گفته می‌شود که دواین جانسون رئیس فیلم دی‌سی را کنار زد تا نقش اصلی یک شخصیت اصلی را در «آدم سیاه» دریافت کند.

آدم سیاه

به گزارش THR، پس از اینکه د لوکا و عبدی به بازگشت شخصیت مورد انتظار در صفحه بزرگ بله گفتند و مذاکرات شتابزده با این بازیگر نهایی شد، فیلم کوتاه در سپتامبر فیلمبرداری شد.

به نظر می رسد جانسون ایده های دیگری دارد.

هر کسی که در هفته‌های اخیر به اظهارات جانسون در رسانه‌های اجتماعی و مصاحبه‌هایش توجه داشته باشد، می‌تواند تعیین کند که این شخصیت کیست. اما به خاطر اجتناب از اسپویل، نام شخص را در اینجا نمی‌آوریم.

به نقل از هالیوود، ستاره دواین جانسون، که نقش شخصیت اصلی را بازی می کند، پس از اینکه والتر هامادا، رئیس فیلم DC را نه گفت، به دور او رفت و در عوض از مدیران جدید استودیوی برادران وارنر، مایک دی لوکا و پم عبدی، درخواست تایید کرد. خبرنگار.

«آدم سیاه»، پروژه پرشور جانسون، این آخر هفته در سینماها اکران می شود.

جانسون در مصاحبه ای که دوشنبه منتشر شد به نیویورک تایمز گفت: «من نسبت به جهت گیری جهان دی سی بسیار مطمئن هستم. “این مستلزم استراتژی واقعی و رهبری واقعی است. و این مستلزم این است که به موفقیت مارول نگاه نکنیم و بگوییم، بیایید این طرح را دنبال کنیم. این مارول است. من برای آنها بسیار خوشحالم. ما نمی خواهیم مارول باشیم. به نظر من ما می‌خواهیم دی سی باشیم و می‌خواهیم این کار را به روش خودمان انجام دهیم.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

«آدم سیاه» این آخر هفته در سینماها اکران می‌شود و طرفداران یکی از شخصیت‌های اصلی دی‌سی کامیکس را در قالبی نه چندان غافلگیرکننده می‌شناسند.

«آدم سیاه» اولین اکران پرفروش در چند ماه اخیر است، زیرا سینماها در مقایسه با قبل از همه‌گیری با کمبود اکران‌های جدید مواجه هستند.

«آدم سیاه» در زمانی می آید که خود فرانچایز فیلم های دی سی بر سر دوراهی قرار دارد. دیسکاوری، والد شرکت جدید دی سی، برادران وارنر، به دنبال مدیری برای جایگزینی هامادا و هدایت یک “برنامه 10 ساله” مشابه مارول بوده است، اما تاکنون هیچ نتیجه ای نداشته است.

هر چند این همیشه برنامه نبود.

«آدم سیاه» پروژه 15 ساله اشتیاق جانسون است. او برای اولین بار در سال 2007 به عنوان شخصیت، یک ضدقهرمان خداگونه با توانایی های جادویی انتخاب شد، اما فیلم از آن زمان با سرعت توسعه مواجه شد.

جانسون روز سه شنبه در پست اینستاگرامی خود گفت: 15 سال سخت مبارزه برای تحقق بخشیدن به این پروژه اشتیاق. سال‌ها مدیران استودیو می‌گفتند: آیا ابرقهرمان‌های دیگری از دی‌سی وجود دارد که بخواهید به جای بلک آدام بازی کنید؟ پاسخ من همیشه منفی بود.»

به گزارش هالیوود ریپورتر، روسای جدید استودیو برادران وارنر به این فیلم کوتاه بله گفتند.

  • دواین جانسون در «آدم سیاه».برادران وارنر