یک سناتور سابق دموکرات ادعا کرد که یکی از اعضای کنگره حزب جمهوری خواه یک کارمند 20 ساله را باردار کرده است – و ممکن است او به خاطر این موضوع با مشکل قانونی روبرو شود.

  • سناتور سابق هایدی هیت کمپ گفت که مت روزندیل، نماینده مجلس نمایندگان، مبارزات انتخاباتی خود را به دلیل باردار شدن یک کارمند به حالت تعلیق درآورده است.

  • Heitkamp گفت: “من فکر می کنم که گروه آنها ممکن است یکی از اعضای خود را در چند روز آینده از دست بدهد.”

  • دفتر روزندل می گوید این ادعا “100% دروغ و افتراآمیز” است و تهدید به اقدام قانونی می کند.

سناتور سابق هایدی هایت کمپ پس از اینکه گفت یک نماینده جمهوریخواه کنگره یک کارمند جوان را باردار کرده است، با پیگرد قانونی احتمالی مواجه است.

در طی قسمتی از پادکست «فدرال انحصار حرف زدن» که روز دوشنبه منتشر شد، دموکرات داکوتای شمالی «شایعه» شرم آور درباره نماینده جمهوری خواه مت روزندیل را که اخیراً مبارزات انتخاباتی خود را برای مجلس سنای ایالات متحده در مونتانا به حالت تعلیق درآورده بود، مطرح کرد.

هیت کمپ می‌گوید: «فقط برای کمی شایعات، دلیلی وجود دارد که روزندیل از رقابت در سنا کناره‌گیری کرد. شایعه این است که او یک کارمند 20 ساله را باردار کرده است.

او همچنین پیش بینی کرد که روزندل به زودی به دلیل این حادثه ادعایی به طور کامل از کنگره استعفا خواهد داد.

هیتکمپ درباره جمهوری‌خواهان مجلس گفت: «فقط یک شایعه کوچک، من فکر می‌کنم که گروه آنها ممکن است در چند روز آینده یکی از اعضای خود را از دست بدهد.» شاید نماینده کنگره از مونتانا باشد.

روزندیل، یکی از هشت جمهوری‌خواه که به برکناری کوین مک‌کارتی، رئیس‌جمهور سابق رای دادند، پس از کمتر از یک هفته پس از تایید رقیب اصلی خود، تیم شیهی توسط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، کمپین سنا را کنار گذاشت.

هنوز مشخص نیست که آیا روزندیل به دنبال انتخاب مجدد برای کرسی مجلس خود خواهد بود یا خیر.

ران کواچ، سخنگوی روزندیل در بیانیه‌ای به Business Insider، این ادعا را رد کرد و به اقدامات قانونی علیه سناتور سابق اشاره کرد که اکنون مدیر موسسه سیاست دانشگاه شیکاگو است.

کواچ گفت: “این 100% دروغ و افتراآمیز است و سناتور سابق هایت کمپ به زودی از وکلای ما شنیده خواهد شد.”

نمایندگان Heitkamp بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید

منبع