کیشا لنس باتمز، شهردار سابق آتلانتا، می‌گوید شهرهای آمریکا در حال بازگشت هستند

یک سال بعد، در حالی که به نظر می رسید شیوع ویروس کرونا در حال کاهش است و دونالد ترامپ دیگر به اختلافات نژادی از کاخ سفید یا توییتر دامن نمی زند، باتمز با اعلام اینکه او به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری نخواهد بود، آتلانتا و تشکیلات دموکرات را شگفت زده کرد. او در آن زمان گفت: «فقط به این دلیل که می‌توانید این کار را انجام دهید، لزوماً به این معنا نیست که باید آن را انجام دهید.

کیشا لنس باتمز.

در بیشتر موارد، جنایات خشونت آمیز بر افراد فقیر رنگین پوست، به ویژه مردان جوان سیاه پوست تأثیر می گذارد. اما اینها به ندرت جرایمی هستند که در مطبوعات پوشش داده می شوند. پرمخاطب ترین قتل در آتلانتا در خاطره اخیر، مربوط به کیتی جانس، یک زن سفیدپوست است که در حین پیاده روی سگش در پارک پیمونت، با چاقو کشته شد. منطقه باک هد که از جرم و جنایت می ترسد – سنگری از ثروت سفیدپوستان که دروازه ای به سمت حومه شمالی آتلانتا است – تلاش کرده است تا از شهر جدا شود، در تلاشی که بازتاب تلاش های اواسط قرن برای جلوگیری از ادغام مدارس با ایجاد رنگ های کاملا سفید است. مناطق مدارس حومه شهر

کیشا لنس باتمز در سال 2021. (الیجا نوولاژ برای واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ)

واشنگتن – “ما بهتر از این هستیم.”

ما می دانیم که جوامع می خواهند تعاملات امنی با پلیس داشته باشند. و ما می دانیم که پلیس، به طور کلی، می خواهد تعامل امنی با جوامع داشته باشد. شهردار سابق به یاهو نیوز گفت: همه می خواهند در پایان روز سالم به خانه برگردند. او استدلال کرد که اکثر افسران “می خواهند در جوامع نگهبان باشند، نه جنگجو.”

همانطور که یک بررسی سریع از جمعیت در میدان تایمز در شهر نیویورک یا مرکز خرید ملی در واشنگتن تایید می کند، گردشگران بازگشته اند. کارمندان اداری این کار را نکرده اند. برخی از رستوران ها در حال رونق هستند. برخی دیگر اینطور نیستند، زیرا تنها در سال 2020، 159000 رستوران در سراسر کشور بسته شده اند. این شامل مکان‌های معروفی مانند Plum Tree Inn، یک تکیه‌گاه اصلی در منطقه محله چینی‌ها در لس‌آنجلس، و میخانه نمادین شهر در فیلادلفیا می‌شود، و نه غذاخوری‌های معمولی در مرکز شهر که قادر به رقابت با شرکت‌های زنجیره‌ای یا تغییر ماهرانه به ذائقه‌های تحویل اول بودند. .

کیشا لنس باتمز، شهردار سابق آتلانتا، می‌گوید شهرهای آمریکا در حال بازگشت هستند

بایدن فرمان اجرایی را امضا کرده است که در آن جریان تجهیزات نظامی مازاد به مجریان قانون فدرال محدود می شود. اما نظامی‌سازی پلیس – که در لس‌آنجلس توسط روسای جنجالی ویلیام پارکر و داریل گیتس آغاز شد – همیشه یک موضوع محلی بوده است، موضوعی که کنگره باید به آن رسیدگی کند.

این پیامی بود که کیشا لنس باتمز، شهردار آتلانتا در 29 می 2020، زمانی که شهرهای سراسر کشور با اعتراض و ناآرامی بر سر قتل جورج فلوید دچار تشنج شدند، ارائه کرد. به عنوان یک زن سیاه‌پوست که آینده‌نگرترین شهر جنوب را اداره می‌کرد – آتلانتا در دهه 1960 معروف بود «برای نفرت بیش از حد شلوغ بود» – باتومز نه می‌توانست فراموش کند که چه کسی بود و چه چیزی را رای دهندگانش می‌خواستند.

باتمز در اوایل این ماه با یاهو نیوز صحبت کرد که شهرهای آمریکا از سال 2020 تا چه حد پیشرفت کرده اند – و چقدر باید جلوتر بروند. او در یک درخواست برای صبر در کشوری که پس از دو سال محدودیت، قرنطینه و کمبود ناآرام است، گفت: ما می دانیم که بهبودی زمان می برد. شهر آمریکا واقعاً نشان دهنده جایگاه ما به عنوان یک کشور است.»

