یک پرستار کالیفرنیایی در فضای مجازی منتشر شد و فاش کرد که چگونه سالانه 500 هزار دلار درآمد داشته و وام های دانشجویی خود را تا 27 پرداخت می کند – در اینجا 3 نکته برای ایجاد ثروت حتی بدون دستمزد وحشی وجود دارد.


یک پرستار کالیفرنیایی در فضای مجازی منتشر شد و فاش کرد که چگونه سالانه 500 هزار دلار درآمد داشته و وام های دانشجویی خود را تا 27 و #x002014 پرداخت کرده است.  در اینجا 3 نکته برای ایجاد ثروت حتی بدون حقوق و دستمزد وجود دارد

ثروتمند شدن: یک پرستار کالیفرنیا در فضای مجازی منتشر شد و فاش کرد که چگونه سالانه 500 هزار دلار درآمد داشته و وام های دانشجویی خود را تا 27 پرداخت می کند – در اینجا 3 نکته برای ایجاد ثروت حتی بدون حقوق وحشی وجود دارد.

یک پرستار کالیفرنیایی اخیراً به دلیل ادعای اینکه سالانه بین 250000 تا 500000 دلار درآمد داشته و وام های دانشجویی خود را در سن 27 سالگی پرداخت کرده، در فضای مجازی منتشر شد.

از دست نده

  • 36 درصد از میلیونرها می گویند در میان افزایش هزینه ها و بازار متزلزل، بازنشستگی به یک معجزه نیاز دارد – در اینجا بهترین دارایی های ضد شوک برای رشد تخم مرغ لانه شما آورده شده است.

  • آمریکایی ها 253 دلار در ماه بیشتر برای خرید مواد غذایی هزینه می کنند. اما این هک ساده می تواند مخارج پر استرس روزانه شما را به یک تخم مرغ لانه طلایی تبدیل کند

  • جوانان ثروتمند آمریکایی اعتماد خود را به بازار سهام از دست داده اند – و در عوض روی این 3 دارایی شرط بندی می کنند. اکنون برای بادهای شدید دراز مدت وارد شوید

اولیویا ریوز، 35 ساله، یک پرستار بیهوش ثبت شده (CRNA) است که زندگی خود را برای 1.4 میلیون دنبال کننده خود در TikTok شرح می دهد.

یکی از ویدیوهای اخیر او – که در آن مراحل کلیدی موفقیت خود را به تفصیل شرح می دهد – در اوایل سال جاری در پلتفرم رسانه های اجتماعی پخش شد و بیش از 3 میلیون بازدید و بیش از 302000 لایک به خود اختصاص داد.

“می خواهید زندگی شما شبیه زندگی من شود؟ سپس گوش کن،» او در TikTok گفت. فکر نمی‌کنم زندگی‌ام آنقدرها هم خوب باشد، اما به کاری که انجام داده‌ام برای رسیدن به جایی که هستم افتخار می‌کنم.»

در اینجا نحوه انجام این کار و اینکه چگونه می توانید استراتژی مالی موفق او را تقلید کنید، آمده است.

قدم های او برای موفقیت

به عنوان یک CRNA، ریوز یک پرستار حرفه ای پیشرفته است. کار او شامل بیهوشی و سایر داروها به بیماران است. CRNA ها به دلیل سطح بالایی از مهارت مورد نیاز برای مدیریت بیهوشی بیمار، بالاترین دستمزد را در بین تمام تخصص های پرستاری دارند.

به گفته ریوز، اگر می خواهید به عنوان یک CRNA – یا در هر زمینه تخصصی دیگر، درآمدهای زیادی کسب کنید، باید روح خود را به مدرسه بفروشید و زندگی مهمانی را قربانی کنید.

فراتر از آن، او بینندگان خود را تشویق کرد که به یادگیری ادامه دهند، “به همه جوامع بپیوندند … همه گواهینامه ها را دریافت کنند.”

او در کلیپ خود در TikTok گفت: «به تحصیلات خود افتخار کنید.

او توانست به طور موثر از درآمد شغلی پردرآمد پرستاری خود استفاده کند – جایی که او ادعا می کند بین 250000 تا 500000 دلار در سال درآمد دارد – تا تمام بدهی های دانشجویی خود را تا سن 27 سالگی بپردازد.

