کمیسر سابق آتش نشانی سانفرانسیسکو چند روز پس از چاقو زدن باب لی با لوله کتک خورد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در ژانویه، لی در توییتی درباره آماده شدن برای یک جلسه کاری معمولی، خاطرنشان کرد که “میامی در اوایل دهه 2000 شبیه دره سیلیکون است.”

مصرف کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در خیابان ها

حمله به کارمینیانی نه چندان دور از خانه نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان، اتفاق افتاد که سال گذشته در حمله به خانه هدف قرار گرفت که باعث شکستگی جمجمه شوهر زن کنگره شد.

شیلدز گفت، زمانی که لی در ماه اکتبر آنجا را ترک کرد، تا حدی به دلیل تهدیدات علیه امنیت عمومی در شهر و تا حدودی به این دلیل بود که او شیفته خانه جدیدش در میامی شده بود.

به گفته The San Francisco Standard، او گفت که مادر کارمینیانی قبلاً با پلیس تماس گرفته بود و گروهی از مصرف کنندگان مواد مخدر بی خانمان را بیرون از درب ورودی خانه او قرار داده بود. اما کسی نرسید، بنابراین او بیرون رفت تا آنها را دور کند.

آمار جرایم شهری نشان می دهد که بیشترین جرایم عمده تا کنون در سال 2023 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

بر اساس این آمار، تجاوزات جنایی ثابت مانده است و تجاوزات جنحه‌ای 13 درصد افزایش یافته است.

او در توییتی نوشت: دیشب ساعت 7 بعدازظهر در منطقه مارینا در خیابان لاگونا و چستنات، یکی از دوستان و کمیسر سابق سانفرانسیسکو توسط گروهی از افراد بی خانمان در مقابل خانه اش به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت. “او در ژنرال SF است و برای جان خود می جنگد. Pray4Him.”

شیلدز گفت که سال‌ها پیش پس از آشنایی آنها در یک جشنواره موسیقی، با لی دوست شد و تا پس از مرگش متوجه نشد که این غول فناوری چقدر برجسته است. هر دو مرد در سال‌های اخیر از سانفرانسیسکو خارج شدند.

مصرف کنندگان مواد مخدر و فروشندگان مواد مخدر در آن سوی خیابان ساختمان فدرال سانفرانسیسکو.

ویدئوی نظارتی سان فرانسیسکو عذاب جنایت شهر را در لحظات پایانی باب لی نشان می دهد

پلیس سانفرانسیسکو روز جمعه به فاکس نیوز دیجیتال گفت که یک مظنون 24 ساله به نام گرت دوتی در همان نزدیکی دستگیر شده است. او با اتهام حمله با سلاح مرگبار و باطری که باعث جراحت جدی شده است مواجه است.

شیلدز روز جمعه به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «شاید نکته مثبت در این مورد واقعاً صحبت‌ها و فشار بر سانفرانسیسکو برای تغییر باشد.

باب لی در تصویری که در فیس بوک منتشر شده است.

شیلدز گفت: «او انرژی را در میامی بیشتر دوست داشت. او فکر می‌کرد که انرژی در سانفرانسیسکو از بین رفته است، اما جنایت خود بخش بزرگی از آن بود.

افراد بی خانمان در منطقه تندرلوین سانفرانسیسکو در 24 سپتامبر 2022.

این حمله تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که باب لی، بنیانگذار Cash App، پدر 2 فرزند 43 ساله، در محله مرفه رینکن هیل شهر در یک حمله چاقو کشته شد.

جیک شیلدز، مبارز هنرهای رزمی مختلط و دوست لی که از خشونت در شهر و رهبری دموکرات آن انتقاد کرده است، گفت: “آنها سعی می کنند وانمود کنند سانفرانسیسکو امن است، اما اینطور نیست.”

باب لی با فرزندانش عکس می گیرد


منبع

او گفت: “من 21 سال است که اینجا هستم و قبلاً این اتفاق نمی افتاد.” من معتقدم که این نتیجه مستقیم این واقعیت است که ما افسران کافی در خیابان نداریم.»

یکی از سخنگویان گفت: «افسران در صحنه توضیحاتی را از مظنون به دست آوردند و توضیحات را از طریق رادیوهای خود پخش کردند. ماموران پاسخگو مظنون را در محدوده خیابان های لاگونا و لومبارد شناسایی کردند.

باب لی برنامه نقدی در خیابان سان فرانسیسکو در حال التماس برای کمک لحظاتی پس از چاقو کشی مرگبار: گزارش