کینگ از دوک و دوشس ساسکس می‌خواهد که از فراگمور نقل مکان کنند تا شاهزاده اندرو بتواند به آنجا نقل مکان کند.

دوک و دوشس ساسکس پس از استعفا به عنوان اعضای خانواده سلطنتی، حمایت پلیسی که توسط مالیات دهندگان تامین می شد را از دست دادند. در ماه ژوئیه، شاهزاده هری حق اعتراض به تصمیم وزارت کشور مبنی بر عدم اعطای حفاظت خودکار پلیس به او را در هر زمان که در بریتانیا بود به دست آورد.

کلبه Frogmore بسیار کوچکتر از Royal Lodge است، یک عمارت 30 اتاقه در Windsor Great Park که از سال 2003 خانه دوک بوده است.

کلبه Frogmore، با ده اتاق نسبتاً متوسط، بسیار کوچکتر از Royal Lodge است - Westbury2006/flickr

دوک قرار است از ماه آوریل کمک هزینه سالانه 249000 پوندی خود را کاهش دهد و به دوستان گفته است که این باعث می شود او نتواند از املاک 98 هکتاری ویندزور نگهداری کند.

دوک یورک می ترسید که توسط شاه چارلز، که در تلاش است هزینه های خود را کم کند، از لژ سلطنتی خارج شود – تیم روک / شاتر استوک

او در درخواست بازنگری قضایی، گفت که از ارائه «توضیحات واضح و کامل» درباره ترکیب کمیته اجرایی حمایت از افراد سلطنتی و شخصیت‌های عمومی، که با نام راوِک (Ravec) نامیده می‌شود، و سایرین دخیل در تصمیم‌گیری برای لغو او خودداری شده است. وضعیت امنیتی

سخنگوی ساسکس برای اظهار نظر در دسترس نیست.



منبع

گفته می شود که مذاکرات بین کاخ باکینگهام و این زوج مدتی است که ادامه داشته است، اما اخیرا سرعت آن افزایش یافته است.

به گزارش تلگراف، پادشاه از دوک و دوشس ساسکس خواسته است تا برای همیشه از کلبه فروگمور خارج شوند تا به شاهزاده اندرو اجازه نقل مکان به خانه داده شود.

به نظر می رسد که آنها کلبه را به عنوان “تنها مکانی باقی مانده که برای آنها و فرزندانشان امن است” در بریتانیا می دانند، به ویژه با توجه به درگیری مداوم بین شاهزاده هری و وزارت کشور بر سر تصمیم آن برای پس گرفتن جزئیات امنیتی او.

دوک یورک می ترسید که توسط شاه چارلز، که در تلاش است هزینه های خود را کم کند، از لژ سلطنتی خارج شود - تیم روک / شاتر استوک

با این حال، تشخیص داد که دوک “موقعیت خاص و غیرمعمول” را اشغال کرده است و ممکن است در شرایط خاصی نیاز به محافظت داشته باشد تا مورد به مورد بررسی شود.

با این حال، یک منبع سلطنتی به تلگراف گفت، پادشاه قصد ندارد برادرش را “بی خانمان یا بی پول” رها کند و پیشنهاد می کند که ترتیبات جایگزینی برای اقامت وی ​​در نظر گرفته شده است.

دوک، 37 ساله، استدلال کرد که او در بدو تولد خطری را به ارث برده است و به این ترتیب، او، همسرش مگان و فرزندانشان آرچی دو ساله و لیلیبت یک ساله باید بدون توجه به وضعیت آنها از امنیت حفاظتی دائمی در بریتانیا برخوردار باشند. خانواده های سلطنتی غیر کار

کلبه Frogmore، با ده اتاق نسبتاً متوسط، بسیار کوچکتر از Royal Lodge است – Westbury2006/flickr

راوک در آن زمان گفت که طرح ساسکس ها برای زندگی در خارج از کشور به عنوان شهروندان خصوصی “به راحتی” در هیچ دسته ای از چارچوب آن قرار نمی گیرد.

یکی از دوستان ساسکس پیشنهاد کرد که تصمیم برای انتقال آنها به خارج از Frogmore مورد استقبال این زوج قرار نگرفت و خاطرنشان کرد که “آنها آن مکان را خانه خود کردند”.

این در حالی است که دوک یورک می‌ترسید که توسط شاه چارلز، که در تلاش است تا هزینه‌های خود را کم کند، مجبور شود از لژ سلطنتی خارج شود.