گزارش می‌گوید ملانیا ترامپ از سوی ماموران FBI که اتاق خوابش را در جریان حمله به مار-آلاگو «آلوده» می‌کردند، احساس می‌کرد مورد تجاوز قرار گرفته است.

یکی دیگر از دوستانش اشاره کرد که بانوی اول سابق نسبت به شوهرش جرم هراسی بزرگتر است و این حمله را برای او تجربه ای ناراحت کننده کرده است. به گزارش رادارآنلاین، این دوست گفت: “او از دست زدن مردم به او متنفر است و مطمئناً نمی‌خواهد لباس زیری بپوشد که ماموران اف‌بی‌آی دستشان را گرفته‌اند.”

یکی از دوستانش در روزنامه تایمز به نقل از رادار آنلاین گفت: “ملانیا از این ایده که غریبه‌ها در وسایلش تفنگ می‌زنند خوشش نمی‌آید. چه کسی می‌داند چه کسی لباس زیر او را در حین حمله لمس کرده است؟ او هرگز با پوشیدن آن‌ها احساس راحتی نخواهد کرد.” گزارش.

به گزارش اینسایدر، وزارت دادگستری (DOJ) روز جمعه فاش کرد که FBI 48 پوشه خالی با علامت “کلاسیفید” را پس از اجرای حکم تفتیش ماه گذشته در مار-آ-لاگو بازیابی کرد. این افشاگری بخشی از فهرست گسترده تری از اقلام کشف شده توسط ماموران بود.

ترامپ و وکلای او دلایل زیادی در مورد اینکه چرا رئیس جمهور سابق پس از ترک قدرت صدها سند طبقه بندی شده را در مار-آ-لاگو نگه داشته است، ارائه کرده اند، اما تام پورتر از اینسایدر خاطرنشان کرد که توضیحات آنها در روزهای اخیر متفاوت است.

سی‌ان‌ان در اوایل این هفته گزارش داد، ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق، از تفنگ اف‌بی‌آی در اتاق خواب و کمدش «آزرده خاطر» بود، اما نگران تحقیقات فدرال درباره همسرش، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نبود.

یک منبع در ماه گذشته به پولیتیکو گفت که ماموران اف بی آی کمد بانوی اول سابق را در جریان این حمله که بخشی از تحقیقات در مورد رسیدگی به اسناد ریاست جمهوری بود، بازرسی کردند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، همسرش، از این موضوع خشمگین بود و بعداً در Truth Social نوشت که کمد وی در ملک فلوریدا پس از حمله به هم ریخته بود. بنا به گزارش دوستانش، بانوی اول سابق، فرآیند جستجوی ماموران FBI در میان وسایل او را تهاجمی می‌دانست و نگرانی خاصی از لمس لباس زیرش ابراز می‌کرد.

یکی دیگر از دوستانش به رادار آنلاین گفت: بانوی اول سابق از وجود غریبه ها در خانه خود متنفر بود. آنها گفتند: “این اتاق خواب او است. حتی شوهرش هم اجازه ورود به اتاق خواب او را ندارد.” “حتی اگر آنها دستکش می پوشیدند، باز هم غریبه ها از کشوهای لباس زیر شما عبور می کنند. او قبلاً لباس زیر جدید خریده و همه چیزهایی را که آلوده شده بود دور انداخته است.”

بانوی اول سابق هنوز در مورد حمله به مار-آلاگو اظهار نظر عمومی نکرده است. دفتر او بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

  • دوستانش ادعا کردند که او لباس زیر جدید خرید زیرا احساس می کرد وسایلش “آلوده” شده است.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

دوستان به رادارآنلاین گفتند که بانوی اول سابق احساس می کرد که توسط غریبه هایی که وسایل او را زیر و رو می کردند مورد تجاوز قرار گرفته است.

  • به گزارش تایمز لندن و رادار آنلاین، دوستان او ادعا کردند که ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق، پس از اینکه ماموران FBI خانه او را در ماه گذشته هنگام اجرای حکم تفتیش در مار-آ-لاگو “آلوده” کردند، احساس تجاوز کرد.

    یک منبع نزدیک به او به CNN توضیح داد: “او خصوصی است و از پسرش و خانه اش محافظت می کند.”

    ماموران اف‌بی‌آی کمد ملانیا ترامپ را در جریان حمله به مار-آلاگو در ماه گذشته بازرسی کردند.