کهنه سرباز فیلیپینی، 60 ساله، پس از حمله، دزدی در حین آوردن مواد غذایی به خانه خود در بالتیمور جان خود را از دست داد.

کشیش دنیس گرومسی از سن پترزبورگ، “از آنجایی که ویکتور بسیار شناخته شده و بسیار محبوب بود، همه در حال حاضر در یک حالت شوک، ناباوری هستند، و همه ما سعی می کنیم سر خود را در اطراف آنچه برای ویکتور رخ داده است بپیچانیم.” کلیسای کازیمیر گفت WBAL-TV.

آ صفحه GoFundMe با هدف جمع آوری 50000 دلار از طرف خانواده مالابایاباس راه اندازی شده است.

به گفته همسایه ملابایاباس، سرقت زمانی رخ داده است که وی در حال آوردن مواد غذایی به خانه خود بوده است. شاهد با پلیس تماس گرفت و قبل از اینکه سایر همسایه ها برای کمک به ملابایاباس بیرون بیایند شروع به داد و فریاد کرد.

از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد، درخواست می‌شود با کارآگاهان قتل با شماره 410-396-2100 یا Metro Crime Stoppers 1-866-7Lockup تماس بگیرد.

یک کهنه سرباز فیلیپینی بر اثر جراحات ناشی از یک سرقت غیرمسلح در بالتیمور مریلند جان باخت.

تصویر ویژه از طریق ویکتور گالئون مالابایاباس، WBFF Fox45



منبع

او در محل حادثه توسط پزشکان معالجه شد و به بیمارستان منتقل شد و روز بعد بر اثر شدت جراحات جان باخت. دفتر بازرسی ارشد پزشکی مرگ مالابایاباس را یک قتل در روز سه شنبه اعلام کرد.

ژاکلین فیلدز، سازمان دهنده، نوشت: «او همیشه لبخند بزرگی داشت، زیرا در کلیسا در طول مراسم توده ها کمک می کرد. او یک زن و دو فرزند دارد. او در کنار تمام کارهای داوطلبانه خود دو شغل انجام داد. فقط یه مرد خوب این یک جنایت بی معنی بود و حالا یک مرد خوب با خانواده مجبور شد زن و بچه اش را بدون او بگذارد. لطفا به این خانواده کمک کنید آنها، همراه با جامعه، از این فقدان دل شکسته اند.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: بازیکن سابق هاکی “Dumb Ch*nks” را سرزنش می کند زیرا در قرنطینه حوصله اش سر رفته است

مالابایابا از فیلیپین به ایالات متحده نقل مکان کرد 1996و او بیش از یک دهه در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت کرد. پس از خدمت سربازی، تقریباً دو دهه برای مورگان استنلی کار کرد. او همچنین به عنوان یک داوطلب شناخته شده و ثابت در فعالیت های کلیسای کاتولیک محلی در جنوب شرقی بالتیمور به یاد می آید.

تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد. پلیس همچنان در جستجوی مظنون است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کمک مربی سابق NFL در مصاحبه شغلی گفت که او “اقلیت مناسبی” نیست

بیشتر از NextShark: ترامپ هشدار می دهد که تایوان بعدی است زیرا ایالات متحده در پاسخ به حمله روسیه به اوکراین «هیچ کاری انجام نداد»

ناپلئون کورامنگ، یکی از دوستان مالابایاباس از آکادمی دریایی تجاری فیلیپین، گفت: «او یک در میلیون است و به شدت دلتنگ خواهد شد. WBFF Fox45. او گفت: «یک فرد بسیار بخشنده، و متأسفانه، کاری که او انجام داد این بود که به کسی دستمال کاغذی داد. واقعا برای ما خیلی سخت است که مهربانی او را از این دنیا برد. با شناخت ویکتور، او مردی بخشنده است، اما عدالت باید اجرا شود.»

به گفته اداره پلیس بالتیمور، ویکتور مالابایاباس، 60 ساله، در بلوک 600 خیابان S. Kenwood در کانتون بود که یک مرد ناشناس در حدود ساعت 5:40 بعد از ظهر روز 20 اوت از او درخواست دستمال کاغذی کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: سرپرست هیئت مدیره مدرسه کالیفرنیا پس از تصادف غم انگیز پارکینگ در 48 سالگی درگذشت

پلیس گفت: زمانی که مقتول برای دادن دستمال مردانه رفت، مرد از پیراهن قربانی گرفت و او را به وسیله نقلیه هل داد و سپس به زمین زد. گفت. سپس مظنون قبل از فرار از محل، کیف پول قربانی را برداشت.