چه 50000 دلار درآمد داشته باشید چه 500000 دلار، اگر می خواهید به نسخه خود از آزادی مالی برسید، در اینجا سه ​​کاری وجود دارد که باید انجام دهید.

پرداخت بدهی را در اولویت قرار دهید

ریوز اعتراف می‌کند که مانند بسیاری از آمریکایی‌ها، او «یک پنی پس‌اندازی در مدرسه بیهوشی نداشت»، بنابراین وام‌های دانشجویی گرفت.

اما اولین کاری که ریوز پس از پایان مدرسه انجام داد و شروع به کار به عنوان CRNA کرد، پرداخت بدهی خود بود.

بدهی‌های با بهره بالاتر در کارت‌های اعتباری یا وام خودروی شما می‌تواند شما را سنگین کند و اغلب از پولی که پس‌انداز و سرمایه‌گذاری درآمد اضافی کسب می‌کنید، پیشی می‌گیرد.

حتی اگر بدهی‌های شما دارای نرخ بهره پایین‌تری هستند، مانند برخی وام‌های مسکن و وام‌های دانشجویی، بحثی وجود دارد که ابتدا آنها را پرداخت کنید. پس‌اندازی که در پرداخت بدهی‌های خود مشاهده خواهید کرد تضمین شده است، در حالی که فرصت‌های سرمایه‌گذاری پرسود معمولاً مقدار قابل توجهی از ریسک را به همراه دارند.

بیشتر بخوانید: این سرایدار در ورمونت بدون اینکه اطرافیانش بدانند ثروتی 8 میلیون دلاری ساخت. در اینجا 2 تکنیک ساده ای وجود دارد که رونالد رید را ثروتمند کرد – و می تواند همین کار را برای شما انجام دهد

یک شلوغی جانبی کار کنید

پس دقیقاً چگونه ریوز پول نقدی برای پرداخت 200000 دلار بدهی دانشجویی قبل از رسیدن به 30 سالگی پیدا کرد؟

او در TikTok دیگری توضیح داد: «من هر ماه پول می‌ریزم، اضافه کاری می‌کنم، شیفت‌های مختلف کار می‌کنم، کار می‌کنم تا وام‌هایم را در اسرع وقت پرداخت کنم.

همه مشاغل حقوق اضافه کاری یا شیفت های اضافی را ارائه نمی دهند. البته، همیشه می‌توانید به دنبال شغل جدیدی باشید که حقوق بالاتر و فرصت‌های کاری بیشتری را ارائه می‌دهد.

اگر نمی‌خواهید شغل خود را تغییر دهید، اما می‌خواهید با کار بیشتر از میانگین 40 ساعت در هفته درآمد خود را افزایش دهید، به فکر انجام کارهای جانبی باشید.

انجام دو یا چند شغل بیشتر از همیشه در آمریکا رایج است. بر اساس سایت کاریابی Zippia، 45 درصد از آمریکایی‌های شاغل در سال 2023 یک کار جانبی دارند و به طور متوسط ​​13 ساعت در هفته را برای این کار صرف می‌کنند.

یوتیوبر یا اینفلوئنسر بودن با درآمد بالقوه بیش از 10000 دلار در ماه بیشترین درآمد را دارد – اما از آنجایی که موفقیت در این سرمایه‌گذاری‌ها هرگز مطمئن نیست، ممکن است بخواهید به کنسرت‌های محبوبی مانند تحویل مواد غذایی، پیاده‌روی با سگ یا آموزش آنلاین نگاه کنید که همگی می‌توانند بیش از 1500 دلار در ماه بپردازند.

برای درآمد غیرفعال سرمایه گذاری کنید

هنگامی که وضعیت بدهی خود را کنترل کردید و مدیریت پول را به خوبی کنترل کردید، ممکن است به فکر قرار دادن پول نقد اضافی باشید.

در ابتدا لازم نیست زیاد باشد. شما می توانید پول اضافی خود را سرمایه گذاری کنید و به راحتی از طریق سود سهام درآمد منفعل ایجاد کنید، بدون اینکه مجبور باشید انگشت خود را بردارید.

اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، برنامه‌ها و ابزارهای دیجیتالی زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا انگشتان پا را در آن فرو ببرید.

بعدش چی بخونم

این مقاله فقط اطلاعاتی را ارائه می دهد و نباید به عنوان توصیه تلقی شود. بدون هیچ گونه گارانتی ارائه می شود.



منبع