کرملین تصمیم می گیرد که هدف “غیر نظامی” اوکراین تا حد زیادی محقق شده است

زمینه: پوتین در 16 ژوئن اعلام کرد که “روسیه حق کامل دارد که ناازی کردن اوکراین را یکی از اهداف اصلی خود بداند.”

روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. حمایت کردن Ukrainska Pravda یا تبدیل شدن حامی ما!



منبع

کرملین برای توجیه تهاجم مستقیم به خاک اوکراین در فوریه 2022، هدف خود را «غیره‌زدایی و غیرنظامی‌سازی» اوکراین تعیین کرد. پس از آن، “اهداف مشروط عملیات نظامی ویژه” برای توجیه جنگ با اوکراین بارها در شعارهای اشغالگران تغییر یافت.

نقل قول: در واقع، اوکراین در زمان شروع خود به شدت نظامی شده بود [special military operation, as the Russian Federation calls the war against Ukraine – ed.]. و به عنوان [Russian President Vladimir] پوتین دیروز گفت، یکی از وظایف، غیرنظامی کردن اوکراین است.

نقل قول: “کشورهای غرب، یعنی ائتلاف آتلانتیک شمالی به رهبری واشنگتن، به طور فزاینده – مستقیم و غیرمستقیم – در این درگیری دخالت می کنند. آنها در این درگیری دخالت می کنند و به یک طرف درگیری تبدیل می شوند. البته این منجر به این واقعیت که درگیری به تعویق می‌افتد، باعث می‌شود که اوضاع در اروپا متشنج‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر شود و البته این امر روسیه را ملزم می‌کند تا اقدامات قاطع‌تری را برای تضمین امنیت مردم در دونباس و امنیت اعمال کند. فدراسیون روسیه.”

در 13 ژوئن، پوتین بیانیه ای بحث برانگیز در مورد اهداف تهاجم روسیه به اوکراین بیان کرد: او معتقد است که آنها تغییر می کنند و در همان زمان ثابت می مانند. علاوه بر این، پوتین افزود که غیرنظامی کردن اوکراین هنوز یک “مسئله عملی” است.

جزئیات: پسکوف افزود که کشورهای ناتو به رهبری ایالات متحده به طور فزاینده ای درگیر “درگیری” می شوند، یعنی محافظت از اوکراین از جنگ فتح که توسط فدراسیون روسیه آغاز شده است.

منبع: به گزارش خبرگزاری تبلیغات تاس، پسکوف در مصاحبه با RT Arabic

دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی دیکتاتور روسیه، گفته است که وظیفه کشور متجاوز در مورد به اصطلاح «غیره‌نظامی» اوکراین تا حد زیادی انجام شده است.

در واقع این کار تا حد زیادی تکمیل شده است. اوکراین هر روز کمتر از سلاح های خود استفاده می کند. و بیشتر و بیشتر از سیستم‌های تسلیحاتی که کشورهای غربی به آن عرضه می‌کنند استفاده می‌کند.»