یک مرد می سی سی پی از چاپگر سه بعدی برای ساخت مسلسل استفاده کرد. حالا او 14 سال به زندان می رود.

دموکرات های کنگره ماه گذشته مجدداً قانونی را معرفی کردند که امیدوارند به مقامات کمک کند تا از واردات و قاچاق ابزارهای تبدیلی مانند چرخش خودکار جلوگیری کنند و داده های مربوط به خنثی کردن خودروها را در گزارش های ردیابی اسلحه گرم فدرال گزارش کنند.

نیوهاوس در ماه سپتامبر به دو فقره جنایت در دست داشتن اسلحه گرم و یک فقره تجارت به عنوان تولید کننده سلاح گرم اعتراف کرد.

دستگاه‌های خودکار پرینت سه بعدی نیوهاوس نوعی ابزار تبدیلی هستند که باعث می‌شوند سلاح‌های گرم نیمه خودکار مانند مسلسل‌هایی عمل کنند که به سرعت بدون نیاز به فشار دادن مکرر ماشه شلیک می‌کنند. آنها قطعات فلزی یا پلاستیکی کوچکی هستند که به اندازه یک سکه هستند و به سرعت به پشت یک نیمه اتوماتیک متصل می شوند.

نماینده ویژه اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره در Charge Kurt، “استفاده از چاپگرهای سه بعدی برای تولید غیرقانونی سلاح گرم، و ساخت دستگاه هایی برای تبدیل سلاح های گرم نیمه اتوماتیک به مسلسل، تهدیدی واقعی و فعلی برای جوامع ما به شمار می رود.” تیلهورن وقتی نیوهاوس گناهکارش را پذیرفت گفت.

تحقیقات سال 2022 توسط Vice News و The Trace نشان داد که جستجوهای غیرقانونی خودرو به طور فزاینده ای به عنوان بخشی از پیگرد قانونی فدرال در مواردی از جمله سرقت، حمله و قتل بازیابی می شوند.

مجله پیک شبکه USA TODAY گزارش داد که خودروهای سواری در مکان هایی مانند لوئیزویل بیشتر دیده می شوند. اداره الکل، تنباکو، سلاح گرم و مواد منفجره گزارش داد که 120 دستگاه از این دستگاه ها در 9 ماهه اول سال 2022 در این شهر توقیف شده است، در حالی که در سال 2021 حدود 12 دستگاه بود و در سال 2020 هیچ یک از این دستگاه ها کشف نشد.

وزارت دادگستری در بیانیه ای اعلام کرد: «در 13 ژوئیه 2022، نیوهاوس به یک خبرچین محرمانه یک اسلحه گرم و چندین دستگاه جستجوی خودکار فروخت.

قوانین جدید اسلحه تلاش وزارت دادگستری آمریکا برای کنترل اسلحه نشان دهنده پیشرفت در خرید کاه، قاچاق اسلحه است

موتورهای خودکار، سلاح های نیمه اتوماتیک را به مسلسل تبدیل می کنند

دموکرات ها دستگاه های تبدیل مسلسل را هدف قرار می دهند

کنت ادوارد نیوهاوس، 41 ساله، قبلاً یک محکومیت جنایی داشته است که داشتن سلاح گرم را برای او غیرقانونی می کند. وزارت دادگستری روز پنجشنبه گفت که در سال 2022، او به طور غیرقانونی اسلحه گرم داشت و از چاپگرهای سه بعدی برای تولید یک جزء اسلحه گرم به نام “auto sear” استفاده کرد که یک سلاح گرم نیمه اتوماتیک را به یک مسلسل تمام اتوماتیک تبدیل می کند. قانون فدرال، خودروهای سواری را به عنوان خود مسلسل تعیین می کند.

در پایتخت این کشور، پلیس به واشنگتن پست گفت که در سال 2021 اسلحه‌هایی که دارای خودروی خودران هستند بیشتر کشف می‌شوند. پلیس در آن سال 20 مورد را کشف کرد که دو برابر آنچه در سال 2020 کشف کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مرد می سی سی پی با چاپگرهای سه بعدی مسلسل ساخت و به 14 سال محکوم شد.



منبع

به گفته وزارت دادگستری، یک مرد جکسون در ایالت می سی سی پی به دلیل ساخت غیرقانونی مسلسل با استفاده از چاپگرهای سه بعدی به ۱۴ سال زندان فدرال محکوم شد.

دستگاه های تبدیل اسلحه می توانند تفنگ های معمولی را در کمتر از یک دقیقه به سلاح های خودکار مرگبار تبدیل کنند. جین شاهین، سناتور نیوهمپشایر، یکی از حامیان قانون پیشگیری از قاچاق غیرقانونی سلاح در سال 2023، در حالی که با اپیدمی خشونت اسلحه در این کشور دست و پنجه نرم می کنیم، دسترسی تقریباً بدون محدودیت به این نوع سلاح های گرم مرگبار دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز نداریم. در بیانیه ای در روز دوشنبه گفت.