کارشناس: مگان مارکل “غرق” می ترسد که کاخ “فقط برای شاهزاده هری می جنگد” در میان آماده سازی تاجگذاری

گفته می‌شود که مگان مارکل به دنبال تمام بررسی‌های منفی که او و شاهزاده هری از سخنان خود دریافت کرده‌اند، “غرق” شده است و بسیاری را به این فکر انداخته است که آیا آنها در مراسم تاجگذاری شرکت خواهند کرد یا خیر.

منابعی اخیرا به دیلی تلگراف گفته اند که وضعیت پیچیده ای است. اگر این زوج انصراف دهند، متهم به «نقض کردن» خانواده سلطنتی خواهند شد. اما اگر ساسکس‌ها حضور پیدا کنند، در معرض خطر «ههه‌کردن یا برچسب منافق شدن» قرار دارند. دوستان این زوج همچنین به این رسانه ادعا کردند که ساسکس ها تا زمانی که دعوت نامه رسمی دریافت نکنند، تصمیمی در مورد حضور در مراسم تاج گذاری نخواهند گرفت. و اگر شرکت کنند، بازدید “کوتاه” خواهد بود.

فوردویچ افزود: “این یک وضعیت باخت-بازنده برای آنهاست.” مسخره بودن آن چیزی نیست که مگان و هری قصد انجام آن را دارند.

مگان مارکل در مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت دوم شرکت کرد. طولانی ترین پادشاه بریتانیا در 8 سپتامبر 2022 در سن 96 سالگی درگذشت.

خواهر ناتنی مگان مارکل خواستار شهادت شاهزاده هری در دعوای افترا به خاطر اپرا وینفری است.

شوفیلد ادامه داد: “او به اندازه کافی احساس راحتی می کرد که به تنهایی در مراسم تشییع جنازه شاهزاده فیلیپ شرکت کند.” “هری در “Spare” فاش می کند که شاهزاده ویلیام و پدرشان سعی کردند با او در مورد مصاحبه اش با اپرا وینفری روبرو شوند. [in 2021] در آن زمان در حالی که “ویلی” ناامیدانه از برادرش التماس می کرد که او را دوست دارد… به نظر می رسید هری این تماس را رد می کرد.”

او مدعی شد: «این طور نیست که مگان با برنامه ریزی احساس می کند کنار گذاشته شده است. “مگان احساس می‌کند کاخ فقط برای حضور پرنس هری می‌جنگد و برای آنها مهم نیست که او حاضر شود یا نه. و این برای او خوب نیست. رد شدن یکی از بزرگترین ناامنی‌های مگان است. او نمی‌خواهد باشد. در مقیاس جهانی هو می‌شود یا تحقیر می‌شود، اما او می‌داند که ارزش برند او با نزدیکی او به خانواده سلطنتی افزایش می‌یابد.”

چندین کارشناس سلطنتی حدس می زنند که کاهش قابل توجه محبوبیت این زوج در بریتانیا ممکن است آنها را وادار کند تا درباره برنامه های سفر خود برای روز بزرگ چارلز دو بار فکر کنند.

شاهزاده چارلز سابق پس از مرگ مادرش، ملکه الیزابت دوم، در ماه سپتامبر به پادشاهی رسید.

کینزی شوفیلد، مجری پادکست «To Di For Daily» به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «مگان ناراحت و غرق شده است.

او خاطرنشان کرد: “آیا هری به تنهایی شرکت خواهد کرد؟ به احتمال زیاد، با توجه به تولد آرچی – و این واقعیت که هری و مگان باید یک جبهه متحد داشته باشند.” هر چیزی کمتر از این به این گمانه‌زنی منجر می‌شود که شاید هری به فکر پشت کردن به سلطنت است.»

