یک دانش آموز به قتل یک کشتی گیر کالج مسیحی در کنتاکی متهم شده است

کمبلز ویل، کی. (AP) – مقامات گفتند که یک کشتی گیر کالج در کنتاکی در آخر هفته توسط یک دانشجو در یک دانشگاه خصوصی مسیحی کشته شد.

پلیس شهر در بیانیه‌ای اعلام کرد که جوزیا کیلمن، 18 ساله، پس از فراخوانی افسران پلیس بامداد روز شنبه به دانشگاه کمبلزویل در مرکز کنتاکی، در بیمارستانی درگذشت. او در اتاق خوابگاهش بی پاسخ بود و ایالت کالبد شکافی را انجام خواهد داد.

پلیس و مقامات مدرسه گفتند که پس از آن که یک دانش آموز 21 ساله عصر شنبه توسط پلیس ایالتی در پی گزارش یک فرد مشکوک در انباری دستگیر شد، قرنطینه دانشگاه لغو شد. سوابق دادگاه نشان می دهد که او به قتل و سرقت درجه دوم متهم شد و وثیقه آن 2 میلیون دلار تعیین شد. مقامات جزئیات قتل از جمله انگیزه را اعلام نکردند.

جوزف هاپکینز، رئیس دانشگاه، در بیانیه‌ای به جامعه دانشگاه گفت که کیلمن، یکی از اعضای تیم کشتی از مونتانا، “نور درخشان و فردی با امید باورنکردنی” بود و گفت که ایمان او مسری است. هاپکینز گفت که او یکشنبه با کشتی گیران و مربیان دعا کرد.

او نوشت: “من به آنها گفتم که تیم کشتی در شرف بزرگتر شدن است زیرا شما، کارکنان ما، دانش آموزان و این جامعه در طول روزها و ماه های آینده در کنار آنها خواهید بود.”

منبع