گاوین نیوسام گفت که او تبلیغ 4 ژوئیه خود را در حمله به ران دیسانتیس پخش کرده است زیرا فلوریدا تهدید کرده است که المپیک ویژه را به خاطر دستور واکسن آن جریمه خواهد کرد.

او افزود: “اما این به این معنی نیست که من چیز خاصی در ذهن دارم.”

هر دو DeSantis و Newsom به عنوان نامزدهای احتمالی احزاب مربوطه خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 معرفی شده اند، اما از تایید نامزدی برای کاخ سفید خودداری کرده اند.

آگهی نیوزوم از فلوریدیان خواست تا به کالیفرنیا نقل مکان کنند و به دولت دیسانتیس حمله کرد.

  • وقتی The Bee از او پرسید که آیا ممکن است تبلیغات آینده را برای بینندگان خارج از کالیفرنیا در نظر بگیرد، نیوسام گفت: “اگر غیر از این پیشنهاد می کردم دروغ می گویم.”

    فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام در یک کنفرانس خبری صحبت می کند، فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس در خلال اجلاس سران مادران برای آزادی سخنرانی می کند.

    نیوسام در گفتگو با The Bee احتمال برنامه ریزی برای ورود به مسابقه را رد کرد و این حدس و گمان را “بیهوده” خواند.

    وزارت بهداشت فلوریدا تهدید کرده بود که بازی‌ها را جریمه می‌کند مگر اینکه دستور واکسن خود را کنار بگذارد.

  • آگهی 4 جولای نیوزوم همچنین از دسانتیس به دلیل چندین قانون که امضا کرده بود، انتقاد کرد، از جمله لایحه تربیت جنسی که منتقدان آن را “نگو همجنسگرا” نامیدند و لایحه دیگری که ممنوعیت کتاب های درسی ریاضی را بر اساس مبارزه با نظریه نژاد انتقادی مجاز می دانست. .

    نیوسام گفت که به شنیدن تهدید دیسانتیس برای المپیک ویژه “پاسخ احساسی” داشته است.جاستین سالیوان/گتی ایماژ، اکتاویو جونز/گتی ایماژ

    • فرماندار گاوین نیوسام گفت که وی فرماندار ران دیسانتیس را به دلیل رفتار او با بازی های المپیک ویژه هدف قرار داده است.

    • فرماندار کالیفرنیا، گاوین نیوسام، روز جمعه گفت که انگیزه‌اش برای راه‌اندازی آگهی در 4 ژوئیه برای تشویق فلوریدیان به کالیفرنیا پس از اینکه ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا بازی‌های المپیک ویژه را هدف قرار داد، دارد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    نیوسام به روزنامه ساکرامنتو بی که روز شنبه این خبر را گزارش کرد، گفت: “او کاری کرد که خیلی مستقیم به من گوشزد کرد، و آن بعد از بازی های المپیک ویژه بود. من واکنشی احساسی به آن داشتم.”

    او در یک کنفرانس مطبوعاتی در 8 ژوئیه گفت: «تقریباً سخت است که مردم را از مکانی مانند کالیفرنیا با توجه به مزیت‌های طبیعی‌شان بیرون برانند، اما با این حال آنها در حال یافتن راهی برای انجام این کار هستند.

    در اوایل ژوئن، وزارت بهداشت فلوریدا به مقامات المپیک ویژه گفت که اگر سازمان آنها واکسن را برای رویداد ژوئن خود در استراحتگاه جهانی والت دیزنی لغو نکند، 27.5 میلیون دلار جریمه خواهد کرد. المپیک ویژه با کنار گذاشتن حکم موافقت کرد و از جریمه اجتناب کرد.

    دیسانتیس چندین روز پس از انتشار آگهی به نیوسام پاسخ داد و گفت که کالیفرنیا “جمعیت خونریزی دهنده” است.

    تهدید وزارت بهداشت بخشی از فشار DeSantis برای دور نگه داشتن واکسن از فلوریدا، از جمله در میان کارفرمایان و سازمان‌های خصوصی بود. در پاسخ به گزارش‌های مربوط به این تهدید، نیوسام در توییتر به انتقاد از DeSantis پرداخت. “ارزش های رون دیسانتیس در نمایش کامل: قلدری. بازی های ویژه. المپیک.” در 4 ژوئن توییت کرد.