کوین مک کارتی می گوید از انتخاب مجدد جورج سانتوس حمایت نمی کند

سانتوس روز چهارشنبه گفت که استعفا نمی دهد. و مک کارتی از او نمی خواهد.

“[Santos] مک کارتی مسئولیت دارد از آنچه که به آن رای داده اند دفاع کند، کار کند و صدای خود را در اینجا داشته باشد، اما در هر زمان، اگر به سطح قانونی برسد، ما با آن برخورد خواهیم کرد. گفت در ژانویه.

مک کارتی روز چهارشنبه هنگامی که خبرنگاران پرسیدند آیا او از سانتوس برای کناره‌گیری می‌خواهد گفت: «او دوران محاکمه‌اش را سپری می‌کند و بیایید دریابیم که نتیجه چگونه است».

به دنبال گزارش های متعدد در مورد سانتوس الگوی دروغگویی در ژانویه، مک کارتی به این موضوع اشاره کرد که چه شرایطی او را وادار می کند تا درخواست استعفای سانتوس را در نظر بگیرد. او گفت اگر کمیته اخلاق مجلس متوجه شود سانتوس قانون را زیر پا گذاشته است، این کار را انجام خواهد داد.

سانتوس که در ژانویه و اخیرا سوگند یاد کرد اعلام کرد درخواست او برای انتخاب مجدد، در دادگاه نسبت به 13 اتهام جنایی خود بیگناه شد و به قید وثیقه آزاد شد.

رئیس مجلس نمایندگان کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) به CNN گفت روز چهارشنبه از انتخاب مجدد نماینده جورج سانتوس (RN.Y.) که اوایل روز به دلیل 13 اتهام جنایی فدرال دستگیر شد، حمایت نخواهد کرد.

سانتوس به کلاهبرداری با سیم، پولشویی، سرقت دارایی های عمومی و اظهارات نادرست به کنگره متهم شد. دادستان ها قانونگذار را متهم می کنند اختلاس مالی مبارزات انتخاباتی و استفاده از پول برای هزینه های شخصی. کیفرخواست همچنین ادعا می کند که سانتوس در مورد درآمد خود و دریافت مزایای بیکاری که واجد شرایط دریافت آن نبود به کنگره دروغ گفته است.

مک کارتی به مانو راجو از CNN گفت: “نه، من از او حمایت نمی کنم.” سانتوس اتفاقات زیادی دارد. فکر می‌کنم او چیزهای دیگری در زندگی‌اش دارد که باید روی آن تمرکز کند، غیر از نامزدی برای انتخاب مجدد.»

سایر سیاستمداران – از جمله جمهوری خواهان نیویورک – قبلاً چنین کرده بودند از سانتوس خواست تا استعفا دهد.

مربوط…



منبع

سی ان ان توضیح داد که تحقیقات فدرال از منظر حقوقی بر وضعیت وی به عنوان عضو کنگره تأثیری نخواهد گذاشت، اما او ممکن است با یک نبرد دادگاهی طولانی و احتمالاً چندین سال زندان روبرو شود..