کاردی بی مردی «تحقیر شده» با تصویری خشن روی میکس

اما بروفی در دادگاه اعتراض کرد که همه کسانی که او را می‌شناسند معتقدند او روی جلد میکس‌تیپ بوده است. او گفت که تصویر توهین آمیز چیزی است که او هرگز تایید نمی کند.

ماه گذشته، کاردی بی به یک پرونده جنایی ناشی از یک جفت نزاع در باشگاه های استریپ شهر نیویورک که او را ملزم به انجام 15 روز خدمات اجتماعی می کرد، اعتراف کرد. در اوایل سال جاری، این خواننده رپ در یک دعوای افترا علیه یک وبلاگ نویس خبری مشهور که ویدئوهایی را منتشر کرده بود که به دروغ مصرف کوکائین، ابتلا به تبخال و انجام فحشا را منتشر کرده بود، جایزه دریافت کرد.



منبع

A. Barry Cappello وکیل Brophy گفت که از نرم افزار ویرایش عکس برای قرار دادن خالکوبی پشتی که در مجلات خالکوبی ظاهر شده است، روی مدل مردانه استفاده شده در جلد میکس استفاده شده است. تصویر مردی خالکوبی شده از پشت را نشان می دهد که سرش بین پاهای خواننده رپ است. صورت مرد دیده نمی شود.

بروفی در مورد خالکوبی خود گفت: “برای من، این چیزی بود که به آن افتخار می کردم.” اکنون، این تصویر بی ارزش شده است. احساس می کنم دزدیده شده ام کاملا احساس بی اعتنایی می کنم. خیلی چیزها هست که دوست دارم روی آنها وقت بگذارم. اما تنها راه حذف این بود که به اینجا در این دادگاه بیایم.

کاپلو به هیئت منصفه گفت: “زندگی آنها مختل شده است.” او گفت که این تصویر بروفی را به همراه همسرش، لیندزی میشل بروفی، ناراحت کرد، او می‌گوید که در ابتدا از شوهرش سؤال کرد که آیا او در هنر جلد بود یا خیر. این زوج دو فرزند خردسال دارند.

کوین مایکل بروفی از موسیقیدان برنده جایزه گرمی در یک شکایت 5 میلیون دلاری برای نقض حق چاپ در دادگاه فدرال در جنوب کالیفرنیا شکایت کرد. وکلای او می گویند که زندگی بروفی مختل شده و او به دلیل اثر هنری سال 2016 دچار ناراحتی شده است.

پیتر اندرسون، وکیل کاردی بی، گفت که بروفی و ​​تصویر میکس با هم ارتباطی ندارند. او گفت که این مدل روی گردن خود خالکوبی نداشت، که بروفی انجام می دهد.

پرونده های دفاعی اشاره کرده اند که مدلی که برای عکس ها ژست گرفته سیاه پوست است در حالی که بروفی سفید پوست است.

کاپلو گفت که گودن برای ایجاد یک طرح 50 دلار دستمزد دریافت کرد، اما پس از ارائه پیش نویس اولیه به او گفته شد تا خالکوبی دیگری پیدا کند. او گفت گودن قبل از اینکه تصویری را پیدا کند و آن را روی جلد بچسباند، «خالکوبی پشت» را در گوگل جستجو کرد.

کاردی بی، که انتظار می‌رود در طول دادگاه شهادت دهد، با این اتهامات مبارزه می‌کند و می‌گوید یک هنرمند بدون اطلاع او تنها از “بخش کوچکی” از خالکوبی‌ها استفاده کرده است. او قبلاً گفته بود که نقاشی روی جلد – ایجاد شده توسط تیم گودن – استفاده منصفانه از شباهت بروفی است.

اندرسون در بیانیه افتتاحیه خود گفت: “چهره بروفی روی میکس نبود.” او قبلاً محبوب بود. ربطی به بروفی ندارد.»

بروفی گفت که نامه ای برای حذف خالکوبی به نمایندگان کاردی بی ارسال کرده است، اما هرگز پاسخی دریافت نکرد.

برودی گفته است که زمانی خالکوبی پشت خود را که یک ببر در حال نبرد با مار نشان می‌دهد، «تکه‌ای میکل‌آنژ» می‌دانست که از آن زمان به‌شدت «وحشی‌کننده و منزجرکننده» شده است.

سانتا آنا، کالیفرنیا (AP) – وکیل او روز سه‌شنبه در جریان بحث‌های آغازین گفت: مردی که خود را خانواده‌ای توصیف می‌کند با خالکوبی متمایز پشت پس از اینکه کاردی بی از شباهت او برای کاور میکس تخیلی‌اش سوء استفاده کرد، احساس تحقیر کرد.