یک طراح لباس در صف تسویه حساب یک فروشگاه پارچه جوآن بود که متوجه شد دوست دختر سابقش توسط FBI تحت تعقیب است. بعد از اینکه او فهمید که «من کمپف» را می‌خواند، آن را ترک کرد.

او گفت که این زن به سیاست های راست افراطی علاقه مند است و کتاب “من کمپف” هیتلر را خوانده است.

NBC گزارش داد که در آخر هفته، شریک سابق این زن با FBI تماس گرفت.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    زنی که بعداً FBI او را جنیفر اینزوزا وارگاس از لس آنجلس معرفی کرد، در 6 ژانویه 2021 در کاپیتول عکس گرفت.FBI

    • این طراح که به دلیل ترس از آزار و اذیت از رسانه خبری خواست نامش فاش نشود، گفت که دوستش تصویری از یک توییت ویروسی از FBI را در حالی که او می‌خواست آخر هفته گذشته خرید کند، به او نشان داد.

      طراح به این روزنامه گفت که “قلبش برای وارگاس درد می کند” اما در این موقعیت طنز هم پیدا کرد.

      این طراح به NBC News گفت: «این فقط یکی از آن چیزها برای من خواهد بود. من با این دختری که در لیست افراد تحت تعقیب اف بی آی بود قرار ملاقات گذاشتم.

      این تلاش بازرسان فدرال شامل اسکن ساعت های بی پایان فیلم نظارتی و جستجو در سوابق هتل و تلفن و پست های رسانه های اجتماعی است. اما برخی از شرکت کنندگان متهم تحت شرایط غیرعادی تری دستگیر شدند.

      سخنگوی Joann Fabric and Crafts به درخواستی برای نظر ارسال شده خارج از ساعات کاری پاسخ نداد.

    از 6 ژانویه 2021، دولت ایالات متحده تلاش های گسترده ای را برای محاکمه افرادی که در شورش شرکت کرده اند انجام داده است. حداقل 1003 نفر در ارتباط با این قیام متهم شده اند.

    آن آخر هفته، طراح یک نکته ارائه کرد. روز دوشنبه، دفتر با طراح تماس گرفت و تأیید کرد که او همان زنی است که در حال تحقیق بودند. اف‌بی‌آی روز جمعه به ان‌بی‌سی نیوز تایید کرد که این زن کلاه صورتی، جنیفر اینزوزا وارگاس از لس‌آنجلس است.

    NBC News گزارش داد که یک طراح لباس مستقر در لس آنجلس در صف خرید فروشگاه Joann Fabric and Crafts منتظر بود که فهمید دوست دختر سابقش به اتهام شورش در ساختمان کنگره در 6 ژانویه تحت تعقیب اف بی آی است.

    به گزارش NBC News، پس از اینکه طراح درخواست کمک از FBI را دید، در یک پست توییتری که اکنون حذف شده است، نوشت: “من با این دختر در سال 2019 LOL قرار داشتم.” او همچنین عکسی از وارگاس را ضمیمه کرد.

    این طراح به ان بی سی نیوز گفت: “من در مسیر خود مرده ایستادم.” “من می گویم، “این جنی است.”

    توییت 27 آوریل عکسی از نزدیک از یک زن مو کوتاه با کلاه صورتی مشخص را نشان داد. اف‌بی‌آی نوشت که این زن “ظنداً در شورش‌های کنگره ایالات متحده شرکت داشته است” و از مردم خواسته با خط راهنمایی آژانس تماس بگیرند یا از وب سایت بازدید کنند.

    او به ان‌بی‌سی نیوز گفت: «من فوراً خاموش شدم، مثلاً «یو، فکر نمی‌کنم این کار درست شود». “مثلاً در حال خواندن “Mein Kampf” هستید، فکر می کنید مهاجران لیاقت X، Y، Z را ندارند.”

    جنیفر اینزوزا وارگاس

    این مرد به ان‌بی‌سی نیوز گفت که در اواخر سال 2018 با وارگاس به صورت آنلاین ملاقات کرده است. طراح به این رسانه گفت که ماه‌ها بعد، وارگاس شروع به افشای سیاست‌های راست افراطی‌تر او و علاقه‌اش به «نبرد من» هیتلر کرد.

    در یک مورد مشابه، یکی از شرکای سابق خود، ریچارد میچتی، پس از اینکه او را به دلیل حمایت نکردن از دونالد ترامپ “احمق” خواند، به او تسلیم شد.

    اف‌بی‌آی عکسی از زنی با کلاه صورتی که ظاهراً در 27 آوریل در ساختمان کنگره شورش می‌کرد، توییت کرد.