کوین کاستنر از همسرش کریستین بامگارتنر می خواهد که 99 هزار دلار به عنوان هزینه های قانونی – به اضافه 29 دلار هزینه پرونده – به دلیل متهم کردن او به پرداخت صورتحساب خود بپردازد.


کوین کاستنر و کریستین بامگارتنر

کوین کاستنر و کریستین بامگارتنر در یک مراسم فرش قرمز قبل از طلاق مشاجره‌آمیزشان ظاهر شدند.گتی ایماژ

  • در یک پرونده روز دوشنبه، کوین کاستنر از همسرش درخواست کرد که نزدیک به 100000 دلار به عنوان هزینه های قانونی بازپرداخت کند.

  • وکلای کاستنر می گویند سابق او با امتناع از ترک خانه اش پس از درخواست طلاق، صورت حسابش را جمع آوری کرده است.

  • در نهایت به کریستین بامگارتنر دستور داده شد که تا پایان ماه اقامتگاه را تخلیه کند.

زمانی که همسر جدا شده کوین کاستنر پس از درخواست طلاق او در ماه مه از ترک خانه بازیگر “Yellowstone” خودداری کرد، کاستنر از دادگاه به یک بند را در قبل از ازدواج خود اجرا کنند که او را مجبور به ترک خانه کند – و برنده شد.

حالا پولش را پس می خواهد.

در یک پرونده روز دوشنبه که توسط Insider بررسی شد، تیم حقوقی کاستنر از کریستین بامگارتنر درخواست کرد که 99225 دلار به اضافه 29 دلار برای هزینه تشکیل پرونده بپردازد تا هزینه های اقدامات قانونی علیه او را برای تخلیه خانه مولتی میلیونر در سانتا باربارا پس از رای قاضی جبران کند. با کاستنر و به باومگارتنر دستور داد تا پایان ماه مکان جدیدی برای زندگی پیدا کند.

در این پرونده آمده است: “خواننده ملزم به ارائه درخواست دستور برای اجرای حق خود، تحت PMA، در تصرف و کنترل انحصاری اقامتگاه ملکی جداگانه خود بود. پاسخگو پیروز شد.” “بنابراین، خوانده حق دارد هزینه ها و هزینه های خود را برای اجرای PMA علیه شاکی بازپس گیرد.”

به عبارت دیگر – از آنجایی که کاستنر مجبور بود با دردسر حقوقی بیرون راندن باومگارتنر را پشت سر بگذارد، و دادگاه ها به نفع او رای دادند، او به خاطر هزینه های حقوقی مرتبط با او مدیون است، تیم او استدلال کردند.

هنوز حکمی در مورد درخواست کاستنر صادر نشده است.

در حکمی آزمایشی در روز سه شنبه، کاستنر به پرداخت 129755 دلار به عنوان نفقه ماهانه از کودکان و ارائه پیش پرداخت 200000 دلاری به عنوان هزینه های قانونی و 100000 دلاری هزینه های پزشکی قانونی که برای هر دو طرف در طول طلاق متحمل می شود، موظف شد. وجوه پیش پرداخت در آزمایشی قابل تخصیص مجدد است.

وکلای Costner و Baumgartner بلافاصله به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

قرار است هر دو طرف روز چهارشنبه در دادگاه حاضر شوند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع