یک سال پس از خروج قطار اوهایو از ریل، دموکرات‌ها درخواست دیگری برای لایحه ایمنی راه‌آهن دارند.

واشنگتن – شنبه یک سال از روزی می گذرد که قطار باری نورفولک جنوبی حامل مواد خطرناک است. در شرق فلسطین، اوهایو از ریل خارج شد، انتشار مواد شیمیایی سمی در سراسر جامعه.

و در آن زمان، کنگره برای ایمن‌تر کردن راه‌آهن‌ها «مطمقاً هیچ کاری» انجام نداده است و همچنان به قوانین دو حزبی برای جلوگیری از تکرار چنین چیزی عمل نمی‌کند. کریس دلوزیو (D-Pa.) گفت در سخنرانی پنجشنبه در طبقه خانه

او دوباره به همان نکته اشاره کرد نامه جمعه به رئیس مجلس نمایندگان مایک جانسون (R-La.).

دلوزیو به جانسون نوشت، خروج قطار اوهایو از ریل “به طور قابل توجهی بر زندگی رای دهندگان من در سراسر خط ایالتی در بیور کانتری، پنسیلوانیا تأثیر گذاشت.” من سال گذشته را صرف مبارزه برای ایمن‌تر کردن حمل و نقل ریلی برای افرادی مانند ما کرده‌ام. زمان زیادی است که کنگره اقدامات دو حزبی انجام می دهد.

او گفت: «بر این اساس، من از شما می‌خواهم که قانون ایمنی راه‌آهن را برای رأی‌گیری قبل از تعویق کنگره برای تعطیلات آگوست به صحن علنی کنید.»

این لایحه، که دلوزیو در ماه مارس گذشته با نماینده جمهوریخواه نیک لالوتا (نیویورک) ارائه کرد، دارای ترکیبی وحشی و دو حزبی از حامیان است. نسخه سنا توسط سناتورهای اوهایو، شرود براون (D) و JD Vance (R)، همراه با حامیان باب کیسی (D-Pa.)، مارکو روبیو (R-Fla.)، جان فترمن (D-Pa.) رهبری می شود. و جاش هاولی (R-Mo.). این لایحه دارای طرفداران دموکرات و حزب جمهوری خواه در هر دو مجلس است. دولت بایدن از آن حمایت می کند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز همینطور.

اما به جایی نرسیده است. مجلس قانون ایمنی راه آهن را از زمانی که نزدیک به یک سال پیش معرفی شد، لمس نکرده است. در سنا، پس از ماه‌ها انفعال، سرانجام در ماه دسامبر از کمیسیون خارج شد و اکنون در انتظار زمان‌بندی برای رای‌گیری طبقه‌بندی است.

این واقعیت که لایحه ای با این همه حمایت در هر دو حزب، در هر دو مجلس، برای این مدت طولانی تغییر نکرده است، عجیب است.

دلوزیو به HuffPost گفت که او هم متوجه نمی‌شود، به جز اینکه می‌گوید مشکوک است که شرکت‌های راه‌آهن با نفوذ با اعضای کنگره لابی کرده‌اند تا اقدامی انجام ندهند که به معنای مقررات بیشتر در مورد کسب‌وکارشان باشد یا به سودشان بخورد.

او گفت: «من نمی‌توانم برای رهبران جمهوری‌خواه مجلس پاسخگو باشم. ما فقط هستیم خسته و بیزارم از اینکه به عنوان خسارت جانبی در راه سود شرکت رفتار شود.»

دموکرات ها دارند متهم نورفولک جنوبی از اولویت دادن به سود بر ایمنی به گفته کارکنان کمیته مجلس نمایندگان دموکرات، از سال 2018 تا 2023، شرکت راه آهن نزدیک به 18 میلیارد دلار از طریق خرید سهام و سود سهام به سهامداران خود پرداخت کرد.

آلن، مدیر عامل نورفولک جنوبی، در شهادت در کنگره در مارس گذشته، به دلیل خروج قطار فلسطین شرقی از ریل عذرخواهی کرد و قول داد که میلیون‌ها دلار برای کمک به بهبود شهر کمک کند. اما او هیچ حمایتی از لایحه ای که الزامات ایمنی سخت تر را اعمال می کند، ارائه نکرد.

لایحه دلوزیو تعدادی اصلاحات ایمنی جدید را بر صنعت ریلی تحمیل می کند، از جمله الزامات جدید برای آشکارسازهای عیب کنار جاده – حسگرهایی که در امتداد ریل قرار می گیرند و اپراتورهای قطار را از مشکلاتی مانند گرم شدن بیش از حد یاتاقان ها مطلع می کنند. خدمه اداره کننده قطار در خارج شدن از ریل فلسطین شرقی از این آشکارسازها اخطار دریافت کردند، اما به موقع قطار را متوقف نکردند، قبل از اینکه سه دوجین واگن از ریل خارج شوند و آتش بگیرند. گزارش هیئت ملی ایمنی حمل و نقل.

