یک مرد 24 ساله به اشتباه از کل شهر ژاپن پول کمک به کووید-19 دریافت کرد. او پول را نگه داشت و ناپدید شد.

مدت زیادی در ابو نبوده بود. به گزارش سورانیوز 24، او در اکتبر 2020 به لطف یک برنامه دولتی برای بازسازی مناطق روستایی به شهر نقل مکان کرد.

به گزارش شبکه خبری محلی SoraNews24، مردی در ژاپن که ماه گذشته برای 463 خانوار در شهرش مبالغ کمکی برای کووید-19 دریافت کرده بود، پس از انتقال وجوه از حساب بانکی خود ناپدید شد.

به گزارش رسانه های محلی، مردی در ژاپن به اشتباه در ماه آوریل کل شهر خود را مبالغ کمک به بیماری کووید-19 دریافت کرد.

  • مقاله اصلی اینسایدر را بخوانید



  • Source link

    به گزارش سورانیوز 24، شهر در 12 مه علیه این مرد شکایت کرد و خواستار بازپرداخت وجوه امدادی و هزینه های قانونی شد.

    به گزارش روزنامه، او به آنها گفت: «همه وجوه به حسابی در یک موسسه مالی دیگر واریز شده بود. من نمی توانم پول را به حساب اصلی برگردانم. من جرم خود را جبران می کنم.

    به گزارش سورانیوز24، اهالی شهر این مرد را پسری خوب، جوان و خوش تیپ توصیف کردند و صاحبخانه وی به خبرنگاران گفت که اجاره ماه می را قبلا پرداخت کرده است.

    یک مشکل قالب بندی باعث شد بانک به اشتباه فکر کند که وجوه کمک به کووید-19 از 463 خانوار ابتدا باید به یک حساب ارسال شود.استانیسلاو کوگیکو/SOPA Images/LightRocket از طریق Getty Images

    • رسانه های محلی گزارش دادند که وقتی شهر در ماه مه علیه او شکایت کرد، مفقود شده از خانه اش کشف شد.

    تابلویی که توسط این شهر نصب شده است به مردم یادآوری می‌کند که از ابتلا به ویروس کرونا در گذرگاه شیبویا در هفته طلایی جلوگیری کنند.  هفته طلایی در ژاپن مجموعه ای از چهار تعطیلات ملی در هفت روز است.  در ترکیب با تعطیلات آخر هفته، آن را به یکی از سه فصل تعطیلات مورد علاقه ژاپن، علاوه بر سال نو و هفته Obon تبدیل می کند.

    به گزارش سورانیوز 24، این شهر به طور جداگانه همان لیست را از طریق دیسکت به بانک ارسال کرد، اگرچه این موضوع تأثیری نداشت یا باعث سردرگمی نشد.

    این جوان 24 ساله که نامش فاش نشده است، 46.3 میلیون ین (358857 دلار) کمک مالی به ساکنان ابو، استان یاماگوچی در 8 آوریل به حساب بانکی خود واریز کرده بود، اما از بازگرداندن پول خودداری کرد. Asahi Shimbun گزارش می دهد.

    رسانه ها روز یکشنبه گزارش دادند که او تا آن زمان از خانه خود ناپدید شده بود.

    بر اساس گزارش ها، یک مشکل قالب بندی باعث شد یک بانک 359000 دلار برای 463 خانوار برای او ارسال کند.

  • آساهی شیمبون گزارش داد تا زمانی که مقامات شهر در 21 آوریل او را دستگیر کردند، او به آنها گفت که تمام پول تمام شده است.

    به گزارش سورانیوز 24، نام این مرد در بالای لیست اطلاعات حساب شهری ارسال شده به بانک قرار داشت که به دلیل اشکال در قالب بندی اشتباه گرفته شد و به این نتیجه رسید که پول باید به بانک ارسال شود، ابتدا به حساب وی واریز شود. و سپس بین بقیه توزیع می شود. مردم شهر

    آساهی شیمبون گزارش داد، هنگامی که او پول را دریافت کرد، برای جلوگیری از شناسایی، شروع به انتقال کل مبلغ از حساب خود به صورت افزایشی روزانه کرد.