کاهش در بودجه گاوین نیوسام شامل به تعویق انداختن مزایای جدید برای کالیفرنیایی های غیرقانونی است

هدف فرماندار گاوین نیوسام برای تبدیل کالیفرنیا به اولین ایالت در کشور که مزایای غذایی را به مهاجران غیرقانونی ارائه می دهد، بیش از حد انتظار طول خواهد کشید.

ایالت در حال حاضر به بسیاری از ساکنان فاقد مدرک اجازه می دهد تا به Medi-Cal بپیوندند. در سال 2015، کالیفرنیا شروع به اجازه دادن به کودکان غیرقانونی برای پیوستن به Medi-Cal کرد. چهار سال بعد، واجد شرایط بودن برای افراد کمتر از 26 سال گسترش یافت. و در ماه مه گذشته، ایالت شروع به پوشش افراد بالای 50 سال کرد. انتظار می رود که توسعه Medi-Cal سالانه 2.6 میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

نیوسام روز سه‌شنبه یک طرح پیشنهادی برای هزینه‌های ایالتی منتشر کرد که با ارائه مزایای غذایی به آنها، گسترش شبکه ایمنی اجتماعی برای مهاجران غیرقانونی بالای 55 سال را به تاخیر می‌اندازد.

بودجه Newsom برنامه گران‌تر را برای گسترش مزایای مراقبت‌های بهداشتی برای بزرگسالان فاقد مدرک مختل نمی‌کند. نیوسام متعهد به گسترش Medi-Cal به همه مهاجران غیرقانونی بود و 844.5 میلیون دلار دیگر را در بودجه آینده پیشنهاد کرد.

حامیان کمپین Food4All، ائتلافی که برای کمک های غذایی به همه مهاجران، صرف نظر از سن یا وضعیت، فشار می آورد، امیدوار بودند که اجرای آن زودتر آغاز شود. توسعه منوط به تبدیل به یک سیستم واحد در سراسر ایالت است که به عنوان مهاجرت سیستم رفاهی خودکار در سراسر ایالت کالیفرنیا شناخته می شود. تخمین زده می شود که این فرآیند تا دسامبر 2023 تکمیل شود.

بتزابل استودیلو، مدیر نامزدی در نوریش کالیفرنیا، گفت: «تأخیر در تاریخ اجرا… به این معنی است که جوامع مهاجر در کالیفرنیا که در حال حاضر آسیب دیده‌اند و با قیمت‌های سرسام‌آور مواد غذایی مواجه هستند، همچنان با تشدید گرسنگی و سختی مواجه خواهند شد.»

مدافعان گفتند که از تاخیر در دریافت مزایای کمک غذایی ناامید شده اند. مهاجرانی که در ایالات متحده بدون وضعیت قانونی زندگی می کنند، در حال حاضر واجد شرایط دریافت نسخه کوپن غذای دولتی نیستند، برنامه کمک غذایی کالیفرنیا.

نیوسام گفت: «ما همه درگیر هستیم، ما به آن دست نمی‌زنیم.



منبع

او این پول را متوقف کرد زیرا دولت او به دنبال کاهش کسری بودجه پیش بینی شده 22.5 میلیارد دلاری بدون قطع برنامه هایی است که قبلاً به مردم کالیفرنیا خدمات ارائه می دهند. بودجه او مزایای مهاجران غیرقانونی را به روش‌های دیگری افزایش می‌دهد، به ویژه با حمایت از طرحی برای واجد شرایط ساختن همه بزرگسالان غیرقانونی برای بیمه درمانی Medi-Cal تا 1 ژانویه 2024.

در سال‌های 2020-21، 4.5 میلیون کالیفرنیایی در مجموع 9.8 میلیارد دلار مزایای CalFresh برای میانگین ماهانه حدود 184 دلار برای هر نفر دریافت کردند.

Newsom به وعده Medi-Cal عمل می کند

انتظار می‌رود که راه‌اندازی این برنامه حداکثر از اول ژانویه 2024 آغاز شود و تقریباً 700000 ساکن فاقد مدرک سنی 26 تا 49 سال را پوشش کامل دهد و منجر به بزرگترین کاهش نرخ کالیفرنیایی‌های فاقد بیمه در یک دهه شود.

بر اساس گزارش آوریل 2022 توسط نوریش کالیفرنیا، نزدیک به نیمی از کالیفرنیایی‌ها، بدون وضعیت مهاجرت قانونی، با ناامنی غذایی سروکار دارند. اکثریت این جمعیت را بزرگسالان 27 تا 49 ساله تشکیل می دهند. برخی از مدافعان می خواستند که نیوزوم آنها را واجد شرایط دریافت کمک غذایی کند.

بنیامین چائو، مدیر سیاست سلامت و منافع عمومی در مرکز سیاست مهاجرت کالیفرنیا، گفت: «با ناکامی در گسترش کمک های غذایی به کالیفرنیایی های مستثنی شده فعلی، این بودجه یک فرصت تاریخی را برای ایجاد برابری و منافع برای کسانی که با بزرگترین موانع مواجه شده اند از دست می دهد. .

این گسترش در بودجه دولتی نیوسام که در ماه ژوئن امضا شد، تصویب شد. طبق گزارش دفتر تحلیل قانونگذاری، انتظار می‌رفت تا سال‌های 2025-2026 به حدود 75000 نفر برسد.

پیشنهاد بودجه جدید نیوسام اکنون می گوید که تخمین زده می شود توزیع مزایا از اول ژانویه 2027 آغاز شود.