این لایحه همچنین جریمه‌های تخلفی که توسط شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی انجام می‌شود را افزایش می‌دهد، رویه‌های ایمنی را برای قطارهایی که مواد خطرناک حمل می‌کنند را تشدید می‌کند و الزامات جدیدی برای جلوگیری از مسدود شدن گذرگاه‌های راه‌آهن ایجاد می‌کند.

دلوزیو در نامه خود به جانسون گفت این قانون نتیجه مستقیم گفتگوهای متعددی است که او با مردم جوامع آسیب دیده از خروج قطار اوهایو از ریل داشته است. او بار دیگر شرکت های راه آهن را متهم کرد که از نفوذ خود برای جلوگیری از حرکت این لایحه استفاده می کنند.

دموکرات پنسیلوانیا نوشت: لابی راه آهن به اعضای کنگره گفته است که “برای ایمن تر کردن راه آهن و خطر کاهش سود خود هیچ کاری انجام ندهند.” از زمان ارائه این لایحه در بیش از 10 ماه پیش، این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاده است: هیچ چیز.

سخنگوی جانسون به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

کریس دلوزیو، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا که از اینکه مجلس لایحه دو حزبی خود را برای جلوگیری از خروج وحشتناک قطار از ریل مانند فاجعه سال گذشته در فلسطین شرقی تغییر نمی‌دهد، گفت که کنگره «مطمقاً هیچ کاری» برای ایمن‌تر کردن راه‌آهن انجام نداده است. ، اوهایوکریس دلوزیو، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا که از اینکه مجلس لایحه دو حزبی خود را برای جلوگیری از خروج وحشتناک قطار از ریل مانند فاجعه سال گذشته در فلسطین شرقی تغییر نمی‌دهد، گفت که کنگره «مطمقاً هیچ کاری» برای ایمن‌تر کردن راه‌آهن انجام نداده است. ، اوهایو

کریس دلوزیو، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا که از اینکه مجلس لایحه دو حزبی خود را برای جلوگیری از خروج وحشتناک قطار از ریل مانند فاجعه سال گذشته در فلسطین شرقی تغییر نمی‌دهد، گفت که کنگره «مطمقاً هیچ کاری» برای ایمن‌تر کردن راه‌آهن انجام نداده است. ، اوهایو

کریس دلوزیو، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا که از اینکه مجلس لایحه دو حزبی خود را برای جلوگیری از خروج وحشتناک قطار از ریل مانند فاجعه سال گذشته در فلسطین شرقی تغییر نمی‌دهد، گفت که کنگره «مطمقاً هیچ کاری» برای ایمن‌تر کردن راه‌آهن انجام نداده است. ، اوهایو

وزیر حمل و نقل پیت بوتیجیگ بوده است اقدامات تبلیغی که دپارتمان او برای بهبود ایمنی ریلی اتخاذ کرده است، مانند فراخوان اپراتورهای بزرگ ریلی دوست دارند Amtrak برای پیوستن به یک برنامه افشاگر محرمانه برای گزارش مسائل ایمنی و بازرسی برخی 40000 واگن ریلی، بیش از 75000 مایل مسیر و هزاران آشکارساز کنار راه.

اما محدودیتی وجود دارد که بوتیجیگ چقدر می تواند بدون اقدام کنگره انجام دهد، و اوایل این هفته از قانونگذاران خواست تا اجازه دهند قانون ایمنی راه آهن از بین برود.

بوتیگیگ گفت: «یک سال بعد، کنگره هنوز برای تصویب قانون ایمنی راه‌آهن دو حزبی اقدام نکرده است، که یک پیروزی قاطع برای ایمنی کارگران راه‌آهن و توانایی پاسخگویی شرکت‌های راه‌آهن خواهد بود». در تماس پنجشنبه با رهبران کارگری راه آهن هر رهبر کنگره از هر حزبی که در مورد ایمنی راه آهن جدی است، باید با حمایت از این قانون، آن را نشان دهد.

مشخص نیست سنا چه زمانی قصد دارد نسخه خود از این لایحه را تصویب کند. سخنگوی چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) گفت که او جدول زمانی خاصی برای اشتراک گذاری ندارد. اما تاکید کرد که در رادار آنهاست.

شومر در بیانیه ای گفت: «این یک اولویت برای انجام است. البته ما باید برای تصویب الحاقیه و تامین بودجه دولت نیز تلاش کنیم.

مربوط…

منبع