یک ماساژور به “دوست” مل گیبسون در مورد تجاوز ادعایی در هنگام ماساژ با هاروی واینستین اعتماد کرد.

گیبسون پرسید که آیا می‌خواهد با پلیس تماس بگیرد. او همچنین به او پیشنهاد کرد که با یکی از دوستان زن خود صحبت کند.

انتظار می رود که هر پنج زن علیه واینستین شهادت دهند و همچنین چهار «شاهد اعمال بد قبلی» که شهادت آنها مستقیماً با اتهامات جنایی مرتبط نیست اما می تواند توسط هیئت منصفه در نظر گرفته شود زیرا دادستان ها تلاش می کنند تا الگوی رفتاری ادعایی واینستین را ثابت کنند.

او شهادت داد، زن که جین دو 3 نام داشت، در ابتدا تجاوز ادعایی را برای خود نگه داشت.

  • مل گیبسون بازیگر در تاریخ 16 نوامبر 2017 در لندن، انگلستان، به اولین نمایش “خانه پدری 2” در Vue West End می رسد.عکس از جان فیلیپس/گتی ایماژ

    • پس از 40 دقیقه روی میز، واینستین به طور ناگهانی ماساژ را متوقف کرد، او شهادت داد و گفت کارش تمام شده است. او شهادت داد که وقتی واینستین برهنه شد و شروع به خودارضایی کرد، برای شستن دست‌هایش به حمام رفت. جین دو 3 گفت که از او خواسته است تا آنجا را ترک کند و به او گفت که رفتارش نامناسب است.

      دادستان های شهرستان لس آنجلس واینستین را به 11 مورد تجاوز جنسی متهم کرده اند که ناشی از اتهامات پنج زن مختلف است که این تهیه کننده سابق را به سوء استفاده از آنها در هتل های لس آنجلس بین سال های 2004 تا 2013 متهم کرده اند.

      واینستین در حال گذراندن محکومیت 23 ساله خود در یک زندان نیویورک پس از محاکمه در ساحل شرقی است، اما با یک حبس ابد اضافی برای رسیدگی به پرونده های ساحل غربی روبرو است. او اتهامات وارده به خود را رد کرده و خود را بی گناه دانسته است.

      یکی از متهمان اصلی این پرونده روز چهارشنبه در جایگاه حاضر شد و در آن حمله ادعایی را توصیف کرد. بر اساس گزارش استخر آزمایشی، این زن که جین دو 3 نام داشت، به عنوان یک ماساژدرمانگر کار می کرد که به مشتریان مشهور و مشهور رسیدگی می کرد، به این ترتیب او در سال 2010 با واینستین در اتاق هتل تنها شد. .

      یکی از متهمان اصلی هاروی واینستین در دادگاه لس آنجلس غول رسوایی هالیوود این هفته شهادت داد.

    • در طی بازجویی متقابل در روز پنجشنبه، مارک ورکزمن، وکیل واینستین، جین دو 3 را تحت فشار قرار داد تا توضیح دهد که چرا پس از حادثه اولیه چندین بار برای ماساژ واینستین بازگشته و با شرکت ناشر وی درباره کتاب ماساژ برهنه احتمالی وارد بحث شده است.

      مل گیبسون بازیگر زمانی نقش معتمد یکی از متهمان هاروی واینستین را بازی کرد، این زن این هفته در دادگاه در جریان محاکمه جنایی غول شرمسار به اتهام تجاوز جنسی، شهادت داد.

      او گفت که برای ماه‌ها از ترس اینکه صحبت کردن بر حرفه‌اش و دسترسی به مشتریان برجسته ماساژ تأثیر بگذارد، این حمله را برای خودش نگه داشته است. اما او در نهایت حمله ادعایی را برای یکی از افراد محرمانه فاش کرد.

      نماینده گیبسون بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

      اما او در نهایت این حادثه را برای یک محرم نامحتمل و معروف فاش کرد: بازیگر مل گیبسون.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    جین دو 3 گفت که در حال ماساژ دادن مل گیبسون بازیگر بود که او فیلمی را مطرح کرد که ممکن است با واینستین روی آن کار کند. او گفت که شروع به “ترس” کرد و پرسید که چگونه گیبسون می‌خواهد با واینستین کار کند. او گفت که وقتی او در مورد واکنش او پرسید، او شروع به گریه کرد و در مورد حمله به او اعتماد کرد.

    ورکسمن ادعا کرد که داستان جین دو 3 در طی جلساتی که با دفتر دادستان ناحیه لس آنجلس و مقامات بین سال‌های 2016 تا 2020 انجام شده، تغییر کرده است.

    دادستانی گفته است که قصد دارد گیبسون را به عنوان شاهد در این پرونده فراخواند، اما وکیل مدافع واینستین گفت که در صورت موضع گیری، از تاریخچه شطرنجی و یهودی ستیز خود بازیگر خواهد خواست.

    ورکسمن گفت: داستان شما مانند اقتصاد ایالات متحده است، با نرخ تورم 8 درصد. “تو نمی خواستی معامله کتاب را از بین ببری و به واینستین بگویی، “پسر بد، دیگر ماساژ ندارد، درست است؟”

    مل گیبسون روی فرش قرمز لبخند می زند.

    او گفت که او را به دیوار هل داد و سینه اش را زیر سوتینش احساس کرد. واینستین به‌رغم درخواست‌هایش، به لمس او و خودارضایی ادامه داد. بر اساس گزارش استخر، جین دو 3 شهادت داد، پس از اتمام، او سعی کرد این حادثه را به طور معمول بازی کند.

    بر اساس گزارش استخر، او گفت: “او اولین کسی بود که من در نهایت با او در مورد آنچه اتفاق افتاد صحبت کردم.” من به او گفتم که او به من تجاوز جنسی کرده است، اما نمی‌خواستم وارد تمام جزئیات شوم. من خجالت زده و تحقیر شدم.»

    او گفت: «این یکی از دلایلی است که من نمی‌خواهم جلو بیایم. “چون این شرم آور است.”

    بر اساس گزارش استخر، او شهادت داد: «به من نگاه کن، به من بگو خروس من چقدر بزرگ است».