کاربران توییتر به طرز وحشیانه ای ادعای Kari Lake مبنی بر اینکه او هنوز در حال مبارزه است را مسخره می کنند

با این حال، مقامات انتخاباتی شهرستان ماریکوپا اصرار دارند که همه آرا شمارش شده است و رای دهندگانی که می‌خواهند از خط‌ها دوری کنند، می‌توانند به هر محل رای‌گیری در این شهرستان بروند.

لیک ادعا می‌کند که صف‌های طولانی در برخی از محل‌های رای‌گیری، همراه با مشکلات چاپگر برگه‌های رای در حدود یک سوم از مراکز رای‌گیری در شهرستان ماریکوپا، کسانی را که نمی‌توانستند پای صندوق‌های رای منتظر بمانند، محروم کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، لیک در یک پیام ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد – تحت عنوان “آریزونا، ما هنوز در حال مبارزه هستیم” گفت که در حال جمع‌آوری وکلای خود و جمع‌آوری شواهدی است که نشان می‌دهد مردم در رای دادن در روز انتخابات با مشکل مواجه هستند.

در ویدیوی زیر می توانید نادیده گرفتن واقعیت های سخت را با لنز با فوکوس نرم مشاهده کنید.

لیک در این ویدئو گفت: «مطمئن باشید من بهترین و باهوش‌ترین تیم حقوقی را گرد هم آورده‌ام، و ما در حال بررسی همه راه‌ها برای اصلاح بسیاری از اشتباهات انجام شده در هفته گذشته هستیم.» لنز فوکوس من تمام تلاشم را برای اصلاح این اشتباهات انجام می دهم.»

لیک در ویدئوی خود همچنین عنوان کرد که هابز که در حال حاضر وزیر امور خارجه آریزونا است، باید خود را از هر گونه نقشی در انتخابات کنار می گذاشت. AP خاطرنشان می کند که در حالی که وزیر امور خارجه رویه های انتخاباتی را ایجاد می کند و تجهیزات را تأیید می کند، دفتر مسئول شمارش آرا نیست، وظیفه ای که توسط 15 شهرستان ایالت انجام می شود.

“آیا رودی هنوز مجوز قانونی آریزونا دارد؟” یک توییت به تمسخر گرفتبا اشاره به رودی جولیانی وکیل سابق ترامپ و تلاش های او برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات 2020.

مربوط…





منبع

اوه، آن را خراش دهید! به نظر می رسد که این روزنامه نگار تلویزیونی که سیاستمدار جمهوری خواه شده است، همان ادعاهای تقلب در انتخابات را مطرح می کند که برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2020 کارساز نبود.

دریاچه کاری ممکن است در رقابت برای فرمانداری آریزونا شکست خورده باشد، اما حداقل او شأن خود را دارد، درست است؟

با توجه به اینکه لیک در گذشته پیشگیرانه تهدید به انکار انتخابات کرده بود – در جریان مقدماتی خود ادعا کرد که “اگر ما پیروز نشویم، تقلب هایی در جریان است” – بسیاری از کاربران توییتر خوشحال بودند که او را به طرز وحشیانه ای مسخره کردند.

کاربران توییتر تحت تأثیر اتهامات لیک به تقلب در انتخابات قرار نگرفتند، به ویژه از آنجایی که جمهوری خواهان آریزونا خبرهای خوبی در میان دوره ای این ماه داشتند، یعنی تغییر یک جفت کرسی مجلس.

او گفت: «آنچه در روز انتخابات برای مردم آریزونا رخ داد، نابخشودنی است.

کیتی هابز نامزد دموکرات ها تا دوشنبه شب به عنوان برنده مسابقه آریزونا معرفی شد، اما لیک همچنان از قبولی در روز پنجشنبه امتناع می کرد.