کلانتر خواننده رپ احمق را پس از ساختن آهنگی در این باره به دلیل قتل دستگیر کرد

جاد گفت چندلر اوایل امسال به مرد دیگری شلیک کرد اما قربانی جان سالم به در برد. چندلر به دلیل تیراندازی دستگیر شد و در حالی که در بازداشت بود، این هفته به دلیل قتل مک گی به قتل درجه یک متهم شد.

جاد گفت که کارآگاهان بر این باورند که تیراندازی در 17 دسامبر پس از آن رخ داد که “دزدی کردن” و “بد چشمی” اعضای باند رقیب به خشونت کشیده شد و چندلر هنگام فرار به سمت مک گی تیراندازی کرد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

دفتر کلانتری شهرستان پولک

این اتهام به تحقیقات چند ماهه ای پایان می دهد که توسط مک گی پیچیده شد، او در حین درمان در بیمارستان از ذکر نام تیرانداز خود امتناع کرد زیرا می خواست در نهایت خودش انتقام بگیرد.

جاد گفت که “کارشناس رپر” او کارآگاهی است که موسیقی رپ را دوست دارد. جاد توضیح داد که کارآگاه به او گفت که چندلر “یکی از بدترین رپرهایی است که در تمام عمرش به او گوش داده است.”



<div class="inline-image__caption">
<p>او خیلی اهل رپ نیست.  کارشناس رپ من می گوید خوب نمی خواند.  او خوب حرکت نمی کند.  او فقط یک رپر وحشتناک است.» جاد گفت.  اما، او یک رپر احمق است.  او نه تنها یک ویدیوی رپ در مورد تیراندازی به کسی می‌سازد، بلکه اعتراف می‌کند که از پشت به آن مرد شلیک کرده است.  من یک رپر ترسو هستم، این چیزی است که هستم.  اگر حرف من را باور نمی کنید، تماشا کنید که من از پشت به آن مرد شلیک می کنم.»</p>
<p>گریدی جاد، کلانتر شهرستان پولک، اشعار آهنگی را به نمایش می‌گذارد که او ادعا می‌کند کارآگاهان را به دستگیری یک خواننده رپ فلوریدا به اتهام قتل این هفته در لیکلند، فلوریدا هدایت کرد.</p>
</div>
<p>کلانتر قبل از اینکه بخشی از آهنگ چندلر را پخش کند، این مصیبت را نتیجه “تستوسترون بیش از حد” نامید که در بخشی از آن گفت: “سعی کردم بدوم، به پشتش ضربه زدم، اگرچه مثل مک شلیک می کنم.”</p>
<p><figcaption class=دفتر کلانتری شهرستان پولک

جاد گفت که حدود یک ماه پس از بستری شدن در بیمارستان، مک گی در 9 ژانویه پس از اینکه از مصرف دارو امتناع کرد – علیرغم اینکه پزشکان و معاونان او را تشویق کردند که آن را مصرف کند – درگذشت. کلانتر افزود که مک گی مکرراً به کارآگاهان دروغ می گوید یا اصلاً به سؤالات آنها پاسخ نمی دهد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

جاد گفت: “او می خواست خودش از آن مراقبت کند.” او نمی‌خواست آن عضو باند محبوس شود، زیرا اگر او را محبوس می‌کردند، نمی‌توانست به او دسترسی پیدا کند.»

گریدی جاد، کلانتر شهرستان پولک، اشعار آهنگی را به نمایش می‌گذارد که ادعا می‌کند کارآگاهان این هفته یک خواننده رپ فلوریدا را به اتهام قتل در لیکلند، فلوریدا دستگیر کردند.

دفتر کلانتر شهرستان پولک

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/RSAvd76FmM.ROfEdRtHOwQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTM3Nw–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/13e192c63feb0b20ede9c090e526cc14″/>

جاد گفت: “پس به این بچه نگاه کنید، او 19 ساله است، او تا آخر عمر به زندان می رود.” “من همه شما را می خواهم سرد دوستان وقتی دارید رپ گانگستری‌تان را تماشا می‌کنید و دنبال یک اسلحه دزدیده می‌گردید به این موضوع فکر کنید… این مرد فکر می‌کرد که شما می‌شوید – یا شما او خواهید بود.»

دفتر کلانتری شهرستان پولک

کلانتر گفت چندلر به دلیل محکومیت های گذشته اش اجازه نداشت اسلحه داشته باشد، اما او اغلب در عکس هایی که در رسانه های اجتماعی منتشر می شود با اسلحه ژست گرفته است.

جاد گفت چندلر حتی قبل از آخرین دستگیری‌اش «به هم ریخته بود»، به‌طوری‌که این جوان 19 ساله هفت بار به اتهامات شامل فرار برای فرار، دزدی بزرگ و سرقت وسیله نقلیه دستگیر شده بود. اولین دستگیری او تنها در 11 سالگی بود.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

تماشا کنید: کلانتر فلوریدا به نئونازی «مادرف*کرها» حمله اتمی کرد

جاد گفت که چندلر سه دوره زندان داشته است: اولین محکومیت او یک ماه، دومین محکومیتش به مدت دو ماه و اخیراً یک سال را پشت میله های زندان گذراند تا اواخر سال گذشته از زندان خارج شود، فقط چند هفته قبل از اینکه گفته شود مک گی را شلیک کرد.

وقتی این هفته با اتهام قتل درجه یک مورد ضرب و شتم قرار گرفت، جاد می‌گوید چندلر قبلاً در لیکلند، فلوریدا، تقریباً در نیمه راه بین تامپا و اورلاندو، برای یک تیراندازی غیرکشنده جداگانه در بازداشت بود.

اسلحه قتل استفاده شده در تیراندازی مک گی پیدا نشده است، اما جاد به هر کسی که آن را به نمایندگان تحویل دهد وعده پرداخت 5000 دلار داده است.

جاد گفت: «او فردی را که به او شلیک کرده بود، کشت.

در کنفرانس مطبوعاتی پنج‌شنبه، کلانتر بارها چندلر، معروف به «بنگ بنگ» را به خاطر ساختن آهنگی که ظاهراً خودش را درگیر کرده بود، مکرراً به خاطر کاستی‌هایش به‌عنوان هنرمند و تصمیمش برای شلیک به مک‌گی در حالی که در حال فرار بود، سرزنش کرد. .