برخلاف برخی دیگر از رهبران دموکرات، باتومز از نظر سیاسی زیرک به فراخوان‌ها برای «کم کردن بودجه پلیس» نپیوست، بلکه استدلال می‌کرد که آتلانتا قبلاً همان کاری را انجام می‌داد که فعالان عدالت کیفری خواستار آن بودند. او همچنان مراقب نحوه صحبت‌هایش درباره جرم و جنایت است، همانطور که پرزیدنت بایدن، که خود را بین حمایت دیرینه‌اش از مجری قانون و پایگاه دموکرات‌ها که خواستار اصلاحاتی هستند که احتمالاً میانه‌روها در برابر آن مقاومت می‌کنند گرفتار می‌بیند.

باتومز گفت: «مردم بسیار مشتاق هستند که بیرون بروند و به نوعی به حالت عادی برگردند. این بدون تردید درست است، اما تورم قیمت بسیاری از تجربیات اجتماعی را افزایش داده است و باعث می شود اقامت در سال 2022 به اندازه سفر گران باشد. برای مثال، سرگرمی بی‌گناه لذت بردن از یک بازی بیسبال، در سال 2022 برای یک خانواده چهار نفره به طور متوسط ​​204 دلار هزینه دارد – و احتمالاً در بازارهای بزرگی مانند بوستون یا شیکاگو بسیار بیشتر است. شهرها مدت‌ها قبل از همه‌گیری غیرقابل‌قبول شده بودند، اما همه‌گیری، با تمام مشکلات اقتصادی ناشی از آن، این غیرقابل‌قابلیت بودن را در تسکین کامل قرار داده است.

شغل بعدی او در واشنگتن خواهد بود، جایی که اوایل امسال باتمز، که اکنون 52 سال دارد، به عنوان مشاور ارشد کاخ سفید در امور خارجی منصوب شد. او که زمانی به عنوان معاون بالقوه جو بایدن در نظر گرفته می شد، اکنون به یک دولت پرشور از شهرداران سابق می پیوندد، از جمله وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ (South Bend، هند)، وزیر کار، مارتی والش (بوستون) و وزیر مسکن و شهرسازی، مارسیا فاج، وزیر مسکن و شهرسازی. (ارتفاعات وارنس ویل، حومه کلیولند).

در اظهارات آن روز، او تنش را با عبارات غیر معمول صریح پذیرفت. او درباره نژادپرستی که قتل فلوید به نمایش گذاشت، گفت: “من هر روز این را می پوشم و هر روز برای فرزندانم دعا می کنم.” اما، او افزود، “وقتی دکتر کینگ ترور شد، ما این کار را با شهر خود انجام ندادیم.”

پاییز 2022 آزمونی برای میزان تاب آوری شهرها خواهد بود. و این انعطاف پذیری به عواملی بستگی دارد که تا حدی از کنترل شهرداران، فرمانداران و حتی رئیس جمهور خارج است. نوع جدیدی از ویروس کرونا می تواند تحصیل را مختل کند. افزایش قیمت گاز می تواند برنامه های بازگشت به دفتر را ناکام بگذارد، که به نوبه خود فشار جدیدی را بر مشاغل کوچک مرکز شهر وارد می کند و در عین حال خیابان ها و سیستم های حمل و نقل عمومی را خالی می کند.

سپس ترس از جرم و جنایت وجود دارد که با ترس های طولانی مدت از ویروس کرونا همراه شده است تا این احساس را تقویت کند – اغراق آمیز، اما ریشه در واقعیت دارد – که بی قانونی اکنون فراگیر شده است. جدیدترین گزارش انجمن سران شهرهای بزرگ نشان می دهد که در بزرگترین شهرهای آمریکا، قتل و تجاوز جنسی در شش ماه اول سال 2022 در مقایسه با سال 2021 کاهش یافته است – اگرچه فراوانی هر دو بسیار بالاتر از سطح سال 2019 است. هم سرقت و هم تجاوز شدید در سال 2022 نسبت به سال 2021 افزایش شدیدی را نشان دادند.

کیشا لنس باتمز، شهردار سابق آتلانتا، می‌گوید شهرهای آمریکا در حال بازگشت هستند

Bottoms اشاره می کند که رئیس جمهور خواستار ممنوعیت سلاح های تهاجمی شده است. اگرچه چنین حرکتی از نظر نمادین قابل توجه است، تفنگ های سبک نظامی بخش کوچکی از تفنگ های مورد استفاده برای ارتکاب جنایت در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

کیشا لنس باتمز، شهردار سابق آتلانتا، می‌گوید شهرهای آمریکا در حال بازگشت هستند

اما در حال حاضر، Bottoms امیدوار است. او به Yahoo News گفت: «ما به طرف دیگر رسیدیم. “و ما هنوز ایستاده ایم.”



منبع