کیسه های شکارچی مار فلوریدا پیتون برمه ای 16 فوتی با 60 تخم

پیتون های برمه ای می توانند تا 100 تخم در یک کلاچ بگذارند.

خزندگان بومی جنوب شرقی آسیا هستند. آنها به طور ناخواسته از طریق تجارت حیوانات خانگی عجیب و غریب در دهه 1990 به اورگلیدز فلوریدا معرفی شدند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که مارهای مضر از نظر زیست محیطی در حال افزایش تعداد جمعیت خود و ادعای زیستگاه جدیدی در امتداد انتهای جنوبی دریاچه Okeechobee هستند. این مطالعه که توسط دانشمندان سازمان زمین شناسی ایالات متحده انجام شد، تهاجم پیتون فلوریدا را “یکی از حل نشدنی ترین مشکلات مدیریت گونه های مهاجم در سراسر جهان” نامید.





منبع

او در پست 6 ژوئیه خود در مورد مار نوشت: “حذف چنین چیزی برای حیات وحش بومی ما در آن اکوسیستم کاملاً حیاتی است و تفاوت ایجاد خواهد کرد.” مار پیتونی به این اندازه می‌تواند هر چیزی را در فلوریدا اورگلیدز بخورد، همانطور که من با چندین تمساح بالغ ثابت کردم که از خوردن توسط پیتون‌ها (3 بار جداگانه) نجات داده‌ام.

پیتون های برمه ای می توانند تا 100 تخم در یک کلاچ بگذارند.

کیمل – که اجناس چرمی سفارشی ساخته شده از پوست پیتون و ایگونا را می فروشد – نگفت در زمان برداشت مار غول پیکر در کجای اورگلیدز بوده است. این منطقه میزبان میلیون ها هکتار از بیابان است که مدت هاست با خزندگان مخرب غیربومی پوشیده شده است.

فصل لانه سازی برای مارهای پیتون مهاجم برمه ای در فلوریدا اورگلیدز است و یک شکارچی مار معروف به تازگی یک ماده باردار بزرگ را به دام انداخته است. مایک کیمل که به “کاوبوی پایتون” نیز معروف است، این مار مهاجم را با کمک سگ پرنده خود “اتو” شکار کرد. عکسی که اخیراً در اینستاگرام منتشر شده نشان می دهد که او در این فرآیند بیش از 60 تخم مرغ را از اکوسیستم حذف کرده است.

در این فصل لانه سازی، او می گوید که به شدت به حس بویایی قوی سگش برای یافتن و حفاری مارهای پیتونی که در اعماق زمین پنهان شده اند، متکی است. کیمل در پست دیگری از 29 مه نوشت: “تقریباً 500 تخم مار پیتون زنده حذف شده است و فقط نیمی از فصل را پشت سر گذاشته ایم.” در حالی که بیشتر خدمه مار پیتون به جاده ها و خاکریزها چسبیده اند، من و خدمه ام به سختی کار می کنیم. در نواحی دورافتاده‌تر که بدون مدیریت رها شده‌اند.”

کیمل با برداشتن مار پیتون های بزرگ برمه ای و سایر مهاجمان مخرب از چشم انداز فلوریدا غریبه نیست. او در سال 2020 زمانی که یک مار پیتون 17 فوتی با وزن بیش از 150 پوند حمل کرد، تیتر خبرهای محلی شد. و حساب اینستاگرام او نشان می دهد که از آن زمان تاکنون تعداد حیرت آور مار پیتون، گراز وحشی و ایگوانا را حذف کرده است.