یک دختر نوجوان کارت نقدی مادرش را پیدا کرد و 64000 دلار برای بازی های موبایل خرج کرد و پس انداز خانواده اش را از بین برد.

دختری با موهای صورتی و هدست بازی روی زمینی چوبی در کنار یک کاسه تنقلات در حالی که مشغول بازی با گوشی خود است، نشسته است.


منبع

او بعداً متوجه شد که دخترش از ژانویه تا مه حدود 16800 دلار برای خرید حساب‌های بازی و تقریباً 30000 دلار برای خریدهای درون بازی هزینه کرده است. این دختر همچنین به حداقل 10 همکلاسی خود که می خواستند محصولات بازی را برای خود بخرند، پول انتقال داد و مجموع هزینه پرخوری چند ماهه کودک را به حدود 64000 دلار رساند.

گونگ به Elephant News گفت: “من هرگز فکر نمی کردم یک دختر 13 ساله بتواند این کار را انجام دهد.” من در گیج هستم؛ سرم انگار قرار است منفجر شود.

به گزارش Elephant News، یک کانال تلویزیونی منطقه ای در استان هنان، گونگ ییوانگ در اواخر ماه مه پس از دریافت تماس معلم مدرسه شبانه روزی دخترش، که نگران بود کودک به بازی های پولی معتاد شده باشد، از ولگردی و خرج کردن مطلع شد. .

او به فیل نیوز گفت: اگر برایشان نمی فرستادم تمام روز مرا اذیت می کردند، اگر به معلم می گفتم می ترسیدم معلم به پدر و مادرم بگوید و پدر و مادرم عصبانی شوند.

گونگ گفت که برای درخواست بازپرداخت با چندین پلتفرم پرداخت تماس گرفت، اما هنوز نتوانسته زیان خود را با مبلغ کامل جبران کند.

داستان عادات خرج کردن این دختر در اواخر ماه مه در چین منتشر شد و بر اساس داده‌های مشاهده شده توسط Insider، بیش از 140 میلیون بازدید در Weibo، نسخه چینی توییتر دریافت کرد.

وقتی گونگ حساب بانکی او را بررسی کرد، متوجه شد که تنها هفت سنت موجودی بانکی در آن باقی مانده است.

اعتیاد به بازی در میان جوانان به قدری در چین رایج شده است که اقدام دولت را برانگیخته است.Songsak Rohprasit/Getty Images

  • یک دختر 13 ساله در چین امسال حدود 64000 دلار از پول والدینش را برای بازی های موبایلی خرج کرد و حساب پس انداز آنها را بدون اطلاع آنها پاک کرد.

    او همچنین سوابق چت و تراکنش را حذف کرد تا پرداخت‌ها را از والدینش پنهان کند.

    او گفت که دوستان مدرسه‌اش متوجه قدرت خرج کردن او شدند و به خاطر پول او را اذیت کردند.

    او از ژانویه تا مه حدود 64000 دلار را از طریق کارت بانکی مادرش خرج کرده است.