گلن یانگکین، فرماندار ویرجینیا، در زمان حضور در کالیفرنیا، کمپین ریاست جمهوری را رد کرد

یانگکین، یک مدیر ثروتمند سهام خصوصی که در سال 2021 به عنوان فرماندار انتخاب شد، در طول سخنرانی نیم ساعته خود نامی از ترامپ نبرد. اما به نظر می رسد اظهارات او در مورد آینده جمهوری خواه انتقادی ضمنی از رئیس جمهور سابق باشد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

رایان لیک، سخنگوی کمیته ملی دموکرات‌ها گفت: «گلن یانگکین نمی‌تواند یک تفاوت سیاستی واحد بین خود و ترامپ را نام ببرد – و او سابقه فوق‌العاده‌ای برای اثبات آن دارد.

این مکان دومین مناظره مقدماتی ریاست جمهوری جمهوریخواهان در اواخر سال جاری خواهد بود، اما به نظر می رسد ترامپ در رسانه های اجتماعی به طور ضمنی به این موضوع اشاره کرده است که ممکن است در آن شرکت نکند زیرا فرد رایان، رئیس کتابخانه، ناشر واشنگتن پست است. رئیس جمهور رونالد ریگان نمی پذیرد! ترامپ در Truth Social نوشت.

یانگکین گفت: “من امسال در ویرجینیا کار خواهم کرد.” من مجلسی دارم که توسط جمهوری خواهان کنترل می شود و سنایی که توسط دموکرات ها کنترل می شود. من می‌خواهم مجلس خود را نگه دارم و سنای خود را برگردانم.»

فرماندار گلن یانگکین ویرجینیا روز دوشنبه در کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگان در سیمی ولی سخنرانی می کند. (دیوید مک نیو / گتی ایماژ)

رایان به عنوان رئیس ستاد ریگان خدمت کرد. ترامپ در سال 2015 در یک مناظره در کتابخانه شرکت کرد.

با این حال، یانگکین بسیاری از سیاست‌های ترامپ و سیاست‌های محافظه‌کارترین جناح جمهوری‌خواه را پذیرفته است. او از زمان روی کار آمدن، حقوق دانشجویان تراجنسیتی را لغو کرده است، تدریس نظریه نژاد انتقادی را ممنوع کرده و به دنبال محدود کردن دسترسی به سقط جنین بوده است. او با منکران انتخابات ارتباط داشته است.

او گفت: “همچنین به همین دلیل است که ویرجینیاها باید قانون فعلی ما را رد کنند که کالیفرنیا باید قوانین خودروی ما را بنویسد.” این سیاست نه تنها به آزادی های شخصی ما حمله می کند، بلکه به نفع ح.ک.چ است.»

یانگکین، که می‌تواند یکی از گزینه‌های بالقوه معاون ریاست‌جمهوری یا نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۸ باشد، ساعاتی بعد در کتابخانه و موزه ریاست جمهوری رونالد ریگان در دره سیمی سخنرانی کرد. یانگکین با تکرار خوش‌بینی ریگان، آغوش خود را از جنگ‌های فرهنگی – مانند عقب‌نشینی از حقوق دانش‌آموزان ترنس‌جندر و ممنوعیت تدریس نظریه نژادی انتقادی، در حالی که درباره پیروزی سال 2021 خود صحبت می‌کرد و روند دموکرات‌ها را در ایالت خود که دموکرات‌ها را برای آن انتخاب کرده بود، نادیده گرفت. فرماندار و سنای ایالات متحده از سال 2006.

این کتابخانه مدت‌هاست که یک ایستگاه محبوب برای نامزدهای حزب جمهوری‌خواه بوده است، اما به ویژه برای امیدواران کاخ سفید در این دوره از انتخابات مهم است، زیرا کالیفرنیا مقدماتی خود را در سال 2024 زودهنگام برگزار می‌کند و بیشترین نمایندگان را در بین هر ایالتی در کشور دارد.

گلن یانگکین، فرماندار ویرجینیا، که به طور گسترده به عنوان نامزد بالقوه حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شناخته می شود، روز دوشنبه طرح پیشنهادی برای کاخ سفید در سال جاری را رد کرد.

او به حدود 360 نفری که برای شنیدن صحبت های او 65 دلار پرداخت کردند، گفت: «ویرجینیان انتخاب متفاوتی انجام دادند، و گفت که رأی دهندگان ترجیح دادند از حقوق والدین، استانداردهای آموزشی، اجرای قانون و مقررات زدایی از تجارت حمایت کنند. «سیاست‌های محافظه‌کار پیروز می‌شوند زیرا مبتنی بر حقایق بی‌زمان و در عقل سلیم هستند. و مهمتر از آن، سیاست های عقل سلیم کار می کنند. ویرجینیا مورد آزمایش است، اثبات مثبت است – ایالتی که می تواند به سمت چپ حرکت کند و عقب مانده بود، انتخاب کرد و اکنون برنده است.

یانگکین گفت: “نیازی نیست که برای برنده شدن به کسی تکیه کنیم که بلندترین فریاد را می‌زند. می‌بینید، ما می‌توانیم با نتایج پیروز شویم. و با ارسال پیام امید.” حزب جمهوری‌خواه چادر بزرگی است و ما آن را پر می‌کنیم که از طریق جمع و ضرب انجام می‌دهیم، نه از طریق تفریق و تقسیم».

یانگکین تأیید ترامپ را در حالی که به دنبال نامزدی فرمانداری حزب جمهوری‌خواه در سال 2021 بود، پذیرفت، اما پس از دریافت آن، رئیس‌جمهور سابق را در حالی که قبل از انتخابات عمومی از رای‌دهندگان میانه‌رو حومه شهر خوش‌آمد می‌کرد، در دست گرفت.

SIMI VALLEY، CA - 1 مه: فرماندار گلن یانگکین ویرجینیا در کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگان در 1 مه 2023 در دره سیمی، کالیفرنیا سخنرانی می کند.  یانگکین به عنوان بخشی از بنیاد ریاست جمهوری رونالد ریگان صحبت می کرد.  مجموعه زمانی برای انتخاب سخنران موسسه، انجمنی برای صداهای پیشرو جنبش محافظه کار برای پرداختن به آینده حزب جمهوری خواه.  (عکس از دیوید مک نیو/گتی ایماژ)