کریس سونونو، فرماندار NH، منتقد ترامپ، از کارزار انتخاباتی 2024 عبور کرد

16 مارس 2023; واشنگتن، دی سی، ایالات متحده آمریکا؛ کریس سونونو، فرماندار جمهوری خواه، چشم به راه اندازی کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری آتی سال 2024 داشته است. اعتبار اجباری: Megan Smith-USA TODAY

او گفته است که می خواهد کمپین 2024 بر سیاست خرده فروشی متمرکز شود، رویکردی که اغلب در رقابت های اولیه در ایالت هایی مانند آیووا و نیوهمپشایر نتیجه می دهد.

واشنگتن – کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، آخرین سیاستمدار جمهوری خواه شد که روز دوشنبه به یک حوزه پرجمعیت ریاست جمهوری GOP 2024 پیوست.

کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، در 10 فوریه 2023 در واشنگتن دی سی منتظر آغاز جلسه بین جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و فرماندارانی است که از ایالت های سراسر کشور بازدید می کنند.

Sununu در ایالت خود محبوب است، که نقش برجسته ای به عنوان یک ایالت اولیه در روند نامزدی ریاست جمهوری دارد. اما او در سطح ملی نسبتاً کمی شناخته شده است. نظرسنجی‌ها نشان داده بود که او برای پیشرفت در رقابت تلاش می‌کند، و Sununu گفته بود که نامزدهایی که عملکرد پایینی دارند باید در اوایل این روند شرکت کنند.

کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، در 10 فوریه 2023 در واشنگتن دی سی منتظر آغاز جلسه بین جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و فرماندارانی است که از ایالت های سراسر کشور بازدید می کنند.


منبع

کریس سونونو کیست؟ فرماندار نیوهمپشایر در نظر دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود

سونونو امیدوار بود که به عنوان یک جمهوری خواه طرفدار کسب و کار که طرفدار رویکردی غیرمستقیم نسبت به دولت ایالتی و محلی است، کارزار انتخاباتی کند. او شانس کسب نامزدی حزب را با کمک جمهوری‌خواهان و مستقل‌های متمایل به حزب جمهوری‌خواه که اعتماد خود را به ترامپ از دست داده‌اند و نسبت به گزینه‌های دیگر علاقه‌مند نیستند، ارزیابی کرد.

16 مارس 2023;  واشنگتن، دی سی، ایالات متحده آمریکا؛  کریس سونونو، فرماندار جمهوری خواه، چشم به راه اندازی کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری آتی سال 2024 داشته است.  اعتبار اجباری: Megan Smith-USA TODAY