یک نوجوان تگزاسی ربوده شده توسط سامریان خوب در کالیفرنیا پس از تکان دادن علامت “به من کمک کن” نجات یافت.


یک دختر 13 ساله اهل تگزاس در کالیفرنیا پس از تکان دادن یادداشت “به من کمک کن” برای عابران در حالی که گفته می شود در یک سفر جاده ای ربوده شده، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و کشیده شده است، نجات یافت.

دفتر دادستانی ایالات متحده در بیانیه‌ای اعلام کرد که استیون رابرت سابلان، 61 ساله، اهل کلبورن، تگزاس، در کیفرخواست متهم به ربودن و حمل یک کودک خردسال به قصد انجام فعالیت‌های جنسی مجرمانه است. او قرار است در 31 ژوئیه در مرکز شهر لس آنجلس، کالیفرنیا محاکمه شود.

طبق کیفرخواست و سوگندنامه، قربانی جوان در 6 ژوئیه در سن آنتونیا، تگزاس در حال پیاده‌روی بود که ظاهرا سبلان یک اسلحه سیاه رنگ را به سمت خود بلند کرد و به قربانی دستور داد سوار خودروی سواری خود شود.

ظاهراً سبلان به نوجوان گفت: “اگر با من سوار ماشین نشوید، من به شما صدمه می زنم.”

کمیته نظارت PD شیکاگو اتهامات سوء رفتار جنسی بین افسران و مهاجران را بررسی می کند

اسناد دادگاه حاکی از آن است که مرد 61 ساله شروع به رانندگی کرد و به دختر گفت که می تواند او را برای دیدن دوستش در استرالیا به یک کشتی تفریحی ببرد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

ظاهراً سبلان به نوجوان گفته است که او “اول باید کاری برای او انجام دهد.”

سپس این فرد بالغ در حین رانندگی از تگزاس به کالیفرنیا به او تجاوز جنسی کرد و به تجاوز به او ادامه داد.

اداره پلیس لانگ بیچ

اداره پلیس لانگ بیچ استیون سبلان را به اتهام آدم ربایی و حمل و نقل یک خردسال به قصد مشارکت در فعالیت جنسی مجرمانه دستگیر کرد.

در 9 ژوئیه، سبلان وسیله نقلیه خود را در لانگ بیچ، کالیفرنیا پارک کرد و در حالی که قربانی در ماشین مانده بود، برای شستن لباس‌های خود به یک رختشویی رفت. در حالی که مهاجم او مشغول بود، مقامات می گویند که قربانی نوجوان در تلاش برای جلب توجه کسی روی یک تکه کاغذ خراش نوشته بود “به من کمک کن”.

شاهدی دختر را دید و با اداره پلیس لانگ بیچ تماس گرفت که برای یافتن سبلان در خارج از خودرو به آنجا رسیدند. مقامات می گویند که این نوجوان از داخل به مقامات “کمک” کرده است.

دستگیری 6 مرد به اتهام تجاوز گروهی به یک نوجوان جهانگرد در مرکز تعطیلات اروپا

ماموران در بازرسی از خودرو، یک اسلحه BB مشکی، یک تابلوی “کمکم کن” و یک جفت دستبند را کشف کردند.

سبلان دستگیر شد و مقامات به سرعت متوجه شدند که قربانی از تگزاس گم شده است.

رئیس پلیس لانگ بیچ والی هبیش در بیانیه ای گفت: “من می خواهم از اعضای جامعه خود به دلیل هوشیاری و تمایل آنها برای مشارکت با تماس با شماره 9-1-1 قدردانی کنم.” “این حادثه نقش مهمی را که اعضای جامعه در حفظ امنیت مردم ایفا می کنند برجسته می کند. من همچنین می خواهم از افسران خود برای واکنش سریع و اقداماتی که منجر به رساندن این قربانی به ایمنی شد قدردانی کنم.”

مقامات گفتند که اگر سابلان به جرم ربودن و انتقال یک کودک خردسال به قصد مشارکت در فعالیت جنسی مجرمانه محکوم شود، ممکن است به حداکثر حبس ابد محکوم شود.



منبع