کیم کارداشیان متنی را که برای پیت دیویدسون فرستاده بود فاش کرد که جرقه‌ای را در رابطه آنها ایجاد کرد

پیت دیویدسون و کیم کارداشیان اولین بار در سال 2021 با هم مرتبط شدند.پل موریگی/گتی ایماژ

  • کارداشیان قبلاً در برنامه «کارداشیان‌ها»، برنامه تلویزیونی هولو خانواده‌اش، فاش کرده بود که او در ابتدا با دیویدسون تماس گرفت. کارداشیان در مصاحبه ای در برنامه “امروز” با هدی کاتب و ساوانا گاتری، اولین متنی را که برای دیویدسون فرستاده بود، فاش کرد که در نهایت منجر به رابطه آنها شد.

    مقاله اصلی Insider را بخوانید



Source link

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون در شام خبرنگاران کاخ سفید

کارداشیان پیش از این در برنامه “کارداشیان ها” گفته بود که او اولین کسی بود که به این موضوع رسید.

  • کارداشیان به “امروز” گفت که شماره او را بخواهد و اولین پیام را بفرستد.

    کیم کارداشیان اولین پیامکی که برای پیت دیویدسون فرستاده و منجر به رابطه آنها شده است را فاش کرد.

  • این زوج برای اولین بار در اکتبر 2021 با هم مرتبط شدند و در اوایل سال 2022 روابط خود را عمومی تر کردند. از آن زمان آنها در رویدادهایی از جمله Met Gala 2022 و شام خبرنگاران با هم ظاهر شدند. کاخ سفید و دیویدسون در پایان ظاهری زودگذر داشتند. فینال فصل «کارداشیان ها» برای ساختن شوخی خارج از صفحه نمایش درباره دیدن واژن کارداشیان.

    کیم کارداشیان در مورد اولین پیامی که برای پیت دیویدسون ارسال کرده بود، پس از حضور آنها در یک قسمت اکتبر برنامه “Saturday Night Live” صحبت کرد.

    کارداشیان قبلاً در اپیزود 12 آوریل پادکست “نه لاغر اما نه چاق” گفته بود که دیویدسون را در مراسم Met Gala 2021 در سپتامبر 2021 ملاقات کرد، جایی که او در مورد میزبانی “SNL” به او توصیه کرد و سعی کرد شماره تلفن خود را به او بدهد. با این حال، او نتوانست از تلفن خود استفاده کند و به دلیل دستکش هایی که در لباس تمام مشکی اش بود، آن را بپذیرد.

    او گفت: “این من نیستم.”

    کارداشیان گفت: “من کمی قبل از آن در Met او را ملاقات کردم و او توصیه های خوبی به من کرد، زیرا می دانست که قرار است آنجا باشم.” “بنابراین من فقط دستم را دراز کردم و گفتم: “هی، خیلی ممنون از این نکته، خیلی سرگرم کننده بود. فقط چیزی [casual]باز گذاشتنش.”

    او به “Today” گفت که در متن خود از دیویدسون به خاطر توصیه هایی که به او در مورد میزبانی “SNL” کرد تشکر کرده است.

  • در قسمت هشتم «کارداشیان‌ها»، کارداشیان گفت که در ابتدا با دیویدسون تماس گرفت بدون اینکه قصدی برای شروع رابطه داشته باشد. در عوض، همانطور که او گفت، نام “BDE” دیویدسون را شنیده بود – مخفف “انرژی بزرگ دیک” – و “DTF” (“پایین به فاک”) بود.