کمپین دریاچه کاری می‌گوید او به دلیل پوچ‌ترین دلیل معاون ترامپ نخواهد بود.

کمپین جمهوریخواه منکر انتخابات در آخر هفته در توییتی نوشت: «ما خوشحالیم، اما متأسفانه تیم حقوقی ما می‌گوید که قانون اساسی به او اجازه نمی‌دهد همزمان به عنوان فرماندار و معاون وزیر خدمت کند.

کری لیک، که سال گذشته نامزدی ناموفق برای فرمانداری آریزونا شد، گفت که به پوچ ترین دلیل، نامزد جمهوری خواهان برای معاونت رئیس جمهور در سال 2024 نخواهد بود.

لیک در یک نظرسنجی در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار در روز شنبه برنده شد و 20 درصد آرا را در حوزه 28 نامزد به دست آورد. رقبای فرضی او شامل نیکی هیلی سفیر سابق سازمان ملل و ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا بودند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، در نظرسنجی کاهی نامزدهای اعلام شده و احتمالی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حزب جمهوری‌خواه با ۶۲ درصد آرا برنده شد.

لیک در طول مبارزات انتخاباتی خود به شدت دروغ های ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات 2020 را منتشر کرد. او با 17000 رای مغلوب کیتی هابز (D) شد.

مربوط…



منبع

لیک پس از شکست خود در انتخابات، بر کتاب بازی ترامپ سنگینی کرد و بی‌اساس اصرار داشت که سوء رفتار عمدی در مراکز رای‌گیری صورت گرفته است. او شکست خود را در دادگاه به چالش کشید و شکست خورد.