یک زن 28 ساله دستگیر و متهم شد که یک سال تمام را گذرانده و خود را به عنوان یک دبیرستان 17 ساله لوئیزیانا سپری کرده است.

کن اورتلینگ، سرپرست کلیسای سنت چارلز، در کنفرانس مطبوعاتی گفت که مقامات قصد دارند در طول فرآیند ثبت نام، بررسی ها را تشدید کنند.

راهروی خالی دبیرستان با کمدهایی که دیوارها را پوشانده اند
  • کلانتری سرانو آلوارادو را به استفاده از “گذرنامه و شناسنامه تقلبی” برای ثبت نام او در دبیرستان متهم کرد. هر دو زن همچنین به جعل اسناد عمومی متهم شدند.

    کلانتر محلی گفت که این زن به مدرسه می‌رفت زیرا می‌خواست انگلیسی یاد بگیرد.

این زن و مادرش روز سه شنبه به جعل اسناد دولتی متهم شدند.

  • گوتیرز-سرانو موفق شد به مدت یک سال این حیله را حفظ کند – بسیار بیشتر از یک زن 29 ساله، که در ژانویه دستگیر شد و متهم به تظاهر به دانش آموزی در دبیرستان نیوجرسی به مدت چهار روز شد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید


  • منبع

    در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز چهارشنبه برگزار شد، کلانتر گرگ شامپاین به رسانه ها گفت که گوتیرز-سرانو “به مدت یک سال” در دبیرستان هانویل حضور داشته است.

    شامپاین می‌گوید: «تا جایی که می‌دانیم، او اصلاً هیچ کار نامناسبی انجام نداد، فقط در مدرسه شرکت کرد. “اطلاعاتی که ما در مورد دلیل انجام این کار او به دست آوردیم ساده بود. او می خواست انگلیسی یاد بگیرد، او می خواست در زبان انگلیسی مهارت پیدا کند.”

    یک زن 28 ساله متهم به تظاهر به دانش آموز دبیرستان لوئیزیانا به مدت یک سال است.

  • اورتلینگ گفت: “در نتیجه این کشف، ما در حال انجام ممیزی از اسناد ثبت نام برای دانش آموزانی هستیم که در حال حاضر در مدارس دولتی سنت چارلز ثبت نام کرده اند. ما در حال بررسی خط مشی ها و رویه های ثبت نام دانش آموزان هستیم و بر اساس آن بررسی، پیشرفت هایی را انجام خواهیم داد.” .

    اگر گوتیرز-سرانو و مادرش به اتهام جعل سوابق عمومی مجرم شناخته شوند، ممکن است با حبس تا پنج سال یا جریمه 5000 دلاری روبرو شوند.

    یک زن 28 ساله در لوئیزیانا دستگیر و متهم شده است که خود را به عنوان یک نوجوان 17 ساله در دبیرستان هانویل وانمود کرده است – و یک سال تمام از آن فرار کرده است.

    در بیانیه ای که روز سه شنبه منتشر شد، کلانتر شهر سنت چارلز اعلام کرد که متهم، مارتا جسنیا گوتیرز-سرانو، و مادر 46 ساله اش، مارتا الیزث سرانو-آلوارادو را دستگیر و متهم کرده اند.