آخرین اقدام ترامپ “نشانه ای از یاس” با تشدید کاوش ها

او همچنین پیش بینی کرد که استراتژی ترامپ شکست خواهد خورد. “در مورد آن فکر کنید. اگر هدف تحقیق می تواند با حمله به همسر دادستان، درگیری ایجاد کند، و سپس شاید به نحوی مردم را متقاعد کند که دادستان باید برود، خوب، آیا این فقط افرادی مانند دونالد ترامپ را تشویق نمی کند که به دنبال همسر دادستان بروند؟ یا عضو خانواده؟ هیچ کدام از اینها کارساز نخواهد بود.»

او توضیح داد: «بنابراین ترامپ ادعا می‌کند که اگر همسر دادستان دموکرات است، پس دادستان نمی‌تواند به دنبال سیاستمداران فاسد یا جنایتکار جمهوری‌خواه به دلیل سیاست‌های همسر دادستان باشد. این پوچ است.»

کیرشنر استدلال می‌کرد که بیهوده است که بگوییم همسر یک دادستان نمی‌تواند اعتقادات سیاسی داشته باشد یا در فعالیت سیاسی شرکت کند.

هیچ الزام قانونی مانع شرکای دادستان های فدرال یا مجریان قانون از شرکت در فعالیت های سیاسی یا دادن کمک های مالی سیاسی نمی شود.

کرشنر استدلال کرد که ترامپ ناامیدانه عمل می کند، زیرا “بالاخره می داند که مسئولیت پذیری برای او پیش می آید.”

او ادامه داد: «و به نتیجه فکر کن. «خب، اگر همسر دادستان دموکرات است، نباید به دادستان اجازه داد که به دنبال دموکرات‌ها برود، زیرا احتمالاً به دلیل سیاست‌های همسر دادستان، دادستان به راحتی با دموکرات‌ها برخورد می‌کند.

بنابراین اگر استدلال ترامپ را به نتیجه منطقی خود برسانید، اگر همسر دادستانی به هر نحوی سیاسی باشد، دادستان نمی تواند کسی را که جمهوری خواه یا دموکرات باشد تحت تعقیب قرار دهد.

بسیاری از محافظه کاران به سرعت نظرات همسر اسمیت را به عنوان تضاد منافع مورد انتقاد قرار داده اند، اگرچه به طور مشخص وقتی فاش شد که جینی توماس، همسر قاضی محافظه کار دیوان عالی کشور، کلارنس توماس، از حامیان پرشور دروغ بزرگ ترامپ در مورد آن بود، به هیاهو نپیوستند. رای 2020 جینی توماس مورد بررسی شدید قرار گرفت نه به این دلیل که یک فعال محافظه کار بود، بلکه به این دلیل که در تلاش برای براندازی یک انتخابات دموکراتیک شرکت کرد.

مربوط…



منبع

یک دادستان فدرال سابق گفت، این “نشانه ای از ناامیدی” است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در حال حمله به همسر دادستان ویژه ای است که برای نظارت بر دو تحقیقات جنایی فدرال در مورد اقدامات او منصوب شده است.

ترامپ و متحدانش از اینکه همسر اسمیت، مستندساز کتی شوینی، به عنوان تهیه کننده در فیلم «شدن» میشل اوباما کار می کرد و بر اساس پرونده های FEC، 2000 دلار به کمپین ریاست جمهوری جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سال 2020 کمک مالی کرد، دست و پنجه نرم کردند. ترامپ هفته گذشته در یک پست اجتماعی حقیقت، از این اطلاعات به عنوان شواهدی برای حمایت از ادعاهای مداوم خود مبنی بر اینکه وزارت دادگستری علیه او سلاح استفاده می‌شود، استفاده کرد و اسمیت را “بازرس ویژه چپ رادیکال تندرو” خواند.

گلن کرشنر در تحلیلی که شنبه در کانال یوتیوب خود منتشر کرد، ترامپ را به دلیل “اتهامات احمقانه” علیه دادستان کهنه کار جک اسمیت، که مریک گارلند، دادستان کل اخیرا او را برای نظارت بر تحقیقات در مورد مدیریت ترامپ با اسناد طبقه بندی شده و تلاش های او برای لغو قانون 2020 منصوب کرد، مورد انتقاد قرار داد. انتخابات