یکی از کوشنرها کمی به بزرگترین رقیب دونالد ترامپ کمک مالی کرد


یکی از کوشنرها کمی به بزرگترین رقیب دونالد ترامپ کمک مالی کرد

در حالی که می دانیم جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ با پدر ایوانکا، رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، صمیمی ترین دوست نیستند، به نظر می رسد یکی از اعضای خانواده کوشنر به تیم ترامپ نزدیک نیست.

در آخرین پرونده رقیب دونالد، کریس کریستی، به کمیسیون انتخابات فدرال که توسط پولیتیکو به دست آمده است، به نظر می رسد افراد زیادی به کمپین او کمک مالی کرده اند: از جمله عموی جرد، موری کوشنر!

بیشتر از SheKnows

طبق آخرین پرونده، موری و همسرش لی کوشنر هر کدام 3300 دلار به کمپین سیاسی کریستی کمک کردند.

این دو نه تنها در نیوجرسی زندگی می کنند، که پنجاه و پنجمین فرماندار ایالت از سال 2010 تا 2018 بود، بلکه آنها به کمپین کریستی در سال 2016 کمک مالی کردند.

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.

بنابراین، برای کسانی که نمی‌دانند، رابطه کریستی با خانواده کوشنر به همان اندازه پیچیده است که رابطه کوشنر با دونالد، احتمالاً بیشتر. کریستی قبلاً وکیل نیوجرسی ایالات متحده بود و برادر موری (پدر جرد) چارلز کوشر را تحت تعقیب قرار داد و او را به دلیل فرار مالیاتی از جمله اتهامات دیگر به زندان فرستاد.

حالا، شما فکر می کنید فرستادن برادرتان به زندان دشمن آسانی است، اما اینطور نیست. به گفته هاآرتص، چارلز و موری پس از اینکه آشکار شد که دشمنی آنها با مجموعه ای از دعاوی مدنی علیه یکدیگر شروع شده، کاملاً از هم جدا شده اند.

به همین دلیل، می‌توان فرض کرد که ماری و جرد دقیقاً در شرایط صحبت کردن هم نیستند.

کوشنر، شرکت: طمع. هدف – آرزو. فساد. داستان خارق العاده جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ توسط ویکی وارد

تصویر: مطبوعات سنت مارتین - اعتبار: مطبوعات سنت مارتین.

تصویر: St. Martin’s Press – اعتبار: St. Martin’s Press.

چاپخانه سنت مارتین.

ظهور کوشنرها با یکی از تلخ ترین دوران در سیاست آمریکا مصادف شد. اما دختر اول دونالد ترامپ و همسرش ظاهراً تحت عنوان خویشاوندی و فساد به قدرت رسیدند. این دقیقا همان چیزی است که ویکی وارد در آن ادعا می کند کوشنر، شرکت: طمع، جاه طلبی، فساد. داستان خارق العاده جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ. وارد از مقام بالای آنها در کاخ سفید ترامپ تا شروع کارشان در نیوجرسی و نیویورک سیتی، همه اینها را پوشش می‌دهد و ادعاهایی را مطرح می‌کند که تصویری بسیار تیره‌تر از آنچه در ابتدا تصور می‌کردیم از کاخ سفید ترسیم می‌کند.

کوشنر، شرکت: طمع. هدف – آرزو. فساد. داستان خارق العاده جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ

قیمت: 28.99 دلار 18.87 دلار

خرید در آمازون

قبل از رفتن، اینجا را کلیک کنید تا ببینید هر بار که ایوانکا ترامپ سعی کرده از خانواده ترامپ فاصله بگیرد:

ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ

بهترین SheKnows

برای خبرنامه SheKnows ثبت نام کنید.
برای اطلاع از آخرین اخبار، ما را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.



منبع