئوری های توطئه پر کرده بود، ادعا کرد که فترمن “با یک کامپیوتر” ادغام شده است و به دلیل استفاده از دستگاه زیرنویس الکترونیکی در مصاحبه ممکن است “هک” شود.

این رسانه خبری گفت که فترمن که این هفته در اولین مصاحبه نشسته پس از سکته مغزی خود در ماه مه با خبرنگار NBC News داشا برنز صحبت کرد، “گاهی در طول مصاحبه خود دچار لکنت زبان شد و در یافتن کلمات مشکل داشت”.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع