کهنه سرباز جنگ کره 70 سال پس از ملاقات در ژاپن با عشقی که مدت هاست از دست رفته بود، دوباره متحد می شود

همچنین فاش شد که یاماگوچی به پسرش، مایک سدنکویست، نام میانی Duane داده است.

این دو قصد ازدواج داشتند تا اینکه مان آزاد شد و دو ماه قبل به آمریکا بازگشت. زمانی که مان به خانه بازگشت، متوجه شد که پدرش تمام پس‌اندازش را خرج کرده است و قصد داشت از آن برای آوردن یاماگوچی به ایالات متحده استفاده کند. مان و یاماگوچی مرتباً نامه‌هایی را رد و بدل می‌کردند تا اینکه بعد از یک ماه دیگر از دریافت آنها منصرف شد. او بعداً متوجه شد که مادرش نامه‌ها را سوزانده است زیرا نمی‌خواست مان با یک دختر ژاپنی ازدواج کند.

یاماگوچی، که او نیز 91 سال دارد، با شوهر نیروی دریایی خود در اسکانابا، میشیگان زندگی می کند، جایی که سه پسر را در آنجا بزرگ کرده است.

جنگ کره دوان مان کهنه سرباز نیروی دریایی اولین بار پگی یاماگوچی را در سال 1953 هنگامی که از سال 1953 تا 1954 در ژاپن مستقر بود ملاقات کرد. مان در اوقات فراغت خود به عنوان تعمیرکار اسلات ماشین در یک باشگاه افسران نیروی هوایی کار می کرد که در آن پگی به عنوان “دختر چک کلاه” کار می کرد. در آخرین تلاش برای متحد شدن مجدد با یاماگوچی، مان به یک تماس بازگشت پست فیس بوک “زمان زیادی را برای رقصیدن با هم” سپری کردند، زیرا آنها عاشق شدند و یک رابطه را شروع کردند.

پسرش گفت: “Duan. DUANE. حالا فهمیدم که واقعاً چگونه این نام را پیدا کردم و تصادفی نبود، دلیلی بود.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: کودک 2 ساله در کمتر از یک روز شمارش را به زبان ژاپنی یاد می گیرد

تصویر ویژه از طریق ketv.com



Source link

اطلاعات بیشتر از NextShark: ویدیوی آسیایی TikToker که از او می پرسد چرا تنها رستوران بشکه کراکر است که “چینی خوب” دریافت کرده است، در فضای مجازی پخش شد.

“ممنون که به یاد آوردی و [saving] یاماگوچی در حالی که مان را در آغوش گرفته و می بوسد پاسخ داد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ایلان ماسک چینی شبیه “یی لانگ ماسک” در Douyin ممنوع شد

پس از اینکه داستان مان در فضای مجازی منتشر شد، ترزا ونگ، محقق 23 ساله History Channel از ونکوور، کانادا، پس از کشف مقاله ای در سال 1956 با عنوان “عروس توکیو در اسکانابا زندگی می کند” یاماگوچی را ردیابی کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: TikToker سنگاپوری پس از اینکه فروشنده به مادرش نادیده گرفته شد زیرا او “فقیر” به نظر می رسید، در دیور خرید می کند.

پسر مان و پسر یاماگوچی تشکیل جلسه برای دو نه روز پس از پخش داستان در KETV NewsWatch 7. آنها در نهایت در یک اتاق کنفرانس در جزیره استراحتگاه و کازینو در اسکانابا ملاقات کردند. این دو سال‌ها پیش خاطرات دوران مشترک خود در ژاپن را مرور کردند و مان سرانجام توانست بعد از ترک کشور توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است.

مان تمام عکس های یاماگوچی را که به مدت 70 سال در کیف پولش نگه داشته بود را نشان داد.

پس از 70 سال جستجوی عشقی که مدت ها در ژاپن از دست داده بود، یک کهنه سرباز 91 ساله جنگ کره سرانجام او را در اوایل این هفته در یک دیدار متحرک پیدا کرد و دوباره به هم پیوست.

مان اتحاد مجدد با یاماگوچی را “تجربه ای رهایی بخش” توصیف کرد.

مان گفت که پس از ترک یاماگوچی، که هنگام بازگشت مان به ایالات متحده باردار بود، “دلش بسیار سنگین” بود. او احساس کرد که مجبور است او را پیدا کند تا به او بگوید که هرگز او را ترک نکرده و توضیح دهد که چرا آنها نمی توانند یکدیگر را ببینند.

من اینجا هستم تا به شما بگویم که اصلاً شما را رها نکرده‌ام. من فقط نتوانستم شما را پیدا کنم.