مگان مارکل «نیاز به برد دارد» در میان تصویر منفی «پارک جنوبی»، جنگ قانونی با خواهر ناتنی جدا شده: کارشناس

شاهزاده ویلیام، کیت میدلتون، مگان مارکل و شاهزاده هری در کلیسا جدی هستند

در برنامه FOX NEWS بخوانید

هری به بردبی اعتراف کرد که می‌خواهد پدر و برادرش برگردند، و خاطرنشان کرد که آرزوی یک خانواده دارد، نه یک موسسه. او قبلاً از زمان خروجش از بریتانیا از پدر و برادر بزرگترش صحبت کرده است.

کامیلا، همسر ملکه، در کنار همسرش، شاه چارلز سوم، تاجگذاری خواهد کرد.

پدر هری، پادشاه چارلز سوم، در کنار کامیلا، همسر ملکه، در 6 می در کلیسای وست مینستر لندن تاجگذاری خواهد کرد. مشخص نیست که آیا دوک و دوشس ساسکس در آن شرکت خواهند کرد یا خیر.

شاه چارلز با کت و شلوار سبز مزین به مدال و زنجیر روی یک صندلی سلطنتی در کنار یک تاج نشسته است.

شوفیلد خاطرنشان کرد که ظاهراً هری می‌خواهد با پادشاه 74 ساله و شاهزاده ویلیام ملاقاتی داشته باشد تا در طول رویداد احساس یخ نکند. با این حال، اعتقاد بر این است که کارکنان کاخ به هری گفته اند “پادشاه خیلی شلوغ است.”

اندرسن به اشتراک گذاشت: «شکستگی لرزه‌ای بوده است، به‌ویژه با توجه به حملات کوبنده هری به برادرش در «اسپری». هری و مگان نمی توانند تصور کنند که ویلیام و [his wife] کیت [Middleton] با آغوش باز از او استقبال خواهد کرد، یا حتی در این مرحله وانمود می‌کند که ساسکس‌ها را به چیزی غیر از تحقیر سرد می‌نگرد.»

تام برادبی و شاهزاده هری پیش از اکران فیلم “Spare” که زندگی سلطنتی هری را روایت می کند، گفتگو کردند.

چارلز که پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در ماه سپتامبر به پادشاهی رسید، با چالش مدرنیزه کردن پادشاهی 1000 ساله بریتانیا برای تضمین بقای آن مواجه است. او قبلاً گفته است که قصد دارد تعداد اعضای سلطنتی شاغل را کاهش دهد و هزینه سلطنت را کاهش دهد.



منبع

در اوایل سال 2020، دوک و دوشس ساسکس با استناد به آنچه به گفته آنها نفوذ غیرقابل تحمل و نگرش های نژادپرستانه رسانه های بریتانیایی بود، اعلام کردند که وظایف سلطنتی را کنار می گذارند و به آمریکای شمالی می روند. آنها اکنون با دو فرزند خردسال خود در مونته سیتو، کالیفرنیا زندگی می کنند.

کامیلا در حالی که تاج به تن دارد لبخند می زند

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

شاهزاده هری در مراسم تشییع جنازه پرنس فیلیپ

هیلاری فوردویچ، کارشناس سلطنتی به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «آنها دعوت شده اند و تشویق شده اند که به موقع پاسخ دهند. “اگر شرکت کنند، باید “به برنامه پایبند باشند.” این امر هم اخلاق خوب و هم البته برای اهداف برنامه ریزی محسوب می شود.»

کینزی شوفیلد، مجری پادکست «To Di For Daily»، به فاکس نیوز دیجیتال ادعا کرد که مگان مارکل «احساس می‌کند کاخ فقط برای شاهزاده هری می‌جنگد» تا در مراسم تاج‌گذاری پادشاه چارلز سوم در ماه مه شرکت کند.

علیرغم اینکه ستاره سابق “Suits” ظاهرا کنار گذاشته شده است، اندرسن باور ندارد که او در کالیفرنیا بماند.

فوردویچ فاش کرد: “با توجه به اینکه تاریخ تولد 4 سالگی آرچی است، مگان بهترین عملکرد را دارد.” “هری احتمالاً عجله دارد و بیش از آن عجله دارد… اگر آنها را رد کنند، کوچک به نظر می رسند. اگر بپذیرند، آنها در معرض اتهامات ریاکاری هستند و در مورد مشروعیت ادعاهای خود مورد بازجویی قرار خواهند گرفت. بدتر از آن، اگر یکی باشد. یا هر دوی آنها نه پادشاه و نه خانواده سلطنتی و یا حتی نیروهای امنیتی نمی توانند احساسات منفی بالقوه ابراز شده توسط مردم بریتانیا را کنترل کنند.”

مگان مارکل در ماشین

این بازیگر سابق آمریکایی و همسرش پس از مستندهای شش قسمتی نتفلیکس “هری و مگان” و خاطرات انفجاری هری “Spare” با نظارت رسانه ای شدید مواجه شده اند. در نشست ماه ژانویه با تام بردبی از ITV، هری تایید نکرد که آیا دعوت به تاجگذاری پدرش را می پذیرد یا خیر.

شوفیلد گفت: “اگر هری شرکت کند، انتظار دارم که او احساس تنهایی کند.”

کریستوفر اندرسن، نویسنده کتاب «پادشاه» به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «به طور فزاینده ای به نظر می رسد که هری و مگان ممکن است از تاج گذاری منصرف شوند. “مطمئناً نگرانی‌های امنیتی واقعی وجود دارد، و پس از آن این احتمال وجود دارد که ساسکس‌ها کاملاً هو شوند. هری و مگان هنوز زخم‌های خود را به دلیل کنار گذاشته شدن در مراسم خاکسپاری ملکه می‌لیسند. [in September]. بسیار مشکوک است که آنها مایل باشند دوباره با این نوع تحقیر عمومی روبرو شوند، به ویژه در [their son] تولد آرچی.”

تصویری ساختگی از کتاب شاهزاده هری

شوفیلد توضیح داد: “من فکر می کنم این احتمال وجود دارد که هری بتواند به تنهایی یک چرخش سریع برای تاج گذاری انجام دهد.” او در طول مستند نتفلیکس گفت که جنبه‌هایی از زندگی سلطنتی را از دست داده است و من معتقدم سنت‌ها یکی از آنهاست. بر اساس تجربه نظامی او، وظیفه نیز برای او مهم است و این احساس وجود دارد که وظیفه اوست که در آن حضور داشته باشد. پسر حاکم».

مگان مارکل و پرنس هری در یک کالسکه در دوران نامزدی سلطنتی جدی به نظر می رسند

وبلاگ تازه بازگشایی شده مگان مارکل پیوند نزدیک با پدری که اکنون از هم جدا شده است را در بحبوحه جنگ جدید با خواهر آشکار می کند.

مگان مارکل با کت و شلوار سفید
شاهزاده هری قبلاً به تنهایی در مراسم تشییع جنازه شاهزاده فیلیپ شرکت کرده بود.

این بازیکن 38 ساله گفت: «از الان تا آن زمان ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. اما درها همیشه باز است. توپ در زمین آنهاست… چیزهای زیادی برای بحث کردن وجود دارد و من واقعاً امیدوارم که آنها بنشینند و در مورد آن صحبت کنند.”

چت شاهزاده هری با تام بردبی در طول مصاحبه ITV

کارشناسان سلطنتی توافق کردند که اگر دوک و دوشس ساسکس از حوض عبور کنند، احتمالاً با استقبال سردی روبرو خواهند شد.

دوک و دوشس ساسکس در مراسم سربازی رنگ، 2018، در لندن. این زوج با دو فرزند خود در کالیفرنیا زندگی می کنند.

برنامه تلویزیونی “South Park” خاطرات شاهزاده هری “Spare” را به تمسخر گرفت و از کتاب شاهزاده به عنوان “WAAAGH” یاد کرد.

مگان مارکل از نمایش در قسمت “پارک جنوبی” “ناراحت و غرق” شده است: گزارش

از سوی دیگر، شوفیلد شرط می‌بندد که هری به تنهایی در مراسم تاجگذاری شرکت کند در حالی که دوشس با دو فرزند خردسال خود در خانه می‌ماند – دور از مطبوعات بریتانیا.