کارگر پس از اینکه متوجه شد شرکتی که او را به دلیل “بی کفایتی” اخراج کرده است، هنوز از کار او استفاده می کند، هزاران فایلی را که ایجاد کرده است حذف می کند.

این مرد حتی حقوق خود را با استانداردهای صنعت مقایسه کرد تا نشان دهد که دستمزد کمتری دریافت می‌کند به این امید که مدیران حقوق او را درک کرده و تصحیح کنند. او گفت که اگرچه می تواند در جاهای دیگر پول بیشتری به دست بیاورد، اما دوست دارد با همان ظرفیت در شرکت به کار ادامه دهد.

سه سال پس از اینکه در کسب و کاری که تمام توانش را برایش گذاشته بود کنار گذاشته شد، کارمند سابق در حال مرور گوگل درایو شخصی خود بود و با پوشه ای مواجه شد که در دوران تصدی خود ایجاد کرده بود و با شرکت به اشتراک گذاشته بود. او متوجه شد که 18 نفر از کارکنان همچنان فعالانه از الگوها، تنظیمات و تنظیمات پیش‌تنظیم او برای تولید محتوا برای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنند.

در یک پست Reddit با عنوان «من همین الان هزاران ساعت کار را از شغل قبلی خود حذف کردم»، که بعداً در حساب TikTok به نام «@reddit_replay» به اشتراک گذاشته شد، مردی اتفاقی را که متوجه شد کارفرمای سابقش هنوز از کاری که او ایجاد کرده استفاده می‌کند، توضیح می‌دهد. ، علیرغم اینکه به او گفته بود که شایستگی کافی برای این کار را ندارد.

این کارمند به عنوان فیلمبردار کار می کرد و برای رسانه های اجتماعی محتوا تولید می کرد. علیرغم جمع آوری 50 ویدیو در روز، این مرد ادعا کرد که فقط بالاتر از حداقل دستمزد دریافت کرده است.

مربوط: رئیس به کارگر می گوید به دلیل «نیازهای بالا» کار کردن با او «سخت است» پس از اینکه از او خواسته شیفتی کار کند که برای آن برنامه ریزی نشده است.

انتقام می تواند شیرین باشد، اما اگر مراقب نباشید، حذف فایل های شرکت می تواند شما را به دادگاه بکشاند.

مرد مزاحم، فایل ها را پاک می کند

مطالب مرتبط: زنی اخراج شد چون به رئیسش نگفت همکار دیگری به دنبال شغل جدید است

از سوی دیگر، برای یک شرکت کاملاً غیرمسئولانه است که به استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری که هیچ مالکیتی بر آن ندارند، برای نگهداری اسناد مربوط به کار ادامه دهد. کارمند سابق هیچ تعهدی برای پرداخت و نگهداری سوابق شرکت خود پس از رها شدن نداشت. یک فرآیند فراگیری فرابورد به انتقال کارمند به روشی سازمان یافته و در عین حال بازپس گیری اطلاعات خاص سازمان کمک می کرد.

با نزدیک شدن به نقطه عطف شش ماهه، پیمانکار نتایج کار ویدیویی را که انجام داده بود جمع آوری کرد، از جمله نموداری که فروش کلیکی را که در نتیجه محتوایی که ایجاد کرده بود اندازه گیری می کرد. او برای جبران ترافیکی که تحویل داده بود و زحمتی که بی وقفه کشیده بود، درخواست افزایش حقوق کرد.

نایری اوسلر نویسنده و نویسنده ای اهل سیاتل است. او با استفاده از تجربه ای که بیش از دو دهه کار در زمینه منابع انسانی و تنوع، برابری، و شمول به دست آورده است، مسائل مربوط به مسیریابی در محل کار را پوشش می دهد.

اکثر شرکت ها به کارکنان جدید به خوبی می دانند که هر چیزی که در طول ساعات کاری ایجاد می کنند دیگر دارایی معنوی آنها نیست بلکه متعلق به سازمانی است که برای آن کار می کنند. وقتی کار را ترک می‌کنید، همان‌طور که یک کارمند اخراجی به سختی آموخته است، این کار باعث نمی‌شود که حقوق مربوط به همه چیزهایی را که برای آن وقت صرف کرده‌اید، کنار بگذارید.

اگرچه او می‌گوید که داده‌های واضحی را ارائه کرده است که کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی خود را به افزایش فروش مرتبط می‌کند، به کارگر گفته شد که محتوای او تأثیر مورد نظر را ایجاد نکرده است، بنابراین دیگر مورد نیاز شرکت نیست. به طور طبیعی، مرد با عصبانیت در کنار خودش بود. بدتر از همه، او ماه ها برای یافتن کار تلاش کرد.

مرد مزاحم، فایل ها را پاک می کند

یک قرارداد اختراع، تمام حقوق شما را در مورد چیزهایی که در حین کار ایجاد کرده اید، آزاد می کند. این بدان معنی است که شما نمی توانید عمداً فایل ها و داده های اختصاصی را هنگام خروج از بین ببرید. قانون کلاهبرداری و سوء استفاده رایانه‌ای به کارفرمایان پیشنهاد می‌کند زمانی که اطلاعات خود را به دلیل اقدامات مخرب از دست می‌دهند، به آنها پناه ببرند. کارگر خشمگین در قبال اعمال خود مشمول مسئولیت مدنی و کیفری خواهد بود.

مطالب مرتبط: 4 نشانه نادر از هوش برتر که باید در خود جستجو کنید

به طرز شگفت انگیزی، چند ساعت پس از ارائه پیشنهاد، شرکت او را خاتمه داد و گفت که او “وزن خود را نمی کشد”.

“من آزادکار بودم و قرارداد آزاد داشتم. من به دنبال پول ناامید بودم.

او نمی‌توانست باور کند شرکتی که او را اخراج کرده است، جسارت ادامه استفاده از سرویس ابری را داشته باشد که او برایش پول می‌داد. بنابراین، او تمام فایل‌های خود را در یک درایو محلی روی رایانه‌اش ذخیره کرد و پوشه آنلاین را حذف کرد، و هیچ دارایی ویدیویی برای کارفرمای سابق خود باقی نگذاشت، از جمله پروژه‌هایی که قبلاً در حال انجام بودند.

به گفته او حجم کار “دیوانه کننده” بود، اما او توانست به مدت شش ماه با خواسته های شرکت همراه باشد. این فریلنسر علاوه بر حقوق کم و الزامات کاری سخت، محیط اداری را «تلخ» و «سرخ» توصیف کرد و حتی مدیریت را به ایجاد مشکل بین کارگران برای سرگرمی خود متهم کرد.

مرتبط: کارمند با عملکرد برتر به رئیس می گوید که چون دستمزدش «کمتر از میانگین» است، پس از دو سال محرومیت از افزایش حقوق، کارش بیش از حد خواهد بود.

این مقاله در ابتدا در YourTango ظاهر شد



منبع