گزارشگر فاکس بیهوده تلاش می کند تا صاحب دموکرات هایی شود که با شهادت RFK جونیور در کنگره مخالفت کردند.


اعضای دموکرات مجلس نمایندگان که با حضور رابرت اف کندی جونیور در جلسه استماع مجلس در روز پنجشنبه مخالفت کردند، توسط هیلاری وان، گزارشگر فاکس بیزینس، طعمه ناموفق شدند. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

در کلیپی که در «Jesse Watters Primetime» نمایش داده شد، وان از چندین قانونگذار پرسید که آیا آنها ادعای کندی مبنی بر اینکه او توسط دموکرات‌ها سانسور شده است، صحت دارند یا خیر.

آدام شیف، نماینده کالیفرنیا، که خواهان لغو شهادت بود، درباره مجلس تحت کنترل جمهوری‌خواهان گفت: «فکر نمی‌کنم شما بخواهید افراد متعصب را به کنگره بیاورید، اما ظاهراً این برای این اکثریت برابری می‌کند.»

کندی، یکی از دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری، یک شکاک درباره واکسن انتشار اطلاعات غلط بوده است. او اخیراً با بیان اینکه ویروس کووید-19 «هدفش برای حمله به قفقازی‌ها و سیاه‌پوستان است»، بدون هیچ مدرکی، بسیاری را عصبانی کرد، در حالی که «یهودیان اشکنازی و چینی‌ها» «بیشترین مصونیت دارند».

مدیایت گزارش داد که شهادت کندی قبل از به اصطلاح تسلیح سازی کمیته فرعی دولت فدرال علیرغم تلاش های شیف و نماینده دبی واسرمن شولتز (D-Fla.) برای لغو آن ادامه یافت. کندی به طرز عجیبی سعی کرد فعالیت های ضد واکسن و اظهارات نژادپرستانه خود را “هدف گیری” کند در حالی که دموکرات ها را به سانسور متهم کرد.

وان از فاکس بیزینس با سایر قانونگذارانی که با حضور کندی مخالف بودند تماس گرفت – و از آنها پرسید که آیا آنها مقصر سانسور هستند یا خیر.

جری کانولی (D-Va.) نماینده مجلس پاسخ داد: “من به چنین سوالی پاسخ نمی دهم.” “شما قبلاً در مورد پاسخ خود تصمیم گرفته اید.”

واسرمن شولتز پاسخ داد: «ما در تلاش برای سانسور او نبودیم. ما در تلاش بودیم مطمئن شویم که او با شهادت ظالمانه‌اش آسیب بیشتری وارد نمی‌کند.»

دل استیسی پلاسکت (جزایر دی ویرجین) نیز به خبرنگار آموزش داد.

او گفت: «این سانسور نیست. سانسور اجازه نمی دهد کسی صحبت کند. او میتواند صحبت کند. این لزوماً به او این توانایی را نمی دهد که مجبور شود این کار را در سالن های کنگره انجام دهد.”

مربوط…



منبع