یک تکه میوه به قیمت جان یک مرد تمام شد. اکنون، خانواده او پاسخ می خواهند


تصویر: FOX5 نیویورک

تصویر: FOX5 نیویورک

پس از تیراندازی مرگبار به مردی که به خوردن انگور و موزی متهم شده بود، خشم در نیو روشل، نیویورک گسترش یافت. به گزارش REVOLT، خانواده برای دیدن کل ماجرا، فیلم دوربین بدنه ویرایش نشده را خواستند.

ژارل گاریس، 37 ساله، در روز 3 ژوئیه در یک فروشگاه مواد غذایی محلی بود که یک کارمند با پلیس تماس گرفت و او را متهم کرد که یک موز و چند انگور خورده و سپس بدون پرداخت پول از فروشگاه خارج شده است. فیلم دوربین بدن دو افسر را نشان می دهد که به گاریس نزدیک می شوند و از او می پرسند که آیا اقلامی از فروشگاه خورده است یا خیر. او پاسخی نمی‌دهد و می‌رود، اما به یک افسر دیگر برخورد می‌کند که به او می‌گوید خواربارفروشی در حال اعمال اتهام است. به نظر می رسد گاریس در حالی که تلاش می کند او را دستگیر کند، مقاومت می کند که منجر به مبارزه می شود. مقامات ادعا می کنند که گاریس به یکی از اسلحه های افسران دست دراز کرد که باعث شد کارآگاه استیون کان چند ثانیه بعد اسلحه خود را شلیک کند.

ادامه مطلب

گاریس از ناحیه گردن دچار شلیک گلوله شد که باعث آسیب به ستون فقرات گردنی و نخاع شد. او روز دوشنبه 10 ژوئیه پس از حذف از بخش پشتیبانی درگذشت. پزشکی قانونی شهرستان وستچستر مرگ او را یک قتل اعلام کرد FOX5 نیویورک.

تنها بخشی از فیلم دوربین بدنه منتشر شده است. اکنون، جامعه این سوال را مطرح می کند که چرا این بخش بقیه را نگه می دارد.

بیشتر بخوانید از مجله نیویورک تایمز:

«شهر نیو روشل ادعا کرد که آن فیلم‌ها را شفاف منتشر کرده‌اند، اما چرا ویدیوی کامل را منتشر نمی‌کنید؟» ویلیام واگستاف، وکیل مدافع خانواده آقای گاریس گفت.

نوام برامسون، شهردار نیو روچل، روز چهارشنبه در بیانیه ای از تحقیقات ایالتی استقبال کرد و گفت که اگر دادستان کل، لتیشیا جیمز، این کار را مناسب تشخیص دهد، شهر هیچ مخالفتی با انتشار فیلم دوربین کامل بدن ندارد.

بر اساس این گزارش، گاریس که به تازگی به گرینزبورو، کارولینای شمالی نقل مکان کرده بود، به نیو روشل بازگشت تا پسر 11 ساله خود را برای تابستان تحویل بگیرد. پدرش گفت که او بیش از 30 سال در جامعه شناخته شده است. به نوشته تایمز، چندین نفر از اعضای اداره پلیس گاریس را می‌شناختند زیرا در گذشته او را در مورد اسکیزوفرنی بررسی کرده بودند.

من نمی‌خواهم او را با این که چگونه سعی می‌کنند تصویری از او بکشند به یاد بیاورم. او قلب طلایی داشت. تیونا گاریس، مادر جارل، گفت: او فردی محترم بود که به تازگی یک بیماری روانی داشت.

در این گزارش آمده است که دو افسر درگیر پس از تحقیقات به مرخصی اداری منتقل شده اند.

بیشتر از The Root

برای خبرنامه The Root ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.





منبع