آخرین بازی، آخرین شانس کوچار در رکورد تایگر

وودز تنها بازیکنی است که در سالهای متوالی در Match Play پیروز شده است.

جان رحم در اولین بازی خود در سال 2017 به مسابقه قهرمانی رسید. او از یک ویروس معده به حدی بد خارج می شود که پس از یک راند او را از مسابقات قهرمانی بازیکنان حذف کند.

کوچار می تواند رکورد وودز را با جارو کردن سه مسابقه خود در بازی گروهی بشکند، اما این هرگز آسان نیست – بدون توجه به حریفان. کوچار بازیکن شماره 59 است و با ویکتور هوولند، کریس کرک و سی وو کیم روبرو می شود – که همگی در چهار ماه گذشته برنده مسابقات شده اند.

این بازی با یک زمین 64 نفره به پایان می رسد که باید به شماره 77 در رده بندی جهانی سقوط می کرد تا زمین را پر کند و نشانه دیگری از این زمان های تفرقه انگیز در گلف.

___

شفلر گفت: «بازی مسابقه کمی متفاوت است. اما من فکر می‌کنم بچه‌هایی که بهترین گلف را بازی می‌کنند، کاری را که باید انجام دهند تا برنده مسابقه و قهرمانی در مسابقات باشند انجام می‌دهند و فکر می‌کنم این فرمت خوبی است. کمی بداخلاق است، اما یک تغییر سرعت.»

رحم گفت: “این واقعاً تنها زمانی است که در طول سال، به جز جام رایدر، که در آن واقعاً در برابر فردی که در مقابل شما قرار دارد بازی می کنید، که با هر ورزشی که ما در جهان انجام می دهیم بسیار مرتبط تر است.”

اسپانیایی دوست دارد در برخی مواقع فرمت به برنامه تور PGA بازگردد.

کوچار مطمئن نیست که چرا در بازی های مسابقه پیشرفت می کند، اگرچه یک ضرب المثل در مورد این قالب وجود دارد که توجه زیادی را به خود جلب نمی کند.

در خطر: او باید در سه مسابقه پیروز شود تا رکورد بیشترین بازی های برد را در مسابقاتی که تاریخ آن به سال 1999 برمی گردد، ثبت کند. کوچار سه بازی را تضمین می کند که از چهارشنبه شروع می شود، در قالب گروه.

آستین، تگزاس (AP) – مت کوچار این شانس را دارد که حداقل یک رکورد متعلق به تایگر وودز را بشکند و بازی Dell Technologies Match Play آخرین شانس او ​​خواهد بود.

او گفت: “فرم خوب مهمترین چیز برای موفقیت است.”

گلف AP: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

کوچار چهار بار به فینال چهار رسیده است، قهرمانی را در سال 2013 به دست آورد، در سال 2019 به کوین کیسنر باخت و دو بار در نیمه نهایی شکست خورد. نمره حرفه ای او 34-11-4 است. وودز، تنها برنده سه بار بازی Match Play، امتیاز 36-12 را به خود اختصاص داده است.

و اکنون بازی Dell Match Play پس از امسال انجام شده است، ضربه ای برای طرفدارانی که از غیرقابل پیش بینی ترین ماهیت مسابقات 18 سوراخ لذت می برند و برای آستین که بدون بالاترین سطح گلف خواهد بود.

کوچار با خنده گفت: «حدس می‌زنم برای خیلی چیزها از LIV سپاسگزارم.

شفلر سال گذشته به عنوان رتبه پنجم برنده شد و تنها سه نفر برتر در 23 سال گذشته موفق به کسب مسابقه شدند – روری مک ایلروی در سال 2015، داستین جانسون در سال 2017 و وودز سه بار (2003، 2004 و 2008). دو بازیکن در گروه او، تام کیم و دیویس رایلی، برای اولین بار بازی می کنند.

کوچار سه‌شنبه در حالی که از یک نم نم نم نم باران به داخل فرو می‌رفت، گفت: «این رویدادی است که من عاشق آن هستم، رویدادی که واقعاً برای من خوب بوده است». “این چیزی است که من به آن توجه داشتم و مجبور شدم برخی از اطرافیانم را بپرسم، “هی، چگونه می توانم به این موضوع دست پیدا کنم؟” من خیلی هیجان زده هستم که نتیجه داد.»

WGC که ابتدا متناوب بین ایالات متحده و اروپا بود به دورال نقل مکان کرد (و یک رویداد معمولی تور PGA را جذب کرد)، و سپس به مکزیکوسیتی رفت که حامی مالی برای دوره متعلق به دونالد ترامپ پیدا نشد و سپس توسط آن تعطیل شد. همه گیری COVID-19

“خوش می گذرد. خیلی تهاجمی تره شما پرنده های بیشتری می بینید. می بینید که خیلی چیزها اتفاق می افتد.”

دلیلش این است که این آخرین نسخه Match Play است. و برای شروع، کوچار احساس خوش شانسی می کند که بخشی از زمین 64 نفره باشگاه آستین کانتری است.

WGC در Firestone در سال 2019 به ممفیس، تنسی نقل مکان کرد و دو سال بعد به یک رویداد حذفی جام فدرال اکسپرس تبدیل شد.

این بدان معناست که اگر LIV Golf نبود، 11 بازیکن در آستین نبودند، از جمله کوچار.

اسکاتی شفلر کمی از هر دو را دارد. بازیکن شماره 1 جهان در حال حاضر دو برد در سال جاری داشته است، آخرین برد دو هفته پیش در مسابقات قهرمانی بازیکنان. شفلر اولین بازی خود را در بازی Match Play در سال 2021 با رسیدن به مسابقه قهرمانی و باخت به بیلی هورشل انجام داد و سپس او در Match Play سال گذشته بر کیسنر پیروز شد.

مسابقات قهرمانی HSBC در شانگهای از سال 2019 به دلیل همه گیری همه گیر، برگزار نشده است و انجمن گلف چین اجازه از سرگیری آن را نداده است. جی موناهان، کمیسر تور PGA انتظار ندارد که این رویداد با حرکت به سمت رویدادهای بسیار بالا در برنامه جدید ادامه یابد.

بازی Match Play منحصربه‌فردترین مسابقات قهرمانی گلف جهانی بود که این مجموعه در سال 1999 آغاز شد و آخرین مورد از آن‌ها بود.