کارمند مهدکودک توضیح می‌دهد که چرا وقتی والدین بچه‌های خواب را رها می‌کنند، آنها را نمی‌پذیرد


کارگر مهدکودک، صندلی ماشین، کودک خواب

کارگر مهدکودک، صندلی ماشین، کودک خواب

یک کارمند مهدکودک حقیقت هولناکی را فاش می‌کند که چرا هرگز کودکانی را که در خواب هستند، وقتی که توسط والدینشان رها می‌شوند، نمی‌پذیرد. در حالی که برخی از والدین ممکن است به خاطر تداخل در برنامه خواب فرزندانشان از او عصبانی شوند، اما او یک دلیل کاملاً خوب دارد و آن برای امنیت خودشان است.

کارمند مهدکودک برای جلوگیری از سرزنش شدن برای صدمات، کودکان خواب را نمی پذیرد.

با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در پاسخ به یک سوال Reddit، “وقتی کسی را در حال دروغ گفتن گرفتید، رضایت بخش ترین زمان چه زمانی بود؟” این زن توضیح داد که چرا او و همکارانش وقتی کودکان و نوزادان خوابیده را در مهدکودکی که در آن کار می‌کند رها می‌کنند، روی صندلی ماشین خود بیدار می‌کنند.

در ابتدا، زن معتقد بود که به این دلیل است که کارکنان مهدکودک می‌خواهند همه بچه‌ها را در یک برنامه مشخص نگه دارند و در همان زمان بیدار باشند. او نوشت: «بنابراین اگر مامان یا بابا بچه‌ای را به خواب می‌آوردند، بلافاصله آنها را بیدار می‌کردم و از صندلی ماشینشان بیرون می‌کشیدم. “این باعث شد بسیاری از والدین از من ناراضی باشند، اما این یک سیاست است.”

مرتبط: کودک 11 هفته ای ما در مهدکودک کشته شد – و این یک “تصادف” نبود

با این حال یک روز، زن متوجه شد که چرا باید همیشه بچه ها را بیدار کنند و از صندلی ماشینشان بیرون بیاورند.

او گفت: «یک روز مادربزرگ نوزادی را به خواب آورد و او اصلاً بیدار نشد. “[He] فقط سرش را بلند کرد، ناله کرد و دوباره به خواب رفت.»

بچه خواب

بچه خواب

عکس: اسمولینا ماریانا / Shutterstock

مطالب مرتبط: کارمند مهدکودک از اینکه والدین شاغل فرزندان خود را به مدت 12 ساعت در روز رها می کنند ناراحت است – “چطور می توانید؟”

از ترس امنیت کودک، رئیس زن بلافاصله با 911 تماس گرفت. در همین حال، مادربزرگ کودک که او را در مهدکودک پیاده کرده بود، وضعیت را کم اهمیت جلوه داد و به کارکنان توضیح داد که نوه اش فقط یک شب طولانی داشته و خسته است.

این زن مدعی شد: «من این بچه را می‌شناختم، اگر فکر می‌کرد که از دست می‌دهد نمی‌خوابد، ما موسیقی پخش می‌کردیم و بچه‌ها با صدای بلند آواز می‌خواندند و می‌رقصیدند». “در هرج و مرج، مادربزرگ بیرون رفت و در نقطه ای، شخصی پدر و مادر را صدا کرد.”

بعداً این زن و همکارانش متوجه شدند که مادربزرگ نوزاد سابقه مصرف مواد مخدر به نوه‌هایش را در حین نگهداری از نوزاد برای طولانی‌تر کردن خواب آنها داشته است. با این حال، از آنجایی که نوزاد تنها شش ماهه بود، نتوانست از خواب بیدار شود. او باید به بیمارستان منتقل می شد و شکمش را پمپاژ می کرد. این زن افزود: “اقدامات قانونی انجام شد و خانواده از محل دور شدند.”

