کوین مک کارتی پس از ناکامی در پیروزی بر هیچ یک از نمایندگان محافظه کار، آخرین رای رئیس مجلس را به بایرون دونالدز نماینده دوم مجلس از دست داد.

مک کارتی از عقب نشینی پیش از آخرین رای گیری محکوم به فنا امتناع ورزید و اصرار داشت که او همچنان در میان طیف گسترده تر جمهوریخواهان محبوبیت دارد.

چهارمین رای شکست خورده بعد از ظهر چهارشنبه پس از آن برگزار شد که 20 مخالفی که روز قبل با حمایت از جیم جردن، نماینده اوهایو، مک کارتی را مسدود کردند، با نامزد کردن دونالدز برای اداره اتاق فلج رویه ای، اوضاع را تغییر دادند.

مک کارتی همچنان با یک بلوک 20 نفره مواجه است که مصمم است مانع از ترفیع او شود.

دونالدز که توسط نماینده چیپ روی از تگزاس انتخاب شد، از مک کارتی در دو دور اول رأی گیری در روز سه شنبه حمایت کرد، اما بعداً پس از این که به این نتیجه رسید که جمهوری خواه کالیفرنیایی که به شدت زخمی شده راهی برای پیروزی ندارد، سمت خود را تغییر داد.

گروه اپوزیسیون جسور شده، که تا کنون تحت فشار مک کارتی، اردن، رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ، و معاون رئیس جمهور سابق، مایک پنس، به جای پژمرده شدن، مورد حمایت قرار گرفته است، قول داده است تا زمانی که اوضاع در ساختمان کنگره آمریکا تغییر کند، به آن ادامه خواهد داد.

اردوگاه ضد مک کارتی تاکنون پیشنهاد کرده است که پشت سر نمایندگان اندی بیگز از آریزونا، جیم جردن از اوهایو و بایرون دونالدز از فلوریدا گرد هم آیند.

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان کوین مک کارتی از کالیفرنیا در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود در کنگره ایالات متحده در 21 نوامبر 2019 در واشنگتن دی سی صحبت می کند.
مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

کوین مک‌کارتی روز چهارشنبه یکی دیگر از رای‌گیری‌های رئیس مجلس نمایندگان را از دست داد که چهارمین رای او در دو روز گذشته بود.

  • تنها انحراف دیگر این بود که ویکتوریا اسپارتز، نماینده جمهوری خواه از ایندیانا رای “حاضر” داد که باعث شد حمایت مک کارتی به 201 رای کاهش یابد.

    مک کارتی پیش از آخرین شکست به خبرنگاران کنگره گفت: “من هنوز بیشترین رای را دارم.” او افزود که با مخالفان «به گفتگو ادامه خواهد داد»، حتی اگر یک شبه هیچ پیشرفتی حاصل نشد.

    ما نمی توانیم با همان سیاست ها، قوانین، استراتژی ها و *رهبری*های شکست خورده ای که ملت ما را می کشند، ادامه دهیم. @ByronDonalds اسکات پری، نماینده مخالف مک کارتی، نماینده پنسیلوانیا، به صورت آنلاین نوشت.

    رهبر اقلیت مجلس نمایندگان کوین مک کارتی از کالیفرنیا در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود در کنگره ایالات متحده در 21 نوامبر 2019 در واشنگتن دی سی صحبت می کند.الکس ادلمن/گتی ایماژ

    • این بار، طرفداران ضد مک کارتی، نماینده بایرون دونالدز از فلوریدا را به عنوان انتخاب خود معرفی کردند.

    • در 24 ساعت گذشته، نماینده کوین مک کارتی، نماینده مجلس نمایندگان برای دور دوم، رأی بایرون دونالدز برای رئیس مجلس نمایندگان را از دست داد، و سپس برای پست رهبری سرسخت در مقابل او قرار گرفت – باز هم بازنده شد.