گرچن کارلسون، مجری سابق فاکس، در میان شایعات حل و فصل، درخواست فوری برای سلطه دارد.

کارلسون سال هاست که به دنبال آزادی از یک توافق نامه عدم افشا (یا NDA) است که به عنوان بخشی از تسویه حساب مالی خود امضا کرده است. از زمان خروجش از این شبکه، او به عنوان مدافع زنان و قربانیان آزار جنسی، از جمله مبارزه برای پایان دادن به NDAs که افرادی را که در محل کار مورد آزار جنسی قرار گرفته اند از صحبت در مورد آن منع می کند، کار کرده است.

“لطفاً Dominion – با فاکس کنار نروید! شما در شرف اثبات چیزی بسیار بزرگ هستید،” او یکشنبه توییت کرد. کارلسون پس از ترک شبکه در سال 2016، مبلغ 20 میلیون دلار از کارفرمای سابق خود به دلیل اتهامات آزار جنسی علیه راجر آیلس، مدیرعامل وقت، دریافت کرد.

گرچن کارلسون مجری سابق فاکس نیوز از Dominion Voting Systems خواسته است که شکایت 1.6 میلیارد دلاری خود را برای افترا علیه فاکس نیوز حل و فصل نکند، در میان گزارش هایی که در مورد احتمال توافق در لحظه آخر بحث می شود.

قاضی دلاور ناظر بر پرونده Dominion اواخر روز یکشنبه اعلام کرد که شروع محاکمه را از دوشنبه به سه شنبه به تعویق می اندازد. اگرچه او دلیلی ارائه نکرد، اما وال استریت ژورنال گزارش داد که فاکس نیوز تلاش دیرهنگام را برای حل و فصل اختلافات خارج از دادگاه انجام داده است که باعث تأخیر شده است.

او افزود:

Dominion از فاکس شکایت می کند که این شبکه با تقویت مکرر ادعاها مبنی بر اینکه این شرکت به تقلب در انتخابات 2020 علیه ترامپ کمک کرده است، علیرغم اینکه می دانست این ادعاها نادرست است، به اعتبار شرکت نرم افزار رای گیری آسیب رسانده است. شواهدی که تاکنون در جریان این دادخواست به دست آمده نشان می دهد که بسیاری از مجریان و مدیران این شبکه ادعاهایی را که روی آنتن تبلیغ می شد باور نداشتند.

مربوط…



منبع