مرتبط: مادری توضیح می دهد که چرا از بحث در مورد هزینه تأخیر ارائه دهنده مهدکودک خود عمیقاً پشیمان است

پس از این حادثه، او حتی بیشتر در مورد حقیقت هولناک این که چرا این سیاست در وهله اول اجرا شد، یاد گرفت.

«رئیس من می‌دانست که سوءاستفاده‌کنندگان این کار را انجام می‌دهند. آن‌ها دست بچه را می‌شکستند، دوز می‌دادند، آن‌ها را با پرستاری که اجازه می‌داد بچه تمام صبح بخوابد، می‌اندازند، چون بچه تمام روز با پرستار بود، به راحتی می‌توان آن‌ها را برای آسیب‌دیدگی نوزاد مقصر دانست.» “یا بدتر از آن، نوزاد مرد و آنها این کار را برای مقصر دانستن پرستار انجام می دهند.”

این زن ادعا می کند که تا به امروز اگر از بچه ها نگهداری کند، آنها را در صورت خوابیدن نمی پذیرد و آنها را بیدار می کند.

او همچنین به دنیای بی رحمانه اطراف خود پی برد. او اعتراف کرد: «من تقریباً مراقبت از کودک را متوقف کرده‌ام، زیرا به همان اندازه که بچه‌ها را دوست دارم، تماشای تصمیمات بد عمدی والدین در حالی که بهتر می‌دانند، روح من را می‌کشد.»

مرتبط: من تصمیم گرفتم فرزندانم را در فقر بزرگ کنم تا از مهدکودک دوری کنم

سایر ردیتورها از این که چنین اتفاقاتی بیفتد شوکه و منزجر شده بودند و با خط مشی مهدکودک موافقت کردند.

“این بسیار غم انگیز است، اما قطعا برای افرادی که در مراقبت از کودکان هستند، چیز خوبی است. با تشکر از به اشتراک گذاری،” یکی از کاربران نظر داد. “این واقعا وحشتناک است. بچه های بیچاره من کاملا می توانم ببینم که چرا شما چنین سیاستی را دارید،” کاربر دیگری نوشت.

علاوه بر این، سایر کاربران خاطرنشان کردند که حتی اگر کودکان مواد مخدر مصرف نمی‌کردند، باز گذاشتن آنها در صندلی ماشین خود خطرناک است. به گفته متخصصان، خواباندن نوزادان در صندلی‌های ماشین می‌تواند منجر به خفگی موضعی شود که زمانی اتفاق می‌افتد که قرار گرفتن سر و گردن کودک راه هوایی را مسدود کند.

یک مطالعه 10 ساله که توسط آکادمی اطفال آمریکا در مورد 11779 مورد مرگ ناشی از خواب نوزادان انجام شد، نشان داد که 348 نوزاد (3٪) در دستگاه های نشسته جان خود را از دست دادند، در بیشتر موارد در هنگام نشستن روی صندلی ماشین.

سازندگان صندلی ماشین به والدین توصیه می کنند که نوزادانشان را در بازه زمانی 24 ساعته بیش از دو ساعت در صندلی ماشین نگذارند تا از آسیب یا مرگ جلوگیری شود.

در حالی که سیاست کودکان بیدار در خواب ممکن است در همه مهدکودک ها اجرا نشود، مهم است که تشخیص دهید اگر در مهدکودک کار می کنید، چه زمانی یک نوزاد در مضیقه است یا به نظر می رسد مشکل دارد.

حتی اگر والدین از زن ناراحت بودند و کارکنان مهدکودک از آنها به خاطر تغییر برنامه خواب فرزندشان ناراحت بودند، برای امنیت و رفاه خودشان است.

مطالب مرتبط: مادر برای اولین بار در حالی که کودک 3 ساله خود را در مهد کودک رها می کند گریه می کند – “من نمی دانم چگونه فردی باشم بدون اینکه کودکی به من وابسته باشد”

مگان کوین نویسنده ای در YourTango است که سرگرمی ها و اخبار، خود، عشق و روابط را پوشش می دهد.

این مقاله در ابتدا در YourTango ظاهر شد



منبع