یک دانش آموز کلاس هفتم در میشیگان پس از از دست دادن هوشیاری راننده اتوبوس بر روی فرمان، این عمل قهرمانانه را متوقف کرد و اتوبوس مدرسه حامل حدود 66 دانش آموز را متوقف کرد.

سرپرست رابرت لیورنویز در بیانیه‌ای گفت، دانش‌آموز روز چهارشنبه در حال سوار شدن به اتوبوس از مدرسه راهنمایی کارتر در وارن، میشیگان بود که راننده اتوبوس “سبک شد و از هوش رفت.”

در یک کنفرانس مطبوعاتی در بعدازظهر پنجشنبه، لیورنویز گفت که ریوز “مجازات” را دارد که بداند نباید روی دست شکسته ضربه بزند، بلکه به آرامی آن را فشار دهد تا اتوبوس با خیال راحت به توقف برسد.

نامادری او در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت: “دیلون امسال مرد بزرگی بوده است.” “برای انجام چنین کاری قلب من را پر می کند… باعث می شود قلبم به تپش بیفتد. من به شدت به او افتخار می کنم.”

لیورنویس نوشت که دانش‌آموز «سریع» کلاس هفتم – که بعداً دیلون ریوز نام داشت – «راننده را در مضیقه دید، جلوی اتوبوس رفت و به توقف آن بدون حادثه کمک کرد».

حادثه اتوبوس مدرسه راهنمایی کارتر


منبع

در این ویدئو، دیلون ریوز اتوبوس را متوقف می‌کند و شنیده می‌شود که به دانش‌آموزانش می‌گوید: “حالا یکی با 911 تماس بگیرد!” صدای فریاد دانش آموزان در پس زمینه شنیده می شود.

دیلن ریوز، دانش‌آموز مدرسه راهنمایی کارتر، در 26 آوریل 2023، پس از از دست دادن هوشیاری راننده اتوبوس، در حال توقف اتوبوس دیده می‌شود.مدرسه راهنمایی کارتر

  • او گفت که می‌دانست باید چه کار کند، زیرا قبلاً دیده بود که راننده اتوبوس اتوبوس را متوقف کرده است.

یک دانش آموز کلاس هفتم در میشیگان پس از از دست دادن هوشیاری راننده اتوبوس در فرمان، دست به اقدامی قهرمانانه زد.

  • دانش آموز دیلن ریوز وارد عمل شد و خودرو را به سرعت متوقف کرد و از مردم خواست با 911 تماس بگیرند.

  • یک دانش آموز کلاس هفتم ایالت میشیگان که پس از بیهوش شدن راننده، کنترل اتوبوس مدرسه اش را به دست گرفت، به والدینش گفت که می داند باید چه کار کند، زیرا هر روز راننده را تماشا می کرد که این کار را می کند.

    پدرش استیو ریوز اضافه کرد که احتمالاً این کمک کرده است که پسرش تلفن همراه نداشته باشد، که باعث می‌شود او نسبت به اطرافش بیشتر توجه کند.

    لیورنویز تخمین زد که اتوبوس حدود 66 دانش آموز را حمل می کرد و اقدامات ریوز “در این بحران تفاوت ایجاد کرد.”

    لیورنویس گفت که هنگامی که اتوبوس متوقف شد، دو سامری خوب – یکی که در نزدیکی راه می رفت و یک راننده با وسیله نقلیه دیگری – وارد شدند تا به دانش آموزان کمک کنند تا از خروجی اضطراری اتوبوس خارج شوند، قبل از اینکه اولین پاسخ دهندگان سه تا چهار دقیقه بعد به محل رسیدند. با راننده رفتار کنید در این حادثه به هیچ یک از دانش آموزان آسیبی نرسید.