کریس والاس به سرعت در مورد نگرانی های مربوط به تعطیلات بایدن صندلی RNC ترمز کرد

«اجازه بده این را از تو بپرسم، کریس. فکر نمی کنی شاید او باید هر چند وقت یک بار از تعطیلات بگذرد و بگوید چگونه این کشتی را درست کنم؟ او نیست. شاید به ساحل نرو، جو! شاید…» مک دانیل گفت.

مک دانیل با استناد به اعدادی که RNC برای انتقاد از رئیس جمهور به خاطر “پاداش دادن به خودش” استفاده کرد، گفت: “به خواربار فروشی بروید – من نمی دانم که آیا جو بایدن به خواربارفروشی رفته است یا نه زیرا 40 درصد از دوران ریاست جمهوری خود را در تعطیلات گذرانده است.” اوایل امسال

والاس پاسخ داد: «فکر می‌کنم این پاسخ بهتری برای دونالد ترامپ نسبت به گفتن «من در سال 2020» بود.

و، می دانید… اگر بخواهیم بازی گلف انجام دهیم، فکر می کنم دونالد ترامپ او را شکست داده است.

هیچ رئیس‌جمهوری هرگز در تعطیلات نیست. والاس پیش از بیان یکی از سرگرمی‌های ترامپ که صدها بار به عنوان رئیس‌جمهور در آن شرکت داشت، اظهار داشت: کار با او همراه است.

(H/T Mediaite)

مربوط…





منبع

والاس، در مصاحبه ای که روز جمعه پخش شد، از رئیس RNC پرسید که آیا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، یک استراتژی “برنده” دارد یا خیر. با اصرار او بر «پیروزی» انتخابات 2020.

بر اساس تجزیه و تحلیل هاف پست در دسامبر 2020، ترامپ در طول ریاست جمهوری خود حداقل 289 بار گلف بازی کرد که هزینه آن 151.5 میلیون دلار بود.

کریس والاس، خبرنگار سی‌ان‌ان، رونا مک‌دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواهان را به دلیل انتقاد وی از زمان «تعطیلات» رئیس‌جمهور جو بایدن از زمان آغاز دولتش در سال 2021 بررسی کرد.

مک دانیل که زمانی درباره «بی‌نظمی‌ها» در انتخابات ۲۰۲۰ صحبت می‌کرد، قبل از اینکه به نحوه گذراندن بخشی از زمان خود در کاخ سفید توجه کند، به نگرانی‌ها درباره تورم پرداخت.

والاس به دلیل صحبت های مک دانیل به خاطر صحبت هایش در زمانی که از رونالد ریگان خبر می داد، پاسخ داد.

مک دانیل بعداً از والاس پرسید که آیا فکر می‌کند بایدن «باید از تعطیلات بگذرد» قبل از اینکه مجری به نطق ترامپ درباره شکست خود در انتخابات 2020 بازگردد.