کلانتر میشیگان می گوید مردی با دندان های بریده شده زنی را به مدت 3 هفته ربوده و مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

کلانتر می‌گوید تحقیقات همچنان ادامه دارد و مقامات خواستار راهنمایی برای یافتن دیگر مظنونان هستند. از هر کسی که چیزی در مورد جنایت می داند یا از همکاران شناخته شده باراجاس درخواست می شود با شماره 911 یا 810-257-3422 تماس بگیرد.



منبع

اولین باری که او در حین مبادله از در باز بیرون دوید، اما باراخاس و دیگر مظنونان او را تعقیب کردند و به سمت او شلیک کردند و او را به اتاق خواب کشیدند.

او گفت: “این مرد یک هیولا است. اگر به دندان های ریخته شده و تهدید به کندن گلو نگاه کنید، دیگر چیزی نخواهم گفت.”

مرد 36 ساله ای از میشیگان با دندان های تراشیده پس از اینکه پلیس متوجه شد که زنی آسیب پذیر را ربوده، به مدت سه هفته به او تجاوز جنسی کرده و تهدید کرده است که اگر آنچه را که به او گفته است انجام ندهد “گلویش را بیرون خواهد آورد” در بازداشت است. .

کلانتر شهرستان Genesee، کریس سوانسون، روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی که منجر به دستگیری مایکل باراخاس، 36 ساله، در 8 دسامبر شد، جزئیات نگران کننده ای از این پرونده را فاش کرد. سوانسون گفت که باراخاس دندان های خود را تا حدی پر کرده و قربانی را تهدید به گاز گرفتن کرده است. در طول سه هفته حبس خود، گلوی او را بیرون بیاورید.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

هنگامی که این جفت به یک خانه مخروبه رسیدند، باراخاس ظاهرا او را در یک اتاق حبس کرد و او را به یک تخت بست. مقامات Genesee گفتند طناب را در صحنه پیدا کردند. اتاق قربانیان دارای یک پیچ بیرونی بود و تمام پنجره‌های هون بسته شده بود.

سوانسون گفت: «این مرد از این فرصت استفاده کرد تا نه تنها مورد تجاوز جنسی قرار گیرد، بلکه از مردم بیایند و او را حمل کنند، زیرا او به زور به تخت بسته شده بود در حالی که آنها به او تجاوز کردند.

دومین تلاش برای فرار نیز منجر به دستگیری مجدد او شد. در 8 دسامبر، قربانی یک اورژانس پزشکی مربوط به بارداری خود را متحمل شد و توسط پرستاران ویزیت شد و متوجه شدند که این زن به شدت به کمک نیاز دارد.

باراخاس با یک وثیقه 250,000 دلاری – 35,000 دلار به ازای هر اتهام – به زندان محکوم می شود و قرار است برای یک کنفرانس احتمالی در 22 دسامبر در دادگاه حاضر شود.

سوانسون گفت: «باراخاس تهدید کرد که اگر هر کاری را که به او گفته است انجام ندهد، گردن او را گاز خواهد گرفت و گلویش را خواهد کرد.»

سوانسون گفت که باراخاس با رفع نیاز او به سرپناه، زن را اصلاح کرد و حتی او را مجبور کرد نامه ای بنویسد که در آن باراجاس را “پدرش” توصیف کند.

کلانتر عکسی از باراجاس را در دست گرفت و سپس دندان های او را که به نظر می رسد به نوک تیز سوهان خورده اند، نشان داد.

پلیس گفت که باراجاس بارها به زن باردار تجاوز جنسی کرده و افراد دیگری را برای تجاوز جنسی و حمل و نقل به او واداشته است.

پس از هشدار پرستاران به مقامات در مورد نیاز این زن، پلیس به خانه یورش برد و باراجاس را به اتهامات متعددی از جمله قاچاق انسان، آدم ربایی، تجاوز جنسی، داشتن مت آمفتامین و اکستازی و سایر اتهامات دستگیر کرد.

سوانسون گفت که زن سه بار سعی کرد از اتاق مرده بگریزد.

پلیس فلوریدا پس از مصرف بیش از حد فنتانیل در حین توقف ترافیک، سه دوز نارکان دریافت کرد.

پزشک فلوریدا متهم به تجاوز جنسی به چند زن تحت بیهوشی در استودیو آرایشی RITZY

در برنامه FOX NEWS بخوانید

سوانسون گفت در تمام مدتی که او را در خانه نگه داشته اند، باراجاس او را با نیش های تیزش تهدید کرده است که او را گاز خواهد گرفت.

سوانسون گفت در هفته شکرگزاری، یک زن باردار در اوایل دهه 20 زندگی اش از خانه اش بیرون رانده شد. باراجاس زن آسیب پذیری را دید که به تنهایی در خیابان راه می رفت و ماشینش را بالا کشید. به او دوش آب گرم، لقمه ای برای خوردن و جایی برای ماندن به او پیشنهاد داد.

قربانی قبول کرد، بدون اینکه بداند در سه هفته بعد به طور مکرر مورد تجاوز جنسی و قاچاق قرار خواهد گرفت.