یک زن در تصادف بزرگراه 58 که منجر به مرگ یک بازنشسته اخیر شد، 15 سال از عمر خود می گیرد


21 ژوئیه – کریگ رودریگ از سن رامون پس از تماشای مرگ همسرش که چندین دهه زندگی می کرد، حضوری را احساس کرد که او را ترغیب می کرد تا در امتداد بزرگراه 58 شهرستان کرن در فضای سیاه قدم بزند.

رودریگ با یکی از دوستانش شروع به راه رفتن کرد و یک چراغ قوه در دست داشت و سال ها پیش در کریسمس به تصویر خانوادگی فرزندانشان برخورد کرد. کریگ و همسرش، میشل رودریگ، در ژوئن 2022 در اتومبیل‌های جداگانه در غرب جاده جنرال بیل رانندگی می‌کردند که شورای آیانا، 28 ساله، از میانه خاکی به جلو شتاب گرفت و با خودروی میشل برخورد کرد. ماشین میشل واژگون شد و وسایل زندگی او، از جمله عکسی که کریگ چند ساعت بعد پیدا کرد، در بین خطوط پخش شد.

Rodrigues در حال رانندگی از طریق Kern به سمت خانه رویایی خود در لاس وگاس بودند که این برخورد اتفاق افتاد و دوران بازنشستگی زوج را خراب کرد. پس از آن که هیئت منصفه او را به قتل درجه دوم، قتل فاحش وسیله نقلیه در حالت مستی، رانندگی تحت تأثیر باعث آسیب بدنی و رانندگی اشتباه در بزرگراه محکوم کرد، روز جمعه به ۱۵ سال حبس ابد محکوم شد.

اما عکس فرزندانشان تنها یادگاری ارزشمندی نبود که کریگ در آن روز پیدا کرد. حضور او را وادار می کرد که به راهش ادامه دهد و سرانجام با یک چمدان سبز رنگ سامسونیت پر از با ارزش ترین دارایی های همسرش برخورد کرد.

میشل در آن روز با او بود – به شوهرش گفت که به راه رفتن ادامه دهد تا بتواند چمدان را پس بگیرد، کریگ در طی اظهاراتش در مورد تاثیر قربانی قبل از محکومیت شورا در دادگاه عالی شهرستان کرن گفت.

جلسه استماع روز جمعه بسیار احساسی بود و حداقل شش نفر از عزیزان به نمایندگی از میشل رودریگ و شورا صحبت کردند.

سه فرزند میشل مادر زیبای خود را به یاد آوردند که چگونه او پر از زندگی بود. سه بچه و کریگ گفتند که شورای را می بخشند. بیش از 500 نفر به مراسم تشییع جنازه او آمدند و تنها تأثیری را که رودریگ بر جامعه سن رامون گذاشت نشان داد.

کریگ گفت: “او فقط مردم را به سمت خود جذب کرد.”

ناتالی رودریگ، دختر میشل، اشاره کرد که مادرش چگونه خورشید بود. با رفتن او، ناتالی احساس سرما می کند.

اما کریگ خاطرنشان کرد که اقدامات شورا را نمی بخشد، اگرچه او را می بخشد. شورا قبل از این حادثه دو DUI داشت.

خانواده شورا در مورد روحیه مهربان و دوست داشتنی این جوان 28 ساله صحبت کردند و گفتند که او هیولایی نیست که در طول دادگاه به تصویر کشیده شد. آنها گفتند که او سرشار از پشیمانی است و مشکلات زیادی را در زندگی پشت سر گذاشته است.

خانواده شورا از قاضی التماس کردند که به او اجازه دهد تا رستگاری کند. آنها گفتند که زندگی برای یک زندگی عدالت نیست و شورا باید کارهای زیادی انجام دهد.

شورا در حال رانندگی به سمت خانه خود در منطقه خلیج بود که با خودروی میشل برخورد کرد. تارا دیل، معاون دادستان منطقه، که این پرونده را محاکمه کرد، گفت: دو ساعت پس از تصادف، سطح الکل خون او 0.22 درصد بود.

متهم در دادگاه نیز خانواده را مورد خطاب قرار داد. او برای عذرخواهی گریه می کرد و آنقدر گریه می کرد که گاهی قابل درک نبود.

او گفت که اگر شورا نقش خود را با خانواده رودریگ عوض کند، می داند که پذیرفتن عذرخواهی دشوار خواهد بود. شورا اضافه کرد که او لیاقت زندگی را ندارد و یکی از اعضای خانواده از گالری به او گفت که این حرف را نزند.

شورا گفت: “من لایق هر چیزی هستم که سر راهم قرار می گیرد.”

اما کریگ رودریگ از او به خاطر عذرخواهی و خانواده اش نیز برای عذرخواهی تشکر کرد. پس از جلسه، یکی از اعضای خانواده رودریگ خانواده شورا را در آغوش گرفت.

می توانید با شماره 7417-395-661 به ایشانی دسایی برسید. همچنین می توانید او را در @ishanidesai در توییتر دنبال کنید